" Luottamukseen liittyvät vahvat tunteet.
Satojen S-Pankin asiakkaiden ahdistus ja epätietoisuus tällä hetkellä on todellista.
Tieto siitä, että joku on voinut kirjautua pankkitunnuksillasi katselemaan terveystietojasi, ottamaan pikavippejä nimissäsi tai urkkimaan vaikkapa verotietosi, "
Mihin tämä maailma on menossa?
Mihinkään ei voi enää luottaa.
On ennustettu, että netti kaatuu ylikuormituksineen ennemmin tai myöhemmin.
Palaisi takaisin vanhat hyvät ajat.
Päivänjatkoja
S-pankin järjestelmävirhe
28
283
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en tuohon pankkiin alunalkaenkaan luottanut ja bonustilin lopetin heti kun ei ollut enää pakko käyttää, väen väkisin kyllä yrittivät puhua ympäri kun ääs korttia palautin ja tiliä lopetin mutta viimein meni perille kun olin useaan kertaan jo sanonut että en enää tarvitse. Hyvin olen tullut toimeen ja saanut vähäiset ostoksenikin suoritettua muualla kuin ääs kaupoissa.
Ano 12:15
Sama juttu.
Lopetin bonustilin.
Ainoa mihin sitä bonuskorttia joskus tarvitsisin, on Sokoksen vessa.
Ei ole koskaan ollut S-tiliä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 12:15
Sama juttu.
Lopetin bonustilin.
Ainoa mihin sitä bonuskorttia joskus tarvitsisin, on Sokoksen vessa.
Ei ole koskaan ollut S-tiliä.Täällä sitä ei enää tarvii Sokoksen vessaankaan ja siltä siellä kyllä näyttääkin, kerran kävin enkä toiste mene. Siellä pyöri sellaista teinisakkia keskellä kirkasta päivää että mieluummin menen maksulliseen vessaan viereiseen kauppakeskukseen.
vn
- Anonyymi
Ostan S-kaupasta lähes kaiken, koska se on lähin. 200-300 kertyy bonusta vuodessa.
S-pankki korvaa jos rahaa on lähtenyt tililtä. Ei ole ensimmäinen pankki,
jossa skäfää on käynyt.- Anonyymi
Bonuskortti on hyödyksi kauppiaille. Ei niitä muuten asiakkaille tyrkytettäisi. Ostotottumuksia ja ostoskäyttäytymistä sen avulla esim. seurataan. Minua ei sinänsä haittaa. Bonusta tulee noin 20 - 30 €/kk takaisin päin. Katsokoon ostanko jahuelihaa vai ei, ja jos ostan, niin minkä merkkistä.
- Anonyymi
Kurkkasin s-tilille, kaikki kunnossa. Tottahan siinä säikähti ensin, enkä ihan varma vieläkään ole onko mahdollisesti tietoni jonkun toisen käytössä vaikkei rahaa olisi hävinnytkään tai ostoksia tehty laskuuni. Pelottava juttu.
En sentään lopeta, on hyvä olla kaksi korttia jos toinen ei jostain syystä pelitä, ei tarvitse sentään lähteä naapurilta rahaa lainaamaan. Bonuksiin olen tyytyväinen, kun vielä Prisman hinnat toistaiseksi ovat hieman halvemmat kuin muiden kauppojen. En mitään koreja vertaa, katson vain hinnat niistä tavaroista joita pääasiassa ostan.- Anonyymi
Älä vauhkoonnu
en ole katsonut tiliäni
ihan sama
Pankki taatusti maksaa muutaman sadan ihmisen ongelmat jos jotain on
ÄLKÄÄ ANTAKO PUHELINNUMEROANNE JOKA PAIKKAAN
Eräs sijoituspankki muutti käytänteintään kun ilmoittuduin sihteerille
kokouksiin ja sanoin että en käytä digi-ilmoiusta kun en anna teille kännykkänumeroa
jotta se ei vuoda jos teille hakkeroidaan
NO S-PANKIN TILI N MAKSUTON ns jäsenille perhekohtainen erinomaista
rahaa saa seteleinä kaikki edut pitää kakkspankina
sen sosialistijohto elanto -- hok tietysti hirvittää
sosialisti pankin jonhdossa huh huh
Mitä on pankkiryöstö pankin perustamiseen verrattuna?
totesi kommunisti Brecht joka yritti USAhan asumaan ei päässyt ja häntä otti pattiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vauhkoonnu
en ole katsonut tiliäni
ihan sama
Pankki taatusti maksaa muutaman sadan ihmisen ongelmat jos jotain on
ÄLKÄÄ ANTAKO PUHELINNUMEROANNE JOKA PAIKKAAN
Eräs sijoituspankki muutti käytänteintään kun ilmoittuduin sihteerille
kokouksiin ja sanoin että en käytä digi-ilmoiusta kun en anna teille kännykkänumeroa
jotta se ei vuoda jos teille hakkeroidaan
NO S-PANKIN TILI N MAKSUTON ns jäsenille perhekohtainen erinomaista
rahaa saa seteleinä kaikki edut pitää kakkspankina
sen sosialistijohto elanto -- hok tietysti hirvittää
sosialisti pankin jonhdossa huh huh
Mitä on pankkiryöstö pankin perustamiseen verrattuna?
totesi kommunisti Brecht joka yritti USAhan asumaan ei päässyt ja häntä otti pattiinJos kiinnostaa lukaise juttu.
https://www.hs.fi/talous/art-2000009066864.html
Kannattaa itse katsoa tililleen, onko hävinnyt. S-pankki kuittaa asian turhan heppoisesti että kaikille on korvattu. Summat saattavat olla pieniä. Kun itse katsoin, kiinnitin huomiota summaan 89,80. Mietin mitähän mahtaa olla kun on tapahtunut toukokuussa. Kuitit vain nakkaan pois. Sitten jätin asian, mutta nyt alan katsoa kuitit kuten teen pääpankkini tilin suhteen. Miten ollakaan tähän tiliin olen suhtautunut luottavaisemmin, ehkä välinpitämättömän huolettomasti.
- Anonyymi
Henkilötunnus kannattaa myös pitää visusti piilossa.
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000009067913.html - Anonyymi
Naama kannattaa myös pitää visusti piilossa ja pysyvästi jos se on esim. ruma
- Anonyymi
Rauha ja raha maassa
kunnolla tyhjennetty on 53 kpl
150 tyhjennyksen yritystä tai jotain jotain pientä
eli parisataa talletajaa koskettaa tämä case
Pankkiasioitanne hoitaa joku svedu Mercurian kauppaoppilaitoksesta Vantaalta valmistunut - Anonyymi
S-pankin tietomurrosta vangittu 16-vuotias
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/a80e3d4e-a1e4-4a7b-b824-ad3833dd1e25 - Anonyymi
Itse lopetin nordeasta siryttyä S-pankiin. Pankki tunuksien käytön.Tiedoksi en ole myöskään oma kanta. En hankkinut älypuhelinta enkä liittynyt some F.B/ instagram.Voin todella hyvin. Ei huolta joku mennyt tililleni.Olemassa on s-pankin ilmaiset suora maksut. Lisäksi en tilaa netistä mitään. Ostan mitä tarvitsen ja kun ostan livenä tiedän mitä ostan!Parasta puhelin ei rasita minun elämään pätkääkään.Katsokaa ympärillenne ihmiset tuijotaa puhelin kaikkialla,kuin se olisi raamattu. Keskenäkän eivät puhu seuressa lounalla tai kahvilat vaan naama kiini puhelin.Päiväkotien ovissa isot laput KUN TUOTTE TAI HAETTE LAPSENNE ÄLKÄÄ PUHUKO PUHELIN!
- Anonyymi
Millä laitteella kirjoitat joka ikäryhmään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvoja kyllä annat mutta vastauksia ei koskaan tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä kirjoittaa läppärillä tai pöytäkoneella.
- Anonyymi
Itselläni käytössä S -pankin tunnuslukukortti. Puhelimessa ei ole S -pankin ohjelmaa. Tunnuslukukortti varmistaa tilin käyttäjän viestillä puhelimeen. Käytössä myös Oma luottokielto ja suoramarkkinointikielto.
- Anonyymi
minulla on yksi pankki puhelimessa pakon takia. Pelkään puhelimen hukkaamista
ja pelkään täyttää sitä pin-koodeilla ja salasanoilla jotka on muistettava kiireessäkin
Lisäksi minulla on Teams jolla osallistun presentaatioihin eipä juuri muuta tavanomaisen
ei-henkilökohtaisen applikaatioiden lisäksi
Olen ollut superkone Crayn ohjelmoija eli en tarvitse sääliä etten osaa
- Anonyymi
Ihmeellisintä on, että koko ajan rikolliset etsivät aukkoja eri yritysten turvatoimissa.
- Anonyymi
Ei ne mitään etsineet tässä kakarat vaan joku löysi vahingossa pieni piiri käytti tyhmyyksissään jäi heti kiinni
tässä oli on gelma
ylimielinen poliisi (ei me tutkita kun rahat on siirretty ulkomaille)
Joo mutta tekijä istui Espoossa poliisilaitoksen vieressä
ylimielinen pankki (ei me... maksakaa vain vanha sekoileva setä)
joo mutku setä ei koskaan ollut maksanut ulkomaille mitään eikä käyttänyt appia
niin pankki vain sönkötti
Kafka kirjoitti tästä luvataan yhtä tehdään toista eikä kukaan auta
- Anonyymi
S kauppakin tuntuu vastenmieliseltä. Valikoima kovin ruotsi ja Baltia ym teetettyjå tuotteita. Niitä lähes kaikki ruoka-ja taloustavarat ostan K kaupasta ja saan kotiin kuljetettuna.
S market on kolkko sisustus ja valot sinisen kylmät. Enpä,todellakaan vaihtaisi siihen pankkiin. Edes jäsenyydet eimole koskaan kiinnostanut.
Minulla ei ole lompakossa kuin henkilökortti,kelakortti ja Pankkikortti.
Asiakaskortit ei kiinnosta en anna meni tietoja turhiin paikkoihin. - Anonyymi
Melkein puolimiljoonaaeuroa kun viedään, niin voin vain kuvittelle sitä ketutuksen määrää. Onneksi pankki korvaa kaiken.
- Anonyymi
Hei 15.09.2022 10:02, noin minullakin, mutta mitä meinaa oma luottokielto, laitetaanko itse jostakin asetuksista vai pitääkö käydä S-pankin virkailijan luona.
- Anonyymi
Tuolla kattavaa tietoa luottokiellosta, kannattaa lukea . Kielto on maksullinen. https://financer.com/fi/wiki/luottokielto/
- Anonyymi
Vanhat suunnittelee ja nuoret löytävät puutteet! Tietotekniikka ei koskaan pysy vauhdissa mukana.
- Anonyymi
Harmillista on. Tänä päivänä pankkiryhmä, jos toinenkin on joutunut kiusanteon kohteeksi. Kirjautumishäiriöitä esim. on Nordeassa usein ja verkkohyökkäyksestä OP ryhmittymään saimme lukea ainakin tämän vuoden tammikuussa ja huhtikuussa oli jokin katevaraushäiriö. Danske Bankilla oli elokuussa kirjautumiseen liittyvä häiriö.
- Anonyymi
Venäjän kyberheput ovat takuulla osasta noiden häiriöiden takana. Tällaisestahan on varoitettu, että venäjä kiusaa ja häiritsee palveluja.
- Anonyymi
Nyt kun tuli tietoon tämä S-pankin homma, niin rikolliset lähettivät heti tekstiviestejä asiaan liittyen.
"Tililläsi näkyy outoa toimintaa" tai muuta vastaavaa ja linkki, joka vielä rikollisten sivulle ja joka pyytää antamaan tunnuksen ja salansanan. Sitten he nappaavat ne ja käyvät pankkitilillä tyhjentämässä sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909