Missä ne linnut ovat. Tuntuu että on annettu kanalintuluvat hirvikärpästen mukaan.
Kanalinnut
20
1113
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on minun repussa.
- Anonyymi
Illalla ku ajelet mehtä teitä nii siitä se auton valoista on hyvä kopsauttaa
- Anonyymi
Jaa sinäköse harrastaa tommosta kun kerran kehotat laittomuuksiin🤨
- Anonyymi
Kalliiksi tulee pikkulinnut ruuaksi kun kaupasta saa broileria edullisesti.onneksi nykyään ei joutava metsästys kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Ei niin sehän jo muutenkin homojen hommaa.
- Anonyymi
Ja sinua kiinnostaa kovasti?
- Anonyymi
Onhan nuita, mettissä kun kulkee niin pörähtelee lentoon tuon tuostakin.
- Anonyymi
Ugh. Minä syödä lintusoppaa😋
- Anonyymi
Metsästäjän koira voi kadota; https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/010835ca-1436-4e08-9f16-9e127f4777c9
- Anonyymi
Olihan tuolla, mehtäautoteillä. Kolme ropsautin HiLuxin akkunasta. Ei paha.
- Anonyymi
Koiraa vai lintua?
- Anonyymi
On siinä aikuisilla huvit, mutta sehän onkin sitä virkistysmetsästystä. Erittäin tyhmää jopa tyhmille.
- Anonyymi
Koiran lihan syönti ei ole laitonta, moraalitonta ehkä, se on jokaisen itse pääteltävä. Onko joku maistellut , kokemuksia?
- Anonyymi
Nyt kun Hyryllähi alakaa tapahtumat vähetä niin torilla voisi pittee sellasen tillaisuuven missä lintuin metästäjä ens tervattas ja sitte pyöriteltäs höyhenissä ja laetettas mänemää akkasa luokse. Makkaraa rillattas ja myytäs ihakun parraina markkina aikoina.
- Anonyymi
Hyvin intresantti ehdotus siellä voisi vielä valita ei tolkuin, vaan mulkuin metsästäjä joka palkittaisi pohjattomalla muoviämpärillä.
- Anonyymi
Tänäpäivänä kirkastui iltapäivästä. Saatiin mehtäautotien varresta ammutuksi muutama kanalintu.
Ymmärrettävästi emme paikkaa palsta, mutta Hakokylän suunnallahan se ol. - Anonyymi
Fasaaneja käppäilee jonkin verran haulikonkantaman etäisyyvvellä
- Anonyymi
Pirttikoppelo tepsuttelee nahkahaulikon kantamaetäisyydellä.
- Anonyymi
Taitta sun kohral ol ninko norjalaissel Borchen omistajal et vehket on mut ei kykene.
- Anonyymi
Väärin koko ajan on varmistin pois päältä kuin rambolla, mutta koppelo ei antaudu. Pää on kipeä 🤕
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707