On sykähdyttävä laulu
https://youtu.be/APS4hQ6i4uA
Nyt käy sieluun ja sydämeen
17
80
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se aikuinen nainen laulu? Vai mä kuuntelen tomppaa laulu?
- Anonyymi
hullu putini ajaa oman kansansakki pakoon, tai sitten jos kiini saa tapaa neki,
kaunis hyvin surullinen laulu, putin on hullu, kehittymätön pikku-poika, mahtailee kun uskaltaa tappaa ihmisiä laumoittain, - Anonyymi
En ole tiennyt että Heikki Kinnusella on noin hyvä ääni. Pitänyt enemmän huumormiehenä.
- Anonyymi
Piipahdin palstalle. Oon kuunnellut tiiviisti omaa musiikkiani. Aloituksen musiikki ei minulle tuonut sykähdyksiä. Musiikin mauista ei voi kiistellä. Mutta sen kysyn, että miksi aloittajalle oli tämä musiikki sykähdyttävä?
HeikunkeikkuAno/Heikku
Tunnen suurta myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan.
Sitä kai sanotaan empatiaksi.
Asettaudun tämän laulun sanat kuulleena heidän asemaansa.
He joutuvat jättämään kotinsa ja lähtemään kohti tuntematonta.
Hyvästelemään Dnjeprin ehkä
ikiajoiksi.
Heikki Kinnusen tulkinta on vahva, yksinkertaisen tunteikas ja mikä ääni.
- Anonyymi
Laulussa ei sinänsä ole vikaa, tuntuu vaan jotenkin kummalta laulaa venäläisistä jokimaisemista, laulais mieluummin Kymijoesta, tai Oulujoesta tms. Eli melodia on hieno, sanat kuin itänaapurin nuoleskelua.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Dnjepri on Ukrainassa, jos viitsit vilkaista karttaa.
Siihen aikaan kun Hessu lauloi, oli vain Neuvostoliitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen aikaan kun Hessu lauloi, oli vain Neuvostoliitto.
Mutta nyt ei ole enää Neuvostoliittoa ja Ukraina on itsenäinen valtio, ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt ei ole enää Neuvostoliittoa ja Ukraina on itsenäinen valtio, ainakin toistaiseksi.
Punaiset posket syksy-yö
Siniset silmät kaiken lyö
Huulillasi hehkuu kesän muistot - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Dnjepri on Ukrainassa, jos viitsit vilkaista karttaa.
Dnepr saa alkunsa Länsi-Venäjän Valdain ylängöltä, ja se virtaa Valko-Venäjän ja Ukrainan läpi laskeakseen Mustaanmereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dnepr saa alkunsa Länsi-Venäjän Valdain ylängöltä, ja se virtaa Valko-Venäjän ja Ukrainan läpi laskeakseen Mustaanmereen.
Ja mistä aurinko nousee?
Älä ihmeessä ota aurinkoa, kun se nousee idästä tai muuten se on Putinin nuolemista.
- Anonyymi
Eikö ylen hybridikeskuksella ole muuta tekemistä kuin kaapata muita keskusteluja syöttä sotakeskusteluja ja nato keskusteluja muiden aiheiden päälle?
- Anonyymi
Vai onko ylen hybridi bittiarmeija joka vahtii somea ja muista keskustelu kanavia? Ettei massa puhu vääriä mielipiteitä tai muunlaisia keskusteluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko ylen hybridi bittiarmeija joka vahtii somea ja muista keskustelu kanavia? Ettei massa puhu vääriä mielipiteitä tai muunlaisia keskusteluja.
Mitähän tarkoitat? Kerro hieman? Onko YLE tällä palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826