Oletko pilvessä?

Anonyymi-ap

Moii! Olen pilvessä! On tosi kivaa olla pilvessä!

Mitä sinulle kuuluu? Voitko hyvin? Minä voin todella hyvin sillä istun sohvalla. On tosi kivaa istua sohvalla! Heii! Kuulkaa! Jos teitä kiinostaa niin mä olen kissa! Olen pieni kissa ja haluaisin, että minua silitetään! Miu! Olen maatiais kissa! Kiitos!

Kiitos kun saan olla kissa! On kiva olla kissa! Miau! Olen kolli! Miau!

Onko muita kissoja?

9

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun nyt olen kissa niin teroitan kynsiäni. Miau! Onko teillä pitkätkynnet? Mulla on ja oon tosi viisas kissa. Mulla on kynsiviila. Vain viisailla kissoilla on kynsiviila. Vau. Hiukanko mull on upea kynsiviila! Ihanaa olla kissa jolla on kynsiviila. Miau! Olen fiksu kisu!

• Anonyymi

Hei! Mä hoksasin jotakin! Mulla on talouspaperia ja siinä on kuvioita! Ihan sika hienoja kuvioita! Vau! Voisinpa näyttää teille. Täs paperissa on oikeesti kuvioita!

Ihanaa olla kissa jolla on paperia jossa on upeita kuvioita!

• Anonyymi

Nyt olllen hämähäkki! Olen hämähäkki ja mulla on kahdeksan jalkaa. Olen kiltti ja pörröinen hämis, en pelottele ihmisiä. Asun puussa ja syön vain hyttysiä! Tiedän ettette pidä hyttysistä! Tykkäättekö tällaisesta hämiksestä?

• Anonyymi

Tälleen hämähäkkinä on helppo kirjoittaa. Voin näppäillä tätä kännykkää helpisti kahdeksalla jalalla.

Tekis mieli paarmaa. Nam! Mä tykkään paarmoistakin, koska ne on ilkeitä! Mä syön ne niin tykkäätte, ettekö vain?

• Anonyymi

Poltin lisää ja olen ihan eri paikassa. Täällä on hiljaista ja jännittävää. Olen Virossa nyt. Voin matkustella. Tääl on syksy ja oon Virossa!

On kiva olla Virossa. Ja mun ymmärrys on avartunut! Näen kaiken nyt paremmin. Täällä olen ja ymmärsin, että pitää juoda vettä. Nopeasti vettä!

• Anonyymi

Mä löysi vettä. Ihanaa, oli tosi hyvää!

Mitä muille kuuluu? Onko teillä vettä? Täällä on vettä ja se maistuu viinille. Hyvää!

• Anonyymi

Oletko ursulan ja iisebelin pilvessä

• Anonyymi

Mä olin orava, kissa ja tipu. Nyt olen ihminen ja menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!

• Anonyymi

Minä olen pilevessä. Olen appelsiini. Haluan että minut kuoritaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31