Oli kiva ajaa karvat palleista ja munasta pois tosi kiva tunne alkoi seisomaan heti alan aika usein karvat pois kun ne kasvaa.
Munan karvat pois
12
2334
Vastaukset
Kullin varsi onkin helpompi ajella kun seisoo, sileät pallit on hyväntuntuiset, tulee jatkuvasti räplättyä kasseja ajelun jälkeen
- Anonyymi
Tuli karvat ajoin taas karvat pois tosi tuntui tosi mukavalta nyt.
- Anonyymi
Tuli taas karvat pois palleista ja munasta tosi kiva tunne taas olla ilman karvoija taas myös kainaloista karvat pois .
- Anonyymi
Uskon että haluat löytää tytön joka leikkaa sinulta karvat ja vie mennessään paljon muutakin!
- Anonyymi
Mitäs se sulta vei.Ei kai niitä ainoita.On tainut käydä niin kun kirjoitakin.
- Anonyymi
Karvaton ollaan peukalonpää kokoisen tupsun jätin.Tykännyt jo pitää kauan tilanteen näin.
- Anonyymi
Tuli taas ajettua munan karvat pois tosi kiva tunne taas kun on karvat pois.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://al-dzakirah.com/H/N8g8H4
- Anonyymi
Ajan myös kaikki alapään karvat, minusta ne ovat ihan turhia ja rumia . Tuntuu sekä näyttää paremmalta posliini. En enää halua mitään karvoja , siksi ajan pari kertaa viikossa.
M 64- Anonyymi
Posliini on paras.
- Anonyymi
Vajaa 30 pariskunta, vaimo usein posliini mutta eilen ajelimme ensimmäistä kertaa minulta munan karvat. Ihan kiihottava hetki kun vaimo ajeli karvat niin piti välillä runkkailla. Ihan OK näky kun seisoo mutta lepotilassa on kuin pikku pippeli, hiukan meitä on naurattanut näky mutta kait tähän tottuu.
- Anonyymi
Itseäni ärsyttää kun se sänki alkaa kasvaa munan juuressa. Tuntuu ikävältä ja pitäisi olla koko ajan höyläämässä.
Olen tuumannut että myös pannussa ärsyttää naista, kun sänki raapii sisällä
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796