Vieläkö siellä Jehovan todistajien vihkikaavassa lausutaan, että lupaudutaan avioliittoon niin kauan kunne kuolema erottaa tai jos vartiotornissa avioliittojärjestelystä päätetään muuta kirjoittaa?
Vihkikaava
3
<50
Vastaukset
Siihen on laitettu muutama tärkeä henkistyyttety lisäys.
Elikkä ...kunnes kuolema tai poliisi erottaa, tai puolisolta ei pääse enää peräilmaa kunnolla. Eli niin vähän, että joutuu jt seurassa häpeämään. Ja sitten...jos akasta tulee kiukkuinen, reppua pihtaava pirttihirmu...- Anonyymi
Jos vois mennä ajassa taaksepäin 43 vuotta, niin mentäis vaimon kanssa maistraatissa naimisiin.
Niin paljon saatiin kuulla häiden jälkeen, mitenkä ne olisi pitänyt järjestää.
HOHOHOO!!! - Anonyymi
"Kunne" kuolema erottaa hahahahaaa, etkö osaa edes kirjoittaa.
Kuule ei meitä mikään erota, vartiotorni tukee ihanilla huippu osaajien Raamatusta poimituilla ohjeilla meitä ja jos jotain pientä, siis hyvinkin pientä eripuraa ilmenee, niin ihanat ja rakkaat vanhimmat tulevat ja sivelevät kuvaannollisesti öljyä meihin, niinpä homma taas pelittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929