Liity nyt heti onpassiveen ja maksa satanen.
Saat sitten ikiliikkujan O-Ikiliikkuja kun onpassive julkaistaan. Voit hyödyntää O-Ikiliikkuja tuottamaan rajattomasti energiaa tai mitä hyvänsä. Voit valjastaa sen rattaiden eteen ja O-Ikiliikkuja vetää sinua eteenpäin ikuisesti.
Liity nyt heti voittajiin. Liity heti onpassiveen ja maksa satanen.
Onpassiven uusi tuote O-Ikiliikkuja
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on parempi tarjous: maksa minulle satanen ja saat 50 euroa takaisin. Siltikin parempi tuotto kuin onpassivelta ;)
- Anonyymi
Tämä on hyvä tarjous! Tuottoprosentti -50% eli vain puolet siitä mitä onpassivessa. Tätä on syytä harkita!! Onko sinulla rajallinen määrä näitä tarjouksia vai riittääkö näitä kaikille halukkaille? Onnistuuko maksaminen O-Coineilla, tulevaisuuden maksuvaluutalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä tarjous! Tuottoprosentti -50% eli vain puolet siitä mitä onpassivessa. Tätä on syytä harkita!! Onko sinulla rajallinen määrä näitä tarjouksia vai riittääkö näitä kaikille halukkaille? Onnistuuko maksaminen O-Coineilla, tulevaisuuden maksuvaluutalla?
Tämä on rajaton tarjous ja kestää niin kauan kun aurinko paistaa.
"Onnistuuko maksaminen O-Coineilla, tulevaisuuden maksuvaluutalla?"
Koska onpassive ei ole saanut tätä vieläkään valmiiksi, eikä sillä pysty maksamaan netissä, maksut otetaan ainoastaan euroilla. Ei kannata luottaa tuollaisiin onpassiven tyylisiin huijareihin. ;)
- Anonyymi
Minä maksan mieluummin Ash Mufarehille satasen enkä saa mitään takaisin mutta olen ikuinen voittaja ja menestyjä. Näin sanotaan onpassivessa!
JUH JUH JUHUUU
HIP HEIJAA
Me onpassivessa olemme iloisia aamusta iltaan
HIP HEIJAA JIHUU
Hauskaa on! Liity sinäkin mukaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774