No nyt se myönnetään, omicron tarttuu uudestaan jopa parin kuukauden välein oli sitten rokotussuoja tai sairastettu tauti.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/64fa4367-f2d9-4246-87ac-0e838001ce78
Se siitä "pakkorokotuslain" hyödyllisyydestä, pelkkä vitsi koko laki.
Omicron tarttuu sairastetusta taudista ja rokotuksesta huolimatta
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta pitää muistaa vielä sekin vitsi että kaikkihan kuolee tähän koronaan ilman rokotteita. Rokote kun suojaa siltä vakavalta tautimuodolta!! IIIIIkkk, mitä oiskaan käyny jos ei ois ollu kolmeen kertaan rokotettu kun sai koronan?? no kuolemahan siitä ois tullu.. On se vaan jännä miten se korona tuntuu tulevan nimenomaan näille useampaan kertaan rokotetuille. Uudestaan ja uudestaan. Mutta sitten puolustellaan. No joo tuli ehkä korona, pariinki kertaan, mutta eipä tullu vakavaa tautimuotoa. Mikä se perusterveelle on? Ei saakeli.. Turha tätä on piikkiuskovaisille enää yrittää hokea. Ovat piikkinsä ottaneet ja lisää hinkuavat etteivät saa sitä VAKAVAA TAUTIMUOTOA. Olkoot. Korona on flunssa. Flunssa on joillekkin vakavempi kuin toisille. Koetko olevasi niin heikko ettet kestä flunssaa? Ja otat sitten kokeellisia rokotteita siltä varalta. Tai no otat koska käsketään.
- Anonyymi
Osuvasti kirjoitit!
- Anonyymi
Mietin vaan sellaista, että jos omicron ei aiheuta vakavaa tautia, niin miten rokote voi suojata vakavalta taudilta ?
- Anonyymi
Olen alussta asti ollut ilman maskia. En ole ottanut piikkejä. Olen matkustanut ulkomailla ja maksanut helvetilliset testimaksut. Toki koneessa joutunut maski naamalla olemaan. Ei ole tauti tarttunut. Itseasiassa koko perhe ja vanhemmat sukulaiset tehneet samoin. Ei ole tautia tullut. Eikö sen luulisi tuleen jo edes yhteen kun kuitenkin liikumme paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774