Pienentää surumme
Kaksinkertaistaa ilomme ja moninkertaistaa menomme.
Tuli eilen luettua sotilasmuistokirjaa vuodelta 1966.
Päivänjatkoja
Nainen on aina nainen
13
131
Vastaukset
On kuin autonmaalaus
Parantaa ulkonäköä,
mutta
linjat paljastavat vuosimallin.- Anonyymi
Kuin tuli. Hyvä renki huono isäntä
- Anonyymi
" Kuin viini, paranee vanhetessaan. " - Nm. Hah
- Anonyymi
" Kaiken takana on nainen. " - Nm. Mieähet eivät ole keksineet sitä
- Anonyymi
nainehan se oli joka otti kielletyn hedelmän > omenan. "kaiken takana on nainen . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nainehan se oli joka otti kielletyn hedelmän > omenan. "kaiken takana on nainen . . .
Ei ollut. - Nm. Hän antoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. - Nm. Hän antoi
"nainen puhemiehenä, piru perämieheä"
- liittyy taas siihen "Paratiisin omenaan", jonka nainen antoi ja mies söi " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"nainen puhemiehenä, piru perämieheä"
- liittyy taas siihen "Paratiisin omenaan", jonka nainen antoi ja mies söi "Nykykielen ja -ajattelun mukaan nainen ei voi olla "miehenä". - Nm. Hah-henkilö
- Anonyymi
Mies on naisen pää ja nainen on kaula joka sitä päätä kääntelee.
- Anonyymi
lähes sama lyhyesti: "mies on naisen pää, ja nainen joka sitä päätä kääntää"
- Anonyymi
Korsut onkin hieman vanhempia kuin varsinaiset kortsut. Varsinaisestikin.
-biipantheleinos-- Anonyymi
Mutku aloituksessa ei käsitellä kumpaakaan eikä varsinkaan toista ollenkaan. - Nm. Luki-luki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009