Mitä mieltä olette sairaanhoitajien tilanteesta. Itsellä ei oikein ole selvyyttä, muutama asia nyt kuitenkin. Sairaanhoitajien olisi pitänyt saada lakkoilla, teho osastoja myöten, sekä vanhuuspalvelussa. Jos saataisiin kaikki huonokuntoiset ihmiset ja vanhukset poistumaan luonnollista tietä (kuolema) yhteiskunnasta, säästö olisi valtava. Keskimäärin laitospaikka on vissiin 50-60000 euroa/v. 1000 vanhuksen poistuttua rajan taa, on säästö 55 miljoonaa, miettikää. No kymmenkertaisena 500 miljoonaa. Jos taas he saavat korotukset läpi, on seuraavat 5 vuotta melkoista leikkausta, ja verojen nostoa, vaikka kokoomus vaalit voittaakin. Itse voisin tonnin kaksi maksaa veroja vuodessa enemmän, mut kun kaikki ei vissiin voi, tai halua.
Vaikeaa on.
Sairaanhoitajat.
Anonyymi-ap
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709