En päässyt oikein selvyyteen torilla ja pesässä, mitä persut, tai Kankaanpään persujohtajat voittivat Roskalan Teuvon erotuksella? Nyt Teuvo on pelotettu huosut kuralle ja on kilttiä poikaa, että saa olla. Kuka hyötyi? Kenelle oli niin suuri tarve olla "suuri fuhrer" että tämä arvoton näytelmä pelattiin? Onko poikien tuomiot jo selvillä?
Kuka hyötyi?
12
1036
Vastaukset
- Anonyymi
Uskomatonta että sitä Taukki-Teukkaa pitää jonkun puolustella. Saisi hävetä koko äijä, mutta kun on niin tyhmä, ettei sitäkään osaa!
- Anonyymi
Ne hyötyivät jotka sai sittenkin Teuvolle luvatut lautakuntapaikat. Jäikö Teuvolle enää edes Vatajankosken paikkaa ja ilmaista sähköä?
Ne hyötyivät, jota laski, että nyt Teuvon maine meni ja seuraavissa vaaleissa he saavat 60 - 70 ääntä lisää.
Ne hyöttyi, joilla ei enää seiso tai kostu paikat. - Anonyymi
"Onko poikien tuomiot jo selvillä" mitä jos seuraisit uutisia,helvetin nero.
- Anonyymi
Haluatko tapella?
- Anonyymi
Teuvosta hyötyivät ne joilla Kankaanpään persuissa on valtaa se tehdä!
- Anonyymi
No sitten minä tiedän tekijät!
- Anonyymi
Jumala näkee kaiken ja kostaa!
- Anonyymi
niin ja on julma, anteeksi antamaton, natsi ja pirun veli, sanoo rovasti
- Anonyymi
Jumalaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Kysykää persuilta, mikä siinä Teukan kirjoituksessa heitä niin helvetisti vitutti? Miksei oikeudenkäynnit jo ala?
- Anonyymi
Ei ne vastaa. Ei ne pysty järjellisesti sitä selittämään.
- Anonyymi
Kenellä niistä olisi niin paljon älyä, että järkevään vastaukseen kykenisi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774