Hauska nähdä, mutta ei noin usein, kiitos.
Eipä ollut tuon miehen edellisestä kuin 10 minuuttia
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sannako Italiasta.
- Anonyymi
Hän on hämeen nopein vetäseen textii tosta vaan, ihan omasta päästä.
- Anonyymi
10 minuuttia on hätähousulle ikuisuus.
- Anonyymi
Niin se aika rientää.
- Anonyymi
Pinnistä, ole mies, tuo ei ole aika eikä mikään. Kyllähän nyt aikuinen mies pystyy yli puolen tunnin suorituksiin. Sinä et.
- Anonyymi
Ehtikö olla edes kädessä.
- Anonyymi
Jos Italian gigoloSannaa panee, sitä kait tarkoittaa.
- Anonyymi
Navettagigolo leveävartisissa saappaissaan taas fantasioi.
- Anonyymi
Harvoin tuollaista jokapäivän uurtajaa ja tiedon väärinymmärtäjää kehuu, en siis minäkään.
- Anonyymi
= ?
- Anonyymi
Ehtikö olla edes lähellä kättä ?
Kaksi työntöä naapurin eukkoon sitten läjähti. Silmät löi kipunaa.
Se oli siinä.- Anonyymi
"Majuri" paskansi housuun?
- Anonyymi
Jaa täällähän oli taas sivarien päivän työt tehtynä ?
- Anonyymi
Suulas sivari.
- Anonyymi
Sivarin päivän työ on nykyisin näemmä kepun palstan pilaaminen ja vielä valtion rahoilla.
- Anonyymi
Pankkomajurius siiviipalvelusupseerin arvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkomajurius siiviipalvelusupseerin arvo?
Palokunnan kersantti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929