moikka. haluasin kertoa että veljeni on käyttänyt kerran vapea yli puoli vuotta sitten ja haluaisin kertoa vanhemmille mutta jännittää että tuleeko veljelleni ongelmia ja veljeni ja vanhemmat on nyt onnellisia mutta minua tämä asia painaa. suositteletteko te että kerron vanhemmilleni?
veljeni vapen käyttö
5
318
Vastaukset
- Anonyymi
Teet vain itsesi naurettavaksi.
- Anonyymi
Mikä on vape?Et ole veljesi vartia.Jos vanhempanne ei mitää tiedä huomaa sinun asia ei ole olla kielikello. Vanhempiesi pitäisi seurata SINUN NETTI KÄYTÄYTYMISTÄSI.TÄMÄ KOKO SIVUSTO EI OLE SINUN IKÄISILLE HYVÄKSI.
- Anonyymi
kuka kysy rouva ryppy
- Anonyymi
Kannattaa kertoa.!
- Anonyymi
veljesi paljastaa vastavuoroisesti että harrastat soolosexiä ja katsot prnoa.
ei puoli vuotta sitten vaan koko ajan. tänäänkin. Ja kiusaat koulussa
pinempiäsi- Jos veljesi vape jäi siihen yhteen ainoaan kokeilukertaan niin
eikös se ole hyvä asia. Veljesi on fiksu . Ajattele niin päin.
Älä ajattele mitä muissa on vikana vaan sitä miten teet itsestäsi paremman.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745