vaikkapa 10 miljoonaa riviä ohjelmakoodia.
Niin yhdeltä hyvältäkin ohjelmoijalta menisi siihen 10 000 000 / 1000 riviä/per työvuoro = 10 000 päivää eli 10 000 / 365 = 27 vuotta, ilman lomia.
Jos on onpassivella olisi näin taitavia ohjelmoijia 1000 kappaletta niin aikaa menisi
0,02739 vuotta mika on 10 päivää.
Niin miksi Onpassive ei ole saanut neljään vuoteen mitään aikaiseksi ???
Jos sinne jonnekin pitösisi ohjelmoida
13
153
Vastaukset
- Anonyymi
Et vaan tiedä mitä ne on saanut aikaiseksi. Sinun on odotettava Onpassiven julkaisua maailmalle.
- Anonyymi
Et tiedä sinäkään.
Kukaan ei tiedä.- Anonyymi
Tästä voit tutusta osaan niistä mitkä ovat tulossa https://www.onpassive.com/?reg=yW6J TMqAzlL4DvhFJezmw==
- Anonyymi
Siis odota niin saat tietää. Ehkä silloin selviää miksi on kestänyt.
- Anonyymi
Jos henkilökuntaa on vaikka 1000 ihmistä niin tuskinpa kaikki ovat koodareita.
- Anonyymi
Jos olisi edes 100 niin jotain pitäisi olla valmista ja testattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi edes 100 niin jotain pitäisi olla valmista ja testattu.
Niin onkin, mutta ei julkaistu maailmalle. Se vaihe tulee myöhemmin. Eikä tarvitse kovin pitkään enää odottaa kunnes tulee ensimmäiset.
Sitä odotellessa vähän lukemista (englanniksi) https://www.onpassive.com/artificial-intelligence/
- Anonyymi
Olen aloittaja ja IT-alan suomalainen ! Insinööri.
Voin tehdä kuukaudessa jo jonkinlaisen web-sovelluksen ihan itse.
Miksi onpassive ei pärjää minulle ?- Anonyymi
Ehkä olet ylivoimainen? Voisit ehkä hakea töitä Onpassivelta ja opettaa heitä miten tehdä. He palkkaavat päivittäin uusia osaajia. Mutta vaativat kyllä jonkun verran kokemusta yleensä. Mutta aina kannattaa yrittää.
https://careers.onpassive.com/jobs/ - Anonyymi
Kauanko sinulla menisi rakentaa Opiskelu alusta tai joukkorahoitusalusta, ja henkilöstöhallintaalusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko sinulla menisi rakentaa Opiskelu alusta tai joukkorahoitusalusta, ja henkilöstöhallintaalusta?
Ammattimainen yritys saisi ensimmäisen version asiakkaan testeihin jo 2-3 kuukaudessa. Tuotantoversio 6 kuukaudessa.
Onpassive on ollut tekevinään jotain jo NELJÄ VUOTTA. Oikeasti mitään ei tietenkään ole tehty. Mutta Ash Mufareh on kerännyt hölmöiltä satasia ja nauraa paskaisen naurun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattimainen yritys saisi ensimmäisen version asiakkaan testeihin jo 2-3 kuukaudessa. Tuotantoversio 6 kuukaudessa.
Onpassive on ollut tekevinään jotain jo NELJÄ VUOTTA. Oikeasti mitään ei tietenkään ole tehty. Mutta Ash Mufareh on kerännyt hölmöiltä satasia ja nauraa paskaisen naurun.Ei yhtäkään dollaria ole käytetty liittymismaksuista tähän mennessä. Ash on itse huolehtinut rahoituksesta, ja Onpassive on velaton yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpassive on ollut tekevinään jotain jo NELJÄ VUOTTA. Oikeasti mitään ei tietenkään ole tehty. Mutta Ash Mufareh on kerännyt hölmöiltä satasia ja nauraa paskaisen naurun.Onpassivelta on sitten tulossa jotain erinomaista jos siihen on käytetty niin paljon enemmän aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764