Miestä viikon aikana?
Kuinka paljon käytät
9
<50
Vastaukset
Keittelee kahvit noin 5 kertaa viikossa. Joko aamusta tai illasta, käy kaupassa kerta viikkoon. Siinä.
- Anonyymi
Alkuun joka päivä älä, mutta nyt n. viisi kertaa viikossa. Tavoitteena joka toinen päivä, mutta voi olla että pakko tehdä aloite jo aiemmin.
- Anonyymi
Jaa, mulla on tapana käytellä tiski-, pyykkikonetta, imuria, autoa, tietokonetta, puhelinta ..., Ihmisiä ei ole tapana käytellä.
Ei ihminen ole objekti ja käyttöesine!
- Anonyymi
Näkisin näkökulmakysymyksenä. Jos ihminen on hyvä ammatissaan, niin silloin tuon voisi nähdä käyttöesineenä, josta tosin joutuu maksamaan. Pisimmälle tulkittuna esim. sotilas on ulkopolitiikan pelinappula, jota käytetään siihen saakka, kunnes kuolee. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Näkisin näkökulmakysymyksenä. Jos ihminen on hyvä ammatissaan, niin silloin tuon voisi nähdä käyttöesineenä, josta tosin joutuu maksamaan. Pisimmälle tulkittuna esim. sotilas on ulkopolitiikan pelinappula, jota käytetään siihen saakka, kunnes kuolee. - cu-
En ole ajatellut maksullisia miehiä vaihtoehtona itselleni ja elämässäni, siis mies ei mahdu käyttöesineeksi maailmankuvaani. Käyttöesineitä, todellisia sellaisia ja tarkoituksensa sopivia, saa vaivattomasti, vaikka netistä.
En osaa nähdä myöskään ihmissuhteita shakkina. En voittoina tai häviöinä. Rakkaus ja pelit ei mahdu samalle kentälle.
Tuntuu, että 110 %;a... Hitto mä oon loman tarpeessa.....
- Anonyymi
Ihan päivittäin on ollut käyttöä.
- Anonyymi
Käytän joka päivä miestä miehen töihin eli koiran ulkoluttamiseen, kaupassa käyntiin, siivoukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959