Missä tapauksessa sääli on sairasta ja missä tapauksessa tervettä?
Onko pelkkä sääliminen ilman auttamista sairasta jos on siinä asemassa että pystyisi auttamaan. Entä jos ei tiedä että pitäisi auttaa vaan on hyvillään kun toinen on säälin kohde ja se saa tuntemaan itsensä paremmaksi kuin se toinen?
Mitä toimintaa säälin tunteen pitäisi aiheuttaa ihmisessä?
Missä tapauksessa
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä nyt pitäisi sääliä?
- Anonyymi
Sääli kaikkea pientä, heikkoa ja hamitonta kohtaan on tervettä.
Usein joku sanoo että muka säälii jotain henkilöä, vaikka oikeasti vihaa sitä koska tuntee olevansa jotenkin huonompi kuin se, mutta tuntee olonsa hitusen paremmaksi kun sanoo, että säälii sitä.
Tyhjät ämpärit kolisee eniten... - Anonyymi
Sääli on sairasta jos säälitään sellaista kieroa henkilöä, joka on surkeana kun on jäänyt kiinni pahoista teoistaan.
Samoin kun säälittään jotain terroristiäitejä jotka ovat itse kotimaansa arvot hylänneet tietoisesti ja valinneet sen tien. - Anonyymi
Säälittää niin kovasti tämän alkuperäisen viestin lähettäjä, hänellä on asiat niin surkeasti että voi voi.
Minä olen häntä parempi koska asetun hänen yläpuolelleen ja huomaan selviä epäkohtia hänessä ja hänen elämässään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725