Maailmankaikkeutta ohjaavat jatkuvasti järkevät luonnonlait, eivät jumalten oikut
Koska on pv ja yö...eise itsestään tullut!
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri8 näin, mitäänn ei synnyt itsestään!
- Anonyymi
Ehkä, ehkä ei. Mutta millä perusteella kaiken olisi luonut Raamatussa kuvailtu Jumala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, ehkä ei. Mutta millä perusteella kaiken olisi luonut Raamatussa kuvailtu Jumala?
Vastaus on sama, mitään ei synny tyhjästä!
Kaikella onntarkoituksensa, myös pv ja yöllä,. siotä tarvitseee ihminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus on sama, mitään ei synny tyhjästä!
Kaikella onntarkoituksensa, myös pv ja yöllä,. siotä tarvitseee ihminen!Edelleenkään ei mitään todistusta, että asialla olisi ollut Raamatun Jumala.
Juu. Luonnonlait ja neljä elementtiä: tuli, vesi, maa ja ilma. Voin ilmoittaa, että olen pitkällisissä ja henkisstyneisssä tutkimuksissani löytänyt viidennen elementin. Ja se on Peräilma. Näitä kun luontoäiti sotkee sopivassa suhteessa suunnattomassa muuripadassaan, niin saapi aikaan kaiken mahdollisen universumissa.
- Anonyymi
> Maailmankaikkeutta ohjaavat jatkuvasti järkevät luonnonlait, eivät jumalten oikut
Millä perusteella Jumala ei ohjaa luonnonlakeja?- Anonyymi
Emme tiedä, ohjaako luonnonlakeja jokin jumalallinen voima vai ei, mutta jos väittää, että ohjaa (tai väittää, että ei ohjaa) tämä tuo todistustaakan. "Luonnonlaiksi" nimitetyt havaitut säännönmukaisuudet ovat kuitenkin usein luonteeltaan tilastollisia, esim. hiukkastasolla emme voi periaatteessakaan ennustaa kaikkea tarkasti, vaan ilmiöihin liittyy satunnaisuutta. Emme myöskään tiedä, kuinka yleispätevästi "luonnonlait" ovat voimassa. Usein "luonnonlakeja" mallinnetaan matemaattisilla malleilla, jotka eivät välttämättä kuvaile todellisuutta tarkasti, vaan ainoastaan suurpiirteisesti tai tietyissä rajoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929