The Telgraph lehti on ilm. saanut soiton jossa on infottu jeppujengin salaisesta pedo datan hilloamisesta.
"Ilmeisesti" journalisti on soittanut betheliin.
En ole itse kuunnellut vielä, mutta useampi korvapari on parempi kuin yksi joten jaan linkin.
Stoorit lontooksi.
https://podcasts.apple.com/us/podcast/call-bethel/id1630422946
Podcast: Call Bethel
7
50
Vastaukset
- Anonyymi
"The Telgraph lehti on ilm. saanut soiton jossa on infottu jeppujengin salaisesta pedo datan hilloamisesta."
En ymmärrä noista avaukseen valituista lauserakenteista oikein yhtään mitään.
Tarkoittaako tuo lause sitä, että jokin PIMO-sisäpiiriläinen koettaisi tehdä fyrkkaa / hilloa luovuttamalla kopiot salaisesta datasta pressille?- Anonyymi
sorry bamlaan stadii.
eli jeppujengillä on tietoa jota säilötään järjestön holveissa eikä luovuteta sen enmepää viranomaisille kuin kenellekkään muulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sorry bamlaan stadii.
eli jeppujengillä on tietoa jota säilötään järjestön holveissa eikä luovuteta sen enmepää viranomaisille kuin kenellekkään muulleOk, mutta kun stadissakin bruukataan tehdä fyrkkaa, fyffeä, eli hilloa ja spittaillaan spittareilla sporraan klyyvari vastatuulessa ;-)
But but, jos tuolla olisi joku sisäpiiriläinen PIMO, joka vuotaisi todisteaineistoa viranomaisille, niin se olisi tietty askel oikeaan suuntaan, mutta miksi siinä tapauksessa ottaa ensimmäisenä pressiin yhteyttä viranomaisten sijaan.
- Anonyymi
Eikös vasta taannoin Australien tutkinnan / tapauksen jälkimainingeissa ollut kertomuksia siitä, että järjestö olisi ohjeistanut kaiken ko. materiaalin tuhoamisen UK:ssa.
- Anonyymi
se mahdollisesti tarkoitti vain seurakuntatasolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se mahdollisesti tarkoitti vain seurakuntatasolla
Yep, tuo on mahdollista ellei todennäköistäkin.
Mikäli ymmärsin lontoota oikein, niin tuossa ollaan hyvin huolestuneita Peräilman hiipumisesta. Siinä mietitään keinoja asiantilan korjaamiseksi. Ehdotettiin mm. ilmaisia matkoja Ranuan Rectum Centerin henkistyttetyyn Rypytyscare'en. Ja päätettiin tarkastaa ja uudistaa Peräilmarikkaan ruokavalion ohjekirja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009