Kuis moni on nähny kyykäärmeitä tänä suvena.
Moniko on nähnyt?
10
818
Vastaukset
- Anonyymi
Monta kyytä on nähny , enpä oo laskenu , sekä kuolleena auton alle jääneenä tai vain makoilemassa tiellä tai reunassa.
Hellepäivänä , paikka on harjulta oravivaaralle kääntyvä loiva kaarre . Loiva vastamäki.
Pyörällä liikkuessa kuollutta kerenny väistää, on hyvin tien värinen, erota muuten kuin liikkeestä
ja pari kertaa elävän juuri ja juuri väistäny. Aika varma paikka jos haluaa nähdä kyytä, helle ja iltapäivä. - Anonyymi
Rannalla oon nähnyt, siinä vene lasku paikan kohilla.
- Anonyymi
Olen nähnyt useita ja kaikki olen tappanut.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
On nähty, en tapa muita kuin pihapiirissä olevat ,nehän syö myyriä ja hiiriä joten ovat myöskin hyödyllisiä
- Anonyymi
Kas vaan Arvi on taas ollut potsin kanssa, kun noin uhoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas vaan Arvi on taas ollut potsin kanssa, kun noin uhoaa.
Tämä pököpää Arvi on rohkea mies kun ei kavahda käärmettä taitaa olla kuitenkin niitä "miesten miehiä".
- Anonyymi
Käärmeen liha ei ole kaksisen makuista
- Anonyymi
Hyryllä en ikään kärjestä ole nähnyt.
- Anonyymi
Kärmestä,enkä siiliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745