karut seuraukset uhkaavat miljoonia autoilijoita.
https://www.is.fi/autot/art-2000008764385.html
Kasakat palaavat hevosmiehiksi.
Venäjällä loppuu öljy autoista!
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdeltä maailman suurimmista öljyntuottajamaista loppuu öljy?
Taas niitä 🤡 zelenskyin huuhaa paska storeja..- Anonyymi
Just sitä jos öljy loppuuu se loppuu EU-mailta.
- Anonyymi
Kuulostaa lännen märiltä päiväunilta...
- Anonyymi
Länsiautojen merkkikohtaiset erikoisöljyt kyseessä. Ladat toimii edelleen hyvin.
- Anonyymi
Kyllä ladaan käy pelkkä perusöljykin. Vaihtoväli 1000 km.
- Anonyymi
OFF TOPIC ..kauankohan olisi järkevä ajaa Mobil 0W-40 -öljyillä? Piti ostaa 2 kanisteria , kun BMW:n öljytilavuus on 6,5 liitraa.
Ei noin hyviä öljyjä raaski usein vaihtaa, kun kanisteri maksoi Tokmannilla n. 33 euroa............. Melko karua luopua länsiautoista erikoisöljyjen ja varaosien puutteesta ja siirtyä taas ajamaan vanhoilla mosseilla ja ladoilla. Toisaalta voivat tietysti tehdä niinkin, että vaihtavat kuten taannoin Kuuban mallin mukaisesti länsiautoihinsa itäkoneet, eli esim. Mersuun ja Bemariin Ladan moottorit.
- Anonyymi
Voi niitä raukkoja, sääliksi käy. Putelta ei kyllä varmaankaan lopu. Nyt ne pakotteet alkaa pikku hiljaa vaikuttaa ja hyvä kun vaikuttaa kansaankin, näkevät että ei ne puten toimet aina tuo hyvää.
- Anonyymi
No voi voi. Ruskien täytyy nyt sitten kaivaa vanhat Volgat ja Mosset käyttöön. Niihin kun kelpaa vaikka jäteöljy.
- Anonyymi
Öljypoltin volkkareihin ei saa laittaa kuin valmistajan suosittelemaa kallista Long Life öljyä tai muuten takuu raukeaa 🤣🤣🤣🤣
Volkkari on maailman paras vitsi, jaksaa naurattaa vuodesta toiseen, nyt nauretaan.- Anonyymi
Sinua se vaan jaksaa naurattaa!
Kateeks ihan käy!
😟 😕 🙁 ☹️
- Anonyymi
Audeissa on tapana vaihtovälillä polttaa muutaman öljynvaihtovälin verran öljyä, joten Audi-miehet voivat olla pulassa jo nyt, muissa automerkeissä voi huoletta ajella vähän pidempään öljyjä odotellessa ja vaihtaa sitten öljyt syssymmällä kun tomu on laskeutunut Ukrainassa.
- Anonyymi
Putin säilyy vallassa vielä 10 vuotta. Ukrainan sota loppuu jouluun mennessä karvaaseen rauhansopimukseen. Venäjä eristäytyy ja eristetään muista maista. Venäjä kuihtuu ja vajoaa pimeyteen. Ihmiset alkavat käyttää jälleen hevosia kulkuvälineinä.
- Anonyymi
Putin kehittää uutta helmitauluteknologiaa oppilaitoksiin, edistyneimmille akatemioille annetaan laskutikkuja kyyrillisin numeroin...
- Anonyymi
Venäjä on pelkkä raaka-aineen tuottaja, raakaöljyä on vaikka kuinka paljon, mutta ei taitoa ja kykyä jalostaa sitä.
- Anonyymi
Kertoo kaiken venäläisestä osaamisesta. Suuresta öljynviejämaasta loppuuu öljy.
Jos Venäjä valtaisi Saharan, niin sieltä loppuisi hetken päästä hiekka. - Anonyymi
Kasakat käytti ennen hevosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836