Haluisin lähtee emo tyyliin mut luullaanko mua homoksi tai joksku muuksi kuin heteroksi?
Luullaanko mua homoksi tai joskuks muuks jos oon emo
12
102
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen tyyli se on ja mikä sen idea on?
- Anonyymi
Eikö oikeesti kukaan tiedä?
- Anonyymi
Miksi luultaisiin? Eihän emot tai mitkään muutkaan ole automaattisesti homoja tms?
Sehän on vain tyyli. Ymmärrän kyllä ajatuksesi, mutta enpä usko.
Olen itse nuori, joten tiedän että ajattelet noin. Tosin jotkut ns 'haukkuvat' joitain esimerkiksi emoiksi ja muuta mutta en usko että homoksi leimataan.
Tai saa nähdä, jos joku niin tekee, ihmettelen.- Anonyymi
Miten se emous ilmenee? Millaisia he ovat? Mistä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se emous ilmenee? Millaisia he ovat? Mistä on kyse?
Katso googlesta. En jaksa selittää, enkä kaikkea siitäkään tiedä, siksi en kyllä ymmärrä miksi heitä haukutaan. Tyylihän se vain on.
- Anonyymi
se on kuolemaanjohtava sairaus
- Anonyymi
Taidat vain sinä luulla.
- Anonyymi
Eli te puhutte täällä siitä emoudesta, ettekä kukaan tiedä mitä se on.
Heh heh.- Anonyymi
Niin, mainitsin vain kerran. Kyllä ihmiset tietävät mikä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mainitsin vain kerran. Kyllä ihmiset tietävät mikä se on.
Jep, ja sitä paitsi en usko et tässä kysyttiin mielipidettä tyypiltä jotka ei ees tiiä mitä "emo" tarkottaa.
- Anonyymi
emo on sun äitis varsinki jos olisit sorsa
- Anonyymi
Ei luulla vaan tiedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764