Tämä ymmärrys tulee Jumalalta Israelille ja Israel (jäännös, se osa joka ei ole ottanut antikristusta vastaan) alkaa palvella uudessa liitossa häntä. Tämän ymmärtäminen särkee heidän sydämensä, kuten sen tulisi särkeä meidän sydämet jotka uskomme Herran tulleen ristiinnaulituksi meidän pahain tekojemme tähden. Maailmassa ei ole tapahtunut mitään niin pahaa kuin se mitä Jumalalle Jeesuksessa tehtiin. Siinä iankaikkinen viattomuus ja rakkaus ja totuus pahoinpideltiin ja tuomittiin sen ajan julmimpaan rangaistukseen. Ja Jumalan päätöksellä meidät on armahdettu kun meissä on usko hänen kuolemaansa ja ylösnousemukseensa Jeesuksessa, niin että emme omiin tekoihimme turvaa, vaan Kristuksen tekoihin. Hänen armoonsa ristillä ja uuteen elämään, jonka hän itse meissä vaikuttaa, hänen ylösnousemuksensa kautta.
Sakarja 12:10-12
"... He katsovat minuun jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista. Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa. Ja maa pitää valittajaiset, kukin sukukunta erikseen ... "
Kun Israel ymmärtää lävistäneensä Herran
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712