Minua kiusattiin armeijassa. Jos sota syttyisi ja minulle annettaisiin ase, niin tapan mieluummin ensimmäiseksi vanhat inttikaverini kuin yhtäkään tuntematonta vihollista, jotka kärsivät hullusta johtajastaan.
Pitäisikö minun ilmoittautua a) sivariksi, b) aseistakieltäytyjäksi, c) lääkintämieheksi?
Hylkypapereita en hae, vikahan ei ole minussa.
Enkä suorita enää yhtäkään ylimääräistä palvelusjaksoa tälle maalle.
Armeija, kiusaaminen, konflikti
Anonyymi
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitäisi kiireesti ilmottautua psykiatrian tai mielenterveys
osatolle.Nuori mies elämä on siulla vasta edessä kokoemuksineen- Anonyymi
Eikö kiusaajien ennemmin pitäisi ilmoittautua sinne osastoille ja laitoksiin?
Moni uhri on psykiatriassa käynytkin, ja muut kokemukset ja elämä voivat olla myöhemmin aika vähissä.
- Anonyymi
Homoilu lienee aivan tuettua toimintaa nyky-armeijassakin?
- Anonyymi
Jos sota alkaa, ensimmäisenä saatetaan ampua kiusaajat, rivimiehiä ja johtoporukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745