Suomesta lukuisia valituksia eu lle
Euroopan ihmisoikeus sopimus
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tuolta muista muuta langettavaa päätöstä, kuin kaksoisrangaistavuuden kiellon rikkominen. Liittyi verotukseen, jossa Euroopan ihmisoikeustuomioistuin antoi Suomelle langettavan päätöksen (ne bis idem) säännön rikkomisesta.
- Anonyymi
Wincapitassa rahojaan joutuneet tekivät satoja valituksia, yksikään ei johtanut mihinkään.
Porukka uhosi, että Suomen valtion pitää korvata 400% vuosituotto lyhentämättömänä, siitä kun wincapita suljetiin 8.3.2008 - maksupäivään.
Eipä tullut tuomiota, kun wincapitan pyörittäjä itse oli vetänyt töpselin pois ja lähti kassan kanssa karkuun (ns. Euroopan turnee)
Eli jos joku tekee rikoksen sinua kohtaan, et voi hakea korvauksia tulevista tuloista. - Anonyymi
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin (EIT) ei kuulu Euroopan Unioniin.
EIT on Euroopan neuvoston toimielin ja se valvoo Euroopan neuvoston ihmisoikeussopimusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673