Taas on se aika vuodesta jolloin markettien vakinaiset työntekijät työntävät suviuunot kassoille ja lusmuavat itse takatiloihin tai hyllyjen väleihin. Asiakkaan kannalta se tarkoittaa, että kassajono pysähtelee jatkuvasti pitkäksi aikaa, kun vanha pulsu merkitään alaikäiseksi eikä kaljapurkkeja saada maksuun, tai muorille aletaan opettaa menetelmää jolla kanta-asiakaskortilla voidaan maksaa - variaatioita on monia - ja aina pitää kutsua paikalle vanha työntekijä selvittämään härdeliä. Ja suma sen kuin seisoo.
Muutoin olen sitä mieltä, että yli 70-vuotiaille, tupakinostajille, veikkauslappujen kanssa touhuaville, kolikoilla maksaville ja seurustelunhaluisille asiakkaille pitäisi olla oma kassa ja teknisesti valveutuneimmille automaatti. Olé Lautturi!
Minua jaksaa huvittaa marketin kovaäänisestä kaikuva ilmoitus:"Palvelemme vielä viisitoista minuuttia!" En ole havainnut sinäkään aikana minkäänlaista palvelua - vain kassatuolilla istuvia, koodeja lukulaitteen läpi työnteleviä hapannaamoja.
Jo joutui armas aika!
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Saamme kuitenkin olla onnellisia, sillä huittisisa liätealan palvelut toimivat ympäri vuaren ammattitaitoisesti!
Huittisten ollesa suamen sikaisin pitäjä, olisimme hätää kärsimäsä jos lietealan palvelut eivät toimisi kuten ne toimivat!
Monella paikkakunnalla saattaa olla vaikkapa useitakin sellaisia palveluja, mitä Huittisista ei löyry mutta lietepalvelu on ontuvaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745