Kun kerran pyttipannuakin saa. Nyt ateria jää hieman vajaaksi, kun siihen kuuluva paistettu kananmuna jää pois.
Kunpa saisi paistettuja kananmunia pakasteena
30
1453
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile kanankakkaa, sehän tulee samasta aukosta.
- Anonyymi
Miksi pyttipannuannosta ei voi myydä valmiina pakasteena, kuten tuoreena myytäviä salaattipussejakin, joissa on kastikepussi mukana? Ensin käytettäisiin mikrossa paistettu kananmuna, joka nostettaisiin vetäytymään. Sitten lämmitettäisiin varsinainen pyttiksen runko. Mikrotuksen jälkeen ruiskutettaisiin päälle ketsuppia, ja nostettaisiin päälle kananmuna.
- Anonyymi
Ah kumpa niitä valmiiksi paistettuja ja pakastettuja kananmunia saisi valmiiksi pilkottuna että voisi syödä vaan haarukalla.
- Anonyymi
Älä muuta sano, vielä jos joku tulisi syöttämään minua.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano, vielä jos joku tulisi syöttämään minua.....
Kunpa joku paskoisi puolestani, jottei tarvitsisi ähistä itse pöntöllä.
- Anonyymi
Muista syödä väärinpäin vaikka olisit oikeakätinen, eli haarukka vasempaan käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista syödä väärinpäin vaikka olisit oikeakätinen, eli haarukka vasempaan käteen.
Väärinköpäin on jos haarukka on vasemmassa kädessä?
Oli minulla tosin kerran työkaveri joka piti veistä vasemmassa kädessä ja haarukkaa oikeassa, kysyttäessä perusteli että hän osaa laittaa ruokaa suuhunsa vain oikealla kädellä.
Amerikkalaiset tunnetusti silppuavat ruokansa ensin veistä ja haarukkaa apuna käyttäen ja sitten syövät oikealla kädellä haarukalla, olipa vaikka mikä pihvi kysymyksessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärinköpäin on jos haarukka on vasemmassa kädessä?
Oli minulla tosin kerran työkaveri joka piti veistä vasemmassa kädessä ja haarukkaa oikeassa, kysyttäessä perusteli että hän osaa laittaa ruokaa suuhunsa vain oikealla kädellä.
Amerikkalaiset tunnetusti silppuavat ruokansa ensin veistä ja haarukkaa apuna käyttäen ja sitten syövät oikealla kädellä haarukalla, olipa vaikka mikä pihvi kysymyksessä.Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin.
Veitseä ja veistä on sama asia.
Et varmaan tiennyt, mutta välimerkin perään laitetaan välilyönti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin."
Kyllä veitsi-sanan yksikön partitiivi on aina ollut veistä, koskaan en ole nähnyt muotoa veitseä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska vitsi: vai että "veitseä". Taidat itse olla vielä "neitseä".
- Anonyymi
Kananmunan paistaminen onkin erittäin vaativa suoritus.
- Anonyymi
On se kädettömille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kädettömille.
Kanoilla on siivet – ei käsiä. Huolimatta siitä tuskin kukotkaan paistelevat muniaan.
- Anonyymi
Voihan niitä paistella ittekin ja pakastaa valmiiksi myöhempää käyttöä varten. Laittaa vaikka voipaperia läpyköiden väliin, jotta voi poimia yksittäin pois rasiasta.
- Anonyymi
Olisi kyllä näppäriä tuollaiset valmiit tuotteet.
- Anonyymi
Hampaisiin ottaa jäinen muna.
- Anonyymi
Sulaa nopeasti mikrossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulaa nopeasti mikrossa.
Yhtä nopeesti se siellä paistuukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä nopeesti se siellä paistuukin.
Mikrolla ei voi paistaa. Ainakaan tavallisella mallilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikrolla ei voi paistaa. Ainakaan tavallisella mallilla.
Tietysti voi, kostuttaa leipälautasen vedellä (voi voidellakin jos haluaa), pohjalle hiukan suolaa ja mausteita jos haluaa, muna siihen, keltuaisen päälle vielä hiukan suolaa ja mausteet, itse käytän chiliä alle ja paprikaa päälle. Keltuainen kannattaa rikkoa niin kypsyy tasaisesti, minuutti riittää. Ei kananmuna ruskistusta tarvitse, pelkkä kypsennys riittää.
- Anonyymi
Pinaattilettujakin saa paistettuna. Miksei kananmunia?
- Anonyymi
Kyllä pakastettuja paistettuja munia on saatavana, ei taida tosin vähittäismyynnissä olla.
Jos tunnet jonkun, joka asioi elintarviketukuissa, pyydä häntä tuomaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pakastettuja paistettuja munia on saatavana, ei taida tosin vähittäismyynnissä olla.
Jos tunnet jonkun, joka asioi elintarviketukuissa, pyydä häntä tuomaan.Paistettu muna 80 kpl, 2,88 kg, pakaste. Alkuperämaa: Ranska
44,79 € sisältää alv.
- Anonyymi
Hae munia kaupasta ja pyydä naapurisi paistamaan ne sinulle
- Anonyymi
Olen jo vuosia "paistanut" kananmunat mikrossa syvällä pikkulautasella. Tulee parempia kuin pannulla, eikä ole kuivia reunoja. Vaatii pienen tuunauksen että maku on kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo vuosia "paistanut" kananmunat mikrossa syvällä pikkulautasella. Tulee parempia kuin pannulla, eikä ole kuivia reunoja. Vaatii pienen tuunauksen että maku on kohdillaan.
Jo on maailma mallillaan, jos kananmunia pitää kypsentäessä tuunata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo on maailma mallillaan, jos kananmunia pitää kypsentäessä tuunata.
Et vain osaa. 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan munakaskin onnistuisi, pitäisikin kokeilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690