Menin jukuliuta luottaan Thaimaa treffiin. Lähetin 2000 että tulis vaimo. No arvaa tuliko? Yli puolivuotta esitti rakastunutta etänä. Kun sai rahat ei saa enää yhteyttä. No opinpahan että naisiin ei voi luottaa. Suominaista en enää ota. Ne on liian jääräpäisiä kanoja. Mutta en näköjään saa ketään.
Nyt lähti rahat
14
58
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset ei näemmä opi mistään...... tai koskaan.
- Anonyymi
mä hakkaan hanskaan täällä isäpuoleni paskahuussissa joka ilta eli saanti on minulla aina varmaa
- Anonyymi
Onhan niitä pumpattavia barbaroita. Noi höynäytettävä wi muuta tarvitse.
- Anonyymi
No hehheh 2000 kuitenkin. Sossun rahoista säästetty.
- Anonyymi
Barbarassa Unipertytin näköä.
- Anonyymi
Et vain ole löytänyt sitä OIKEAA AITOA SUOMINEITOA älä hyvä ihminen sekaannu ulkomaalaisiin
- Anonyymi
Ihan hyvä yritys. Hintakin varmaan kohdillaan. Kiinnitä seuraavalla kerralla huomiota sopimusteknisiin seikkoihin. Laskut kannattaa maksaa vasta hyväksyttyä suoritetta vastaan 2kk maksuajalla. Ja kuluttajana sinulla on aina Suomen lakien mukaan palautusoikeus. Epäkurantista tuotteesta kannattaa aina reklamoida niin saat kunnolla uudestaan tai sitten lasku mitätöidään.
- Anonyymi
En ymmärrä kuka näitä simpanssin näköisiä haluaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889