ja kauniita unia.
t. tyhjäkuori
Hyvää yötä
18
104
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia.
- Anonyymi
Hyvää yötä! Kohiseeko? Simpukankuorissa yleensä kuulee meren kohinan.. 🌊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä kohisee, juurikin kuin meren aallot. Hyvää yötä. :)
Hyvää huomenta (helmi)simpukka! 🐚🌊
- Anonyymi
Hyvää yötä, nää lumoavista vaaleista prinssessaisista untuvaisia unia :)
- Anonyymi
Sulla on myyvä toteamus proffassa. Varmasti saat huitoa kiinnostuneita sen takia kaksin käsin pois kuin banaanikärpäsiä. :)
Joita muuten riittää... ja riittää...
Onko sulla on sama deittiprofiileissa? - Anonyymi
Hyvää yötä sivusta. Myös teille.
Höpö, höpö.. Tyhjäkuori ei tunne mitään ja sinä selvästikin tunnet.. Ainakin ikävää js surua..
Noh, oikeassa olet. Ei sopinut kuvaamaan minua. Olen täynnä tunnetta. Hyvää yötä. Yritän saada taas unen päästä kiinni. 🌠
PalstaRinssi kirjoitti:
Noh, oikeassa olet. Ei sopinut kuvaamaan minua. Olen täynnä tunnetta. Hyvää yötä. Yritän saada taas unen päästä kiinni. 🌠
Hyvää yötä.. Ehkä olet se se helmi.. 💙
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No helpotus että et ehkä olekaan tyhjä. Meinaa aattelin tähä just kommentoidakin et Rinssi rakas en kestä et oot iha tyhjä...😭😭😭 Kyllä elämä voittaa. Toivottavasti nukut levollisesti nyt juuri. ❤️😔🤔 Ja hyvää huomenta sitten kun heräät ja ehkä luet tän.
Anonyymi kirjoitti:
No helpotus että et ehkä olekaan tyhjä. Meinaa aattelin tähä just kommentoidakin et Rinssi rakas en kestä et oot iha tyhjä...😭😭😭 Kyllä elämä voittaa. Toivottavasti nukut levollisesti nyt juuri. ❤️😔🤔 Ja hyvää huomenta sitten kun heräät ja ehkä luet tän.
Ihana. 😊❤️
Heräilen nyt. 🤗
- Anonyymi
🥰🥰🤗🤗😘🥺🤖🥺🦢🙂🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019