Eduskunnalla ei ole tosiasiallisesti mitään päätösvaltaa hallituksen 10 miljardin euron energiakriisivaltuuden suhteen. ”Emme me voi olla sitä pakettia antamattakaan.”
Hallitus on ”aivan toivottoman myöhässä” energiakriisin ratkaisuissaan, -eduskunnan käsitellessä tiistaina hallituksen esitystä vuoden 2022 kolmanneksi lisätalousarvioksi.
On keksitty uusi rahayksikkö, miljardi
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ei energiagriisi vaan energiakriisi. Miljardi on vanha yksikkö, käytä yksikköä miljandi, se kuvaa paremmin tunneälysi pseudovitaliteettia.
- Anonyymi
Sannan 40 miljardia lisävelkaa jää hstoriaan ilma tavuviivaa tai tavuviivan kanssa.
- Anonyymi
Pölhöoikeisto sekä kokkareet yrittävät pestä käsiään koronasta, Ukraina-tuesta sekä puolustusvoimien vahvistamisesta yrittääkseen vaikuttaa äänestäjien mielikuviin, että oikeisto olisi selvinnyt samasta ajasta sekä asioista halvemmalla. Mikähän olisi kuolleiden sekä työttömien ihmisten sekä konkurssiin menneiden yritysten lukumäärä verrattuna toteutuneeseen, jos päätökset olisivat olleet oikeiston poliittisella vastuulla? Valtiovarainministeri Saarikko kiteytti sitä erinomaisesti edunkunnan budjettikeskustelussa.
Velkaulvonta on kuin kaivoon tippuneen suden surkeaa ulinaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölhöoikeisto sekä kokkareet yrittävät pestä käsiään koronasta, Ukraina-tuesta sekä puolustusvoimien vahvistamisesta yrittääkseen vaikuttaa äänestäjien mielikuviin, että oikeisto olisi selvinnyt samasta ajasta sekä asioista halvemmalla. Mikähän olisi kuolleiden sekä työttömien ihmisten sekä konkurssiin menneiden yritysten lukumäärä verrattuna toteutuneeseen, jos päätökset olisivat olleet oikeiston poliittisella vastuulla? Valtiovarainministeri Saarikko kiteytti sitä erinomaisesti edunkunnan budjettikeskustelussa.
Velkaulvonta on kuin kaivoon tippuneen suden surkeaa ulinaa.Korjaus. Siis eduskunnan budjettikeskustelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532129En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3631478Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969