Erään sekatavara-liikkeen henkilökunnan käytös Sysmässä.

Anonyymi

Jos ihminen on hakeutunut ammattiin, jossa ollaan tekemisissä toisten ihmisten kanssa. Ja siitä hänelle maksetaan vielä jonkinlaista, rahallista korvausta.
Niin olisiko mahdollista että, henkilöt voisivat aloittaa uuden elämän ja ruveta vaikka käyttäytymään. Ei tarvitse muuttua "ilotytöksi" mutta kohteliaisuus pitää olla aitoa.
Ei asiakkaille voi tiuskia ja katsoa vihaisesti, vain siksi että hän sattuu vaivaamalla jollain tyhmällä kysymyksellä.
Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. Kiitos heille.

9

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei he kaikki sentään, on siellä muutama tosi mukavakin ;)

• Anonyymi

S-Kauppa missä olen käynnyt vuosia niin ei minkäänlaista moitetta henkilökunnasta, kaikki ovat iloisia, auttavaisia ja ystävällisiä. Aloittaja voisi kertoa reilusti kaupan johon ion sydämmistynyt, tollainen vihjailu ei ole mistään kotoisin kun kaikkien kauppojen henkilökunta on kummissaan.

• Anonyymi

Näyttäähän tuossa avauksessa olevan selkeä vihje: "Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. "

• Anonyymi

Oisko Tokmanni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäähän tuossa avauksessa olevan selkeä vihje: "Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. "

Voi ei kun uskalleta edes liikkeen nimeä sanoa..
        Onko kyse samasta tyypistä joka vuosia jatkanut samaan malliin Tokmannilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pipo kiristää , niin kannattaisko vaihtaa alaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sysmä on pieni kylä ja asukkaat vähenee . Ei ole vara menettää asiakkaita ! Muuten joutuu laittamaan lapun luukulle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pipo kiristää , niin kannattaisko vaihtaa alaa !

No eipä se ole viidessäkymmenessä kovin houkuttelevaa vaihtaa alaa. Tuskin tuo itse edes tajuaa ettei ole kovin mukava asiakaspalvelija.

• Anonyymi

Jos on asiakas ystävällinen ja kohtelias myyjää kohtaa niin saa kyllä asiallisen palvelun, jos olet eri mieltä niin kokeile ja ylläty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33