Raakkuna tässä moi!

Olen tietoinen että varsin suuri määrä parhaimmista lukijoistani on viime aikoina muuttanut aiempaa kantaansa ja hyväksyneet tarkistettuna tosiasiana, että Suomella on todellakin käytössään aito kansallistietäjä, ja olette tarpeellisessa määrin tutkineet aiempaa esityskantaa kokonaisuudessaan, joten olette ymmärtäneet kaiken Helsingin yliopiston professuurin suorittaman tutkinnan perusteella myös ryhtyä tarkoin kansalaisten velvollisuudella ja suurella mielenkiinnolla omatoimiseen tutkimukseen kaiken aiemmin palstallamme esittämäni okkulttisen tiedon perusteella, todetaksenne vihdoin täysin kärkiperäisestikin, että on täysin mahdollista, että Raakkunalla on todellakin Auringosta Jeesukselta Kristukselta aivan kaikki tarpeellinen tieto hallussaan selviytyäksemme tulevina vuosina kaiken antamani tiedon perusteella uuden maailmanjärjestyksen alkuun. Joten voin jo nyt vastata niin monen lukijani esittämään kysymykseen, että aionko osallistua Suomen viralliseen politiikkaan? Joten nyt voin iloksenne todellakin luvata ja HERRAMME JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ LAUSUA, ETTÄ AION TODELLAKIN VASTAISUUDESSA VIELÄ PAREMMIN JA TÄYDEMMIN VASTATA KAIKKIIN KANSALAISTEN LÄHETTÄMIIN KYSYMYKSIIN, sekä tulevan Presidentin vaalikampanjaan osallistumisen kautta 100% varmuudella ottaa vastaan kansalaistemme suorittaman massiivisen äänestystuloksen mukaisen vaatimuksen asettua lähitulevaisuudessa Suomen demokraattisen Tasavallan Presidentiksi.

raakkuna

9

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin. Oikein mieltä lämmittää.

• Anonyymi

no miks läppärissä ei ole caps-lock nappia-

miks valo on ruudulla liian kirkas- ja sitä ei ole helppo säätää kun ei osaa- miksei ole helppoa selkeetä säätöä tietsikassa- ohjelmassa tähän?

Miten suomi saataisiin vapaaksi maaksi ja oma päätäntävalta tänne?

ja karjala takasiin ja jopa petsamo?

• Anonyymi

Tervetuloa Bäckmannin ja Arto Laurin presidenttikampanjoiden kannattajaksi!

• Anonyymi

Aika kauan olet ollut poissa, tai ollut vaan hiljaa. No, hyvä kuitenkin, että palasit.

• Anonyymi

Aktiivikristityillä on omat palstansa. Ei tänne raakkunoita kaivata höpäjämään.

• Anonyymi

Tee joskus kappalejako sopivaan paikkaan. Ei tuollaista pötköä kehtaa lukea.

• Oliko Jeesus trolli vai koomikko? Siitä vain mietin, kun näytät kulkevan hänen jalanjäljissään :)

• Anonyymi

Mukava sinusta kuulla.

• Anonyymi

"Raakkuna"/"suomen kansallistietäjä"/ "robert mckeancy" kirjoitelit aikoinaan mm. NWO: sta pitkiäkin ja virkistäviä tekstejä. Mitä sanoisit nyt kun "salaliittoteoriat" ovatkin toteutumassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe