Miksi ADHD ei voi näkyä sikiöllä mahassa miksi jotkut saavat vasta lapsivettä otettua keuhkoihin ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman synnytyksen yhteydessä? En haluaisi lukea ADHD suhteen uutta tietoa, että ADHD on perinnöllinen geeneissä ja ADHD muka näkymätön vamma???? Miksi vasta nyt 2020 luvulla on selvinnyt ADHD tulee äitien tupakan polton takia? Miksi äitini on täytynyt polttaa 16 vuoden iästä asti tupakkaa ja miksi vasta nyt ADHD jutun suhteen epäilee äitien matala d vitamiini raskaus aikana tekee vaikean ADHD? Miksi ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma jättää työkeskus ryhmässä minut yksin? Huomaako Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset jos minulla on joku muu käytöksen syynä. Kolme Lievän älyllisen kehitysvamman saanutta jotka näkivät kasvotusten minut sanoi että valehtelin Lievän älyllisen kehitysvamman yksi sano suoraan minulla on MBD. Sanoin että en valehtele. Työkeskus ryhmässä joudun olemaan ADHD takia puhumattomien kehitysvammmaisten kanssa ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma sanoo ei kuulu minulle olla heidän kaverina jne. Miksi meidät vaikean ADHD saaneet ihmiset laitetaan Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneiden kanssa samaan ryhmään jos kerta ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma huomaa minulla on heihin verrattuna nolla tasolla ihmissuhde taidot. Olen lukenut Kehitysvamma kirjoja joissa lukee ne joilla on ADHD niillä on huonommat ihmisuhde taidot kuin niillä joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi.
ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764