Että kaksin on hauskempaa kuin yksin?
Voiko olla niin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toisinaan. Vastaukseen vaikuttaa olennaisesti myös seura.
- Anonyymi
En nyt tiedä yksin saa tehdä kaikkea kivaa mut naisen kanssa mennään naisen pillin mukaan
- Anonyymi
Parasta on olla sellaisessa seurassa jossa susta tehdään pelle. Eihän leikistä nyt saa suuttua,
- Anonyymi
Seuralla on merkitystä, yksin ei tule sillai ikäviä yllätyksiä. Kaksin aina kauniimpi, mut sekin on vain sanonta.
Riippuu ihan täysin seurasta.
Samaa mieltä! Kaksin on kauniinpaa, kun seura kolahtaa oli sitten kyse läheisestä, kumppanista, ystävästä, tai toisesta sinkusta. Kaksin voi myös olla kauheampaa, jos vaikka ihmisten vuorovaikutus ei toimi.
Emberizi kirjoitti:
Samaa mieltä! Kaksin on kauniinpaa, kun seura kolahtaa oli sitten kyse läheisestä, kumppanista, ystävästä, tai toisesta sinkusta. Kaksin voi myös olla kauheampaa, jos vaikka ihmisten vuorovaikutus ei toimi.
Ehdottomasti. :)
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ehdottomasti. :)
Voidaan kolmen kimppaakin kokeilla. :)
Iaskin..väärin
- Anonyymi
Siksi olenkin yksin, etten pilaisi muiden iloa kolmantena pyöränä. Minun seuraani ei kukaan kaipaa.
- Anonyymi
Riippuu kumppanista.
- Anonyymi
Kyllä kaksin voi seksiä harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039