Oma kyrpä on löysänä 2-3cm ja pystys 6-8cm mikä vois olla vikan. Oikee mitää murrosiän merkkei ei oo paitsi jos oikee kunnol 15min tumppuu vetää nii saattaa terskan pää kostua. Huomannu että kasseista tuleva jänne joka kiinnittyy kyrpään on tosi korkeella kyrvässä eli ku seisoo nii ei osota ylöspäin muna en tiiä vaikuttaako pituuteen. Oon vähä ylipainonen (66kg/163cm suunnillee) mut näytän läskilt voiks sillä olla mitään virkaa munan pituuteen. Ja antakaas sit vielä vinkkejä runkkaamiseen vedän päivittän tumppuu ja alkaa nahkan ylös alas vetely kyllästyttää.
Kiitos vastauksista :)
Munan pituus ja runkkaus
6
1537
Vastaukset
- Anonyymi
Ikää on siis 13v
- Anonyymi
syytä vanhempias anto paskat geenit
Ei sulla oo välttis murrosikä hitannu, itelki tuli mälliä ekan kerran runkkaamalla viikko sitte ja oon 15 oli muute vitun hyvä tunne ja nykyää vedän 1-2 kertaa päivässä kätee ja vittu et lentää mälli
- Anonyymi
Voit vaikka puhua terveydenhoitajalle jos asia huolestuttaa.
- Anonyymi
Vedät tarpeeksi pitkää niin kyl ne sieltä tulee
- Anonyymi
No murrosikäsi on vasta alkamassa. Odottele nyt vain rauhassa vuoden, kaksi, niin kaikki järjestyy kyllä itsestään. Liiku riittävästi, jotta painosi ei pääse nousemaan. Syö rasvaa ja makeeta vain kohtuudella. Nykyinen painosi on ihan OK. Ei sulla ole aihetta huoleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 99703
- 33702
- 60699