Hämmästystä Diili-ohjelmassa kommenteillaan ja selfie-kuvillaan herättänyt Diili-Isabell on neljän pienen lapsen äiti. Ei ihan ekaksi tulisi mieleen, että hän on suurperheen äiti...
https://www.suomi24.fi/viihde/aika-yllatys-hammastysta-herattanyt-diili-isabell-31-on-4-lapsen-aiti-ma-oon-todella?s24
Aika yllätys! Diili-Isabell, 31, on 4 lapsen äiti: "Mä oon todella..."

11
4566
Vastaukset
- Anonyymi
Kattooko tollastaki paskaa joku oikeesti? Ei juurikaan enää kattomisen arvosta ohjelmaa löydy, kaikki jotain vammasta tositv reality formaatti paskaa. Töllön voi maksimissaan avata klo 21 ehtoolla, jos sattus tuleen joku leffa, jota vielä ei ole nähnyt, tai on ylipäätään katsomisen arvoinen leffa.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Vihaa eläimiä, jäätelöä, merillä oloa..melko rasittava tapaus.
- Anonyymi
Ihan turha julkkis.
- Anonyymi
Omahyväinen narsisti, merkonomi, joka luulee olevansa huomattavakin osaaja. Luulee enemmän kuin tietää. Tyhmä!
Lyhyesti sanottuna täysi nolla, lievästi haitallinen omassa joukkueessaan. - Anonyymi
Lisää lapsia vielä suomi nousuun
- Anonyymi
lapset syntynee peräreijästä..
- Anonyymi
Karmea ja tyhmä .
- Anonyymi
Vielä ollut patjana jollekkin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774