Hei, minulla on kysymys. Onko mahdollista, että siittiönluovuttaja haluaa, että vauva saa hänen sukunimensä ja että hänet tunnistetaan pojakseen, mutta ilman suhdetta äitiin? Esimerkki: Lahjoitan spermani naiselle, joka haluaa lapsen, hän voi saada lapsen ja hoitaa häntä, hänellä voi aina olla suhde toiseen henkilöön (mies tai nainen), mutta minut tunnistetaan hänen isäkseen? Voisin antaa hänelle kuukausieläkkeen, jos äiti niin haluaa.
kysymys apua.
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat kumppanuusvanhemmuutta? Muumimuki menetelmässä isä pysyy tuntemattomana. Ei sillä etteikö kumppannuusvanhemmatki voisi käyttää mukia, mutta yleensä isää ei kerrota. Ehdottaisin melkeinpä liittymään Facebookin kumppanuusvanhemmat ryhmään. Toinen on mennä Tinderiin ja hakea Bulgariasta/Serbiasta YYA-vanhempaa. Noissa kahdessa maassa tulee huomattavasti halvemmaksi pitää perhettä mitä täällä.
Sanon, että hän voi jäädä lapseksi, jos hän haluaa olla yksinhuoltajaäiti, ja minä olen luovuttajan isä ja valvon hänen hoitoaan kuin olisin hänen isänsä. mutta ilman parisuhdetta äidin kanssa kasvatuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764