Jeesus on palannut!

Anonyymi-ap

Kuulin luotettavalta taholta!!!!

Sen on täytynyt olla jostain syystä jo sitä aikaa, kun niitä kahta legendaarista mopoa oli jo valmistettu hyvän aikaa. Nimittäin: sutsukai peevee ja honra apina, eli vanha kunnon lypsykone.

Kävi myös niin, että muutamia opetuslapsia heräs kuolleista samas hötäkäs, muttei kukaa uskonu, ku ei ollu enne nähny niitä.

No kumminkin siinä kävi niin, että kun Johannes ja jaakoppi oli kylillä liikkeellä, niin joku karautti peeveellä siihen saman kyläkaupan pihaan. Se otti kyr...kypäränsä päästä ja hetihän nuo mainitut markus ja luukas tunnisti, että jessehän se siinä. Ne meni puheille. Matteus tuumas jesselle, että oot uuden peeveen ostanu.

jesse vastas bartolomeukselle, että eheeeei kuule puusepän palakoilla mitää uusia peeveitä ostella. Tuohan on saatanan vanha.

Ja tuota................oikeestaan se tarinan villakoiran ydin on jo tullu mainittua otsikossa heti kättelyssä.....

Joten: Luit koko paskan ihan turhaan.

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

> Jeesus on palannut!

"Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan
      tulemus."
      Matt. 24:26-27

• Se jolla ymmärrys on, ymmärtäköön: kun Peräilma ehtyy, ja lopulta loppuu tyystin, niin silloin maailmanloppu ja jessuli saapuu astraalipotkukelkalla kuin varas yöllä. Ja kun 99,9999... rosettia ihmisistä on tapettu, kuuluu hamaan länteen ja itään - ja erityisesti Tyrnävälle- suurenmoinen ilosanoma YHWH-sedältä taivaasta käsin: Peräilma on palautettu maan päälle, nauttikaatten ja ylistäkäätten. Suurenmoiseksi päätökseksi enkelikuoro esittää Suolikaasurapsodian "Henkistyttyyneet Terveiset Rectumista".

• Anonyymi

Matt. 24:30 "Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella "

Huomaa: Kaikki maan sukukunnat parkuvat.

Vartiotorniuskonnossa heidän Jeesuskensa tuli huomaamatta, 1874 ja 1914 riippuen mistä vartiotornista katsoo, pistäytyi vartiotorniseurassa haukkumassa heitin joulunviettonsa, näin vuonna 1918. Mutta vartiotorni uutisoi tästä vasta vuosikymmeniä myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe