Paljastaa kirjoittajien tunteet edustamaansa järjestöön.
Halonen siellä päsmäröinut ikänsä, joka heille ruhtinas.
kts palstaa niin erottuvat selvästi suuntauksensa.
Setalaista Sanna ylitsevuotava kehuminen
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
hurraa seta,
navettagigolot,
ei jouvu ennee hullujen huoneelle,
eikä linnaan,
seta, hurraa... - Anonyymi
seiskasta tirkistellään sannaa,
sitten navettaan kiimassa kirmataan...
- Anonyymi
SDP johtoon tulleet onnenonkijat.
- Anonyymi
Sanni of Ilmari... Sanni jaMarleena...
- Anonyymi
Homppelimajurilla ei ole muuta kuin Sanna ja Tarja mielessään. Painuis demaripalstalle nillittämään. Ei kuulu tänne.
- Anonyymi
Miksi kepulainen demaripalstalle? Teitä kommareita ja sosialisteja levittäytynyt tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kepulainen demaripalstalle? Teitä kommareita ja sosialisteja levittäytynyt tänne.
Paskat sinä mikään kepulainen ole. Riekkumisesi on 100 %:sta persuilua. Kepulaiset eivät ole tuollaisia kaltaisiasi höyryäjiä, jotka näkisivät kommunisteja joka puolella, koska todellisuus on vain se, että kommunisteja ei enää juurikaan ole. Eduskunnassakaan ei ole ainoatakaan kommunistista puoluetta. Eduskunnan ulkopuolelta löytyy kaksi pikkupuoluetta ja kannatus jotakin prosentin kymmenyksen luokkaa. Ja sinulla niitä vilisee nurkat täynnä hyvin persumaiseen tyyliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat sinä mikään kepulainen ole. Riekkumisesi on 100 %:sta persuilua. Kepulaiset eivät ole tuollaisia kaltaisiasi höyryäjiä, jotka näkisivät kommunisteja joka puolella, koska todellisuus on vain se, että kommunisteja ei enää juurikaan ole. Eduskunnassakaan ei ole ainoatakaan kommunistista puoluetta. Eduskunnan ulkopuolelta löytyy kaksi pikkupuoluetta ja kannatus jotakin prosentin kymmenyksen luokkaa. Ja sinulla niitä vilisee nurkat täynnä hyvin persumaiseen tyyliin.
Kepulainen olen, en mikään muu. Aina ollut ja tulen aina olemaan. Oikeastaan keskustalaisuus on äidin maidon perintöä, hänellä oli keskustalais suvussa useampia näitä
ns silmää tekeviä keskustassa. Nämä kuten muutkin periytyy monesti. Se mikä kohdallasi periytynyt, tyylistä päätellen vasemmistolaisuus, joilla ennen kunnon sosiaalihuoltoa oli runsaasti köyhyyttä, kun yrittämisen meininki vasemmistolla yleensä hukassa. esim ennen
maaseudulla vasemmsitolaiset ei viitsineet karjan kanssa touhuilla, sitä vähäänsä saivat sosiaalihuollosta. esim vanhukseni ei olisi edes kehdanneet sosiaalihuollon ovea aukaista.
Mutta siitä ihanasta ajasta on kauan. Ihna poikas lapsuus, kun poikuus oli vielä tallella.
Sekin siitä sitten rippikoulu iässä sai hatkat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulainen olen, en mikään muu. Aina ollut ja tulen aina olemaan. Oikeastaan keskustalaisuus on äidin maidon perintöä, hänellä oli keskustalais suvussa useampia näitä
ns silmää tekeviä keskustassa. Nämä kuten muutkin periytyy monesti. Se mikä kohdallasi periytynyt, tyylistä päätellen vasemmistolaisuus, joilla ennen kunnon sosiaalihuoltoa oli runsaasti köyhyyttä, kun yrittämisen meininki vasemmistolla yleensä hukassa. esim ennen
maaseudulla vasemmsitolaiset ei viitsineet karjan kanssa touhuilla, sitä vähäänsä saivat sosiaalihuollosta. esim vanhukseni ei olisi edes kehdanneet sosiaalihuollon ovea aukaista.
Mutta siitä ihanasta ajasta on kauan. Ihna poikas lapsuus, kun poikuus oli vielä tallella.
Sekin siitä sitten rippikoulu iässä sai hatkat.Minulla on molempien vanhempien puolelta keskustalaisuus suvussa, enkä sano että se nyt joku siunaus mukama olisi. Silti ei kukaan ole ollut keskustalaisena tuollainen kommunistiharhojensa perässäjuoksija. Molemmat vanhemmat kepulaisina kuuluivat ay-liikkeeseen palkkatyöläisinä eikä heitä siitä kommunisteiksi syytelty, kuten sinä kuin pakkomielteen riivaamana haastat. Edesmennyt isäukko äänesti aina Keskustaa eikä vanha äitinikään ole siitä linjasta poikennut. Itse olen äänestänyt Keskustaa aikoinaan, mutta kun puolue muuttui nykyisen markkinaliberaaliin suuntaan, niin se loppui siihen. Silti ei vanhempani siitä käpyään polttaneet vaan ymmärsivät syyni eivätkä he koskaan määritelleet ketä pitäisi äänestää, koska se on jokaisen henkilökohtainen vapaus. Olen kyllä nähnyt tapauksiakin, jossa vanhemmat ovat suorastaan määränneet jälkikasvunsa antamaan äänensä Keskustalle.
Sanot, että vanhuksesi eivät olisi kehdanneet sosiaalihuollon ovea avata. Siinä näkyy se menneen ajan ahdasmielisyys, jossa pelättiin ja hävettiin. Kun anoppini sairastui syöpään ja appiukon kanssa elivät pienillä eläkkeillä, niin kyllä otti lujille saada heidät hakemaan taloudellista apua, johon he olivat täysin oikeutettuja. Mutta kun ajatus on tuollaisella tolalla, ettei almuja oteta ja ennemmin vaikka kuollaan köyhyyteen kunhan kukaan ei vaan saa tietää, niin ei voi kuin ihmetellä tätä kepulaisen sisäänpäinkääntyneisyyden sairainta puolta, joka oli kehittynyt sotien jälkeen. Appiukko oli vielä suvultaan lestadiolainen, mutta onneksi se asia oli hiljalleen hävinnyt elämästään. Anonyymi kirjoitti:
Minulla on molempien vanhempien puolelta keskustalaisuus suvussa, enkä sano että se nyt joku siunaus mukama olisi. Silti ei kukaan ole ollut keskustalaisena tuollainen kommunistiharhojensa perässäjuoksija. Molemmat vanhemmat kepulaisina kuuluivat ay-liikkeeseen palkkatyöläisinä eikä heitä siitä kommunisteiksi syytelty, kuten sinä kuin pakkomielteen riivaamana haastat. Edesmennyt isäukko äänesti aina Keskustaa eikä vanha äitinikään ole siitä linjasta poikennut. Itse olen äänestänyt Keskustaa aikoinaan, mutta kun puolue muuttui nykyisen markkinaliberaaliin suuntaan, niin se loppui siihen. Silti ei vanhempani siitä käpyään polttaneet vaan ymmärsivät syyni eivätkä he koskaan määritelleet ketä pitäisi äänestää, koska se on jokaisen henkilökohtainen vapaus. Olen kyllä nähnyt tapauksiakin, jossa vanhemmat ovat suorastaan määränneet jälkikasvunsa antamaan äänensä Keskustalle.
Sanot, että vanhuksesi eivät olisi kehdanneet sosiaalihuollon ovea avata. Siinä näkyy se menneen ajan ahdasmielisyys, jossa pelättiin ja hävettiin. Kun anoppini sairastui syöpään ja appiukon kanssa elivät pienillä eläkkeillä, niin kyllä otti lujille saada heidät hakemaan taloudellista apua, johon he olivat täysin oikeutettuja. Mutta kun ajatus on tuollaisella tolalla, ettei almuja oteta ja ennemmin vaikka kuollaan köyhyyteen kunhan kukaan ei vaan saa tietää, niin ei voi kuin ihmetellä tätä kepulaisen sisäänpäinkääntyneisyyden sairainta puolta, joka oli kehittynyt sotien jälkeen. Appiukko oli vielä suvultaan lestadiolainen, mutta onneksi se asia oli hiljalleen hävinnyt elämästään.Periaatteessa itse tultava toimeen.
Käy kuin Sannalle muuten, velkaa ottanut 2½ vuodessa lisää huimat 32 miljardia, jota yhä vasemmisto vähättelee.- Anonyymi
Kapi on Mannen polkema, näkeehän tuon jo. Muka upseeri..
- Anonyymi
Pettymys_pääministeriin kirjoitti:
Periaatteessa itse tultava toimeen.
Käy kuin Sannalle muuten, velkaa ottanut 2½ vuodessa lisää huimat 32 miljardia, jota yhä vasemmisto vähättelee.Kommentissasi on selvää ja tietoista (?) valehtelua. Marin ei ole voinut ottaa senttiäkään velkaa valtiolle, koska eduskunta on ainoa toimielin, jolla on siihen valtuudet.
Toisekseen, ajattelet kuin persut. Koronapandemian hoitoon ei olisi saanut ottaa senttiäkään velkaa vaan yritykset ja työnsä menettäneet työntekijät olisi pitänyt jättää heitteille. No mikäs on tilanne, kun sitä velkarahaa satsattiin markkinoiden kuolemisen estämiseksi ja työpaikkojen säilymiseksi? Vaikka idänkauppa putosi liki nolliin, niin vienti on silti vahvasti plussalla. Vertailupohjaksi Euroopan talouden veturivaltio Saksa otti kertahuitaisulla 150 miljardia velkaa.
Itket siis velasta vain siksi, että haluat mustamaalata hyvin tehtävänsä hoitaneen pääministerin. - Anonyymi
Päävammaiselle tiedoksi, että että mitäs se sinua vkk:laisena idioottina kiinnostaa? Oma vaimoni on esim. joutunut aikoinaan kepulaisten vanhempiensa poliittisen ohjailun kohteeksi eikä ole todellakaan ainoa tapaus täällä Kepulandiassa. Kyllä täällä on jo iät ja ajat "tiedetty", ketä äänestetään. Nuoria äänestysikään tulleita on painostettu jopa sillä, että perhe saisi muka hävetä silmät päästään, jos muut kuulevat jonkin äänestäneen vaikkapa demaria. Onneksi nykyään nuoret ovat koulutettuja ja sitä myöten sivistyneitä ja viisaita, ettei moinen painostaminen enää tepsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentissasi on selvää ja tietoista (?) valehtelua. Marin ei ole voinut ottaa senttiäkään velkaa valtiolle, koska eduskunta on ainoa toimielin, jolla on siihen valtuudet.
Toisekseen, ajattelet kuin persut. Koronapandemian hoitoon ei olisi saanut ottaa senttiäkään velkaa vaan yritykset ja työnsä menettäneet työntekijät olisi pitänyt jättää heitteille. No mikäs on tilanne, kun sitä velkarahaa satsattiin markkinoiden kuolemisen estämiseksi ja työpaikkojen säilymiseksi? Vaikka idänkauppa putosi liki nolliin, niin vienti on silti vahvasti plussalla. Vertailupohjaksi Euroopan talouden veturivaltio Saksa otti kertahuitaisulla 150 miljardia velkaa.
Itket siis velasta vain siksi, että haluat mustamaalata hyvin tehtävänsä hoitaneen pääministerin.Sanot Sipilän velasta, niin miten Marin ei sitten ole velkaa ottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päävammaiselle tiedoksi, että että mitäs se sinua vkk:laisena idioottina kiinnostaa? Oma vaimoni on esim. joutunut aikoinaan kepulaisten vanhempiensa poliittisen ohjailun kohteeksi eikä ole todellakaan ainoa tapaus täällä Kepulandiassa. Kyllä täällä on jo iät ja ajat "tiedetty", ketä äänestetään. Nuoria äänestysikään tulleita on painostettu jopa sillä, että perhe saisi muka hävetä silmät päästään, jos muut kuulevat jonkin äänestäneen vaikkapa demaria. Onneksi nykyään nuoret ovat koulutettuja ja sitä myöten sivistyneitä ja viisaita, ettei moinen painostaminen enää tepsisi.
"mies vaimo" sehän teillä homoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot Sipilän velasta, niin miten Marin ei sitten ole velkaa ottanut.
Milloin olen Sipilän ottamasta velasta muka maininnut? Eikö sinulla ole minkäänlaista moraalia valehtelemisesi kanssa? Parlamentaarinen päätöksentekokin näkyy saavan omissa loruissasi aivan uusia muotoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mies vaimo" sehän teillä homoilla.
Homppelimajuri homoilee vaan itsekseen. Et hetkeäkään kykene olemaan valehtelematta. Et ilmeisesti katso telkkaria etkä tanssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot Sipilän velasta, niin miten Marin ei sitten ole velkaa ottanut.
Jos kerran velalle syyllisiä kaivelet, niin miksi et syytä hallituspuolueita ja eduskuntaa? Hallitus esittää, eduskunta hyväksyy/hylkää.
- Anonyymi
Soittokuntaupseerihan se varsinainen sotasankari onkin triangeli ja tamburiini käsissään. Kerropas meille kaikille, mikä taistelu vei sinut soittokunnan päätorveksi?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999