Putin ja Lavrov puhuu ihan mitä sattuu,ilman
mitään tolkkua.
Venäjän johto ei kykene enää järkeviin puheenvuoroihin?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paniikki. Maa on hajoamassa.
- Anonyymi
Miten niin enää? Koko ajan se on ollut samaa vammailua.
- Anonyymi
Kohta se sanoo taistelevansa itseään vastaan koska peilistä näkyi natZi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta se sanoo taistelevansa itseään vastaan koska peilistä näkyi natZi
😅🤣😂😆🙃😃
- Anonyymi
Minkä sortin puhetta te ymmärrätte?
Totta hyvä kun putleri pysyy kasassa, taitaa olla kipiä ukko viimeisistä uutisista päätellen.
Lavrov on muuten vaan hukassa, unohtuu että niinhän se meidän sota siellä jossain.- Anonyymi
Paineet kasvavat kun operaatio meinaa mennä reisille ja kaksikko tajuaa että heidän sotavoimiaan tuhotaan ilman mainittavaa edistystä
- Anonyymi
kaksi vähä-älyistä dementikkoa.
- Anonyymi
Surkeeta porukkaa...
- Anonyymi
Eihän ne idiootit ole rnää tässä maailmassa. Aivot on liuenneet jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Jos ne halusivat jatkaa alkuperäisillä väitteillään ja hyökkäyksen perusteilla, niin nehän joutuisivat tappamaan nyt itsensä ja oman kansansa.
- Anonyymi
Putin on jo totaalisesti passe, kärpästen herra.
- Anonyymi
Onko Putin Golding Williamin "Kärpästen herran " Ralph, metsästäjä vai joku muu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959