Jos tapellaan, kumpi voittas?
Porokylä vs Nurmes
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
Eräiden mielestä Porokylä vetää puoleensa. Minä tykkään Nurmeksen keskustasta vaikka se on pieni alue Nurmesta. Ja Pitkästä mäestä jossa Tokmannikin sijaitsee sekä teollisuusalueesta. Voittaisikohan Porokylä? Ei kannata tapella paras voittakoon.
- Anonyymi
Porokylässä on ilmeisesti jotakin toimintaa, kun konkurssejakin on aika tiheästi. Tekohengitysrahaa Porokylään ainakin työnnetään Nurmeksessa eniten.
- Anonyymi
Penan pub, penan pub!😇
- Anonyymi
Yhteiskunta voittaa!! Vois olla taas vähemmän nurmekselaisia.
- Anonyymi
porossa pähein jengi
- Anonyymi
Toivottavasti et puhu JAUHOJENGISTÄ🙄?
- Anonyymi
Ai Alkon ympärilläkö.
- Anonyymi
70 luvulla itäkaupunki otti pataan porokylän pojilta.
- Anonyymi
Kehitys keskittyy Porokylään.
- Anonyymi
Turistit pettyy, kun laskeutuvat Kuopintien suunnasta ja koukkaavat mitään sanomattomaan Porokylään, jossa ei ole muuta nähtävää kuin viina- ja muutama ruokakauppa. Apsilla vähän ruokaa mahaan ja vauhdilla kohti Kuhmoa, kun ei tiedetä, missä Nurmeksen komea ydinkeskus sijaitsee, ellei navigaattori ole päällä.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. Nurmeslaiset on kovia tappelemaan muistan nuoruus ajoilta. Olen tosin nykyisin eläkkeellä. Lieksalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725