Kertokaas nyt reilusti, mikäs alkoi nyt mättämään?
Kahdenkeskistä nokittelua palstalepakoilta..Juu juu Sofi ja Millanix, nyt on kyse myös teistä.
Anteeksi on kuulemma annettu ja pyydeltykkin paljon, mutta sitten kerätään voimia uuteen kierrokseen.
Sitten täällä ollaan jo uutta tappelusta hakemassa Joumaanpollon lausunnosta palstan kuivahtamisesta. Aijai, kylläpäs alkaa vanhaa tappelijaa tilanne kiinnostaa...Mutta, asiat pitää pistää ojennukseen tappeluksen jälkeen. Pystyttekö siihen. Tiedättekö, missä se raja kulkee, josta ei (ainakaan helpolla) käännytä takaisin? Nooooo?
Mutta mutta, mitä silmäni näkevätkään
101
5012
Vastaukset
- tähtitoimittaja
siis mikä Joumaan pollon lausunto, missä missä? *etsii kahjovaakutinta*
- taikis
ennenkuin rauhotut :) ei tuo yopollolle annettu pikku kuitti ole tappelunhakua, vie vaan se tankkis takaisin talliin :)
Mitäs tulee kitisemään, tekis jotain asialle.
Tässä yhdet ja samat jaksa aina raataa toisten eteen.
Sitäpaitsi sä olet viimeinen ihminen rauhankyyhkyksi, jos et sattumalta tiennyt vielä sitä *hihittelee ärsyttävästi*- Jermu
mutta rauhoitan mieleni ja keskityn ajattelemaan, että se oli jonkinlaista naurua...Kjäh!
Miten niin yhdet ja samat..Samalta näppikseltähän tässä kaikki kirjoittaa..Potkis, nyt on minun vuoro! - maron
vehreä puskanoksa suussa, rauhaa tuovana.....Jermuna:))) Visio on aika mielenkiintoinen:))))
- Jermu
maron kirjoitti:
vehreä puskanoksa suussa, rauhaa tuovana.....Jermuna:))) Visio on aika mielenkiintoinen:))))
Telaketjuun oli näemmä joku puska tarttunut. Visio on tietty puskassa olleelle aika rankka...
- maron
Jermu kirjoitti:
Telaketjuun oli näemmä joku puska tarttunut. Visio on tietty puskassa olleelle aika rankka...
ajoit tankilla puskiksen littanaksi:))))
Se on jo aika raakaa, mutta ajatuksena ...hmmm aika mielenkiintoinen:)))))
Mistäs niitä tankkeja voisi näin siviili-ihminen ostaa - muuta kuin lelukaupasta???
Tuossa varikolla on kyllä aina välillä huutokauppa - mutta ei kai sietä sentään tankkia kuitenkaan saa.... Tää on siten redillä kirjoitettu, ettei Jermu näe.
Jermu on niin tankkimiestä, että. Oikeasti se palveli laivastossa. Sotilas arvo on muistaakseni alikansimies.:)
Ellei sitten ylennetty viime itsenäisyys päivänä. Epäilen suuresti.- Jermu
maron kirjoitti:
ajoit tankilla puskiksen littanaksi:))))
Se on jo aika raakaa, mutta ajatuksena ...hmmm aika mielenkiintoinen:)))))
Mistäs niitä tankkeja voisi näin siviili-ihminen ostaa - muuta kuin lelukaupasta???
Tuossa varikolla on kyllä aina välillä huutokauppa - mutta ei kai sietä sentään tankkia kuitenkaan saa....kun sen ylitse pyyhkäisin. Ajattelin, että joku oli unohtanut vaan jonkun vinkulelunsa sinne...
Sus ja siunatkoon.On tuohon taikkikseen poveria päässyt kasautuun!!!
*nauran kokoitselläni ja kokonaisvaltaisesti***
Ettäkö Jurmu rauhankyyhkysenä....!!!!!TAIVAS ON JO AVAUTUNUT!!!!
---Jurmun kuviteellinen tankinvartijakin on jo niin vaha juttu, että tuo tappeluspukari näyttää jo enemmänkin muinaismuistolle, joka siihen ruostuneeseen ja kelvottomaan tankiinsa on unohtunut ja pölisee jo kuin kuivunut lehtikasa:-)
---ärsyttää kans vähä niiku pikkarainen...hih:=)- Jermu
Waffen-ss kirjoitti:
Tää on siten redillä kirjoitettu, ettei Jermu näe.
Jermu on niin tankkimiestä, että. Oikeasti se palveli laivastossa. Sotilas arvo on muistaakseni alikansimies.:)
Ellei sitten ylennetty viime itsenäisyys päivänä. Epäilen suuresti.Koska taikis oli kopsanut ton sun luuserilausunnon ja laittoi sen ylelle!!! Kjäh!
Sä olet vain katkera, koska mulla on se tankki ja siinä on sentään jääkaappi. Sinne mahtuu puolikas samppakalja ja monta tölkkiä virvoittavaa juomaa.
Oleeee oleee oleee !!! Mä olen paras, mä olen paras! - Jermu
NainenKirjoittaa kirjoitti:
---Jurmun kuviteellinen tankinvartijakin on jo niin vaha juttu, että tuo tappeluspukari näyttää jo enemmänkin muinaismuistolle, joka siihen ruostuneeseen ja kelvottomaan tankiinsa on unohtunut ja pölisee jo kuin kuivunut lehtikasa:-)
---ärsyttää kans vähä niiku pikkarainen...hih:=)tainnut syödä niitä Maronin suosimia vitamiineja, jotka pistää pakin sekaisin--->mitä lienee ilmavaivoja. Mutta kyllä taikis vielä nousee ja pätkii luusereita kuonoon.
Laitampa tankin luukut kiinni, kun tuolla ulkona on joku ihme käry... - taikis
Waffen-ss kirjoitti:
Tää on siten redillä kirjoitettu, ettei Jermu näe.
Ellei sitten ylennetty viime itsenäisyys päivänä. Epäilen suuresti.ettei vaan olis kohta lauma mustiksia kimpussa *virn*
Luultavasti Jermulla ei ole ollut tarpeeksi niitä pikkuisia sotaukkoja leluna poikassa..sille on jäänyt raumoja siittä *psykolokiseeraa*
Mut tätä älä kopsaa ylelle, ethän ? - taikis
NainenKirjoittaa kirjoitti:
---ärsyttää kans vähä niiku pikkarainen...hih:=)tankinkylkiin maalattaisiin vaaleanpunaiset kyyhkyset, mitäs sanot ?
Pikkusydämiä tinapaperista vois kans liimailla siihen ja sateenkaaren taivutella värillisistä ktasseista. Sithän se menis jo vaikka mistä aktitankista... - yopollo
maron kirjoitti:
tuossa rautaesiripun luhistumisen aikoihin paljonkin kuvia missä venäläiset tankkikolonnat ajoivat takaisin kotiinsa miehitysmaista kukkaset pyssynpiipuissa ellen aivan väärin muista.
Me naiset ollaan niin herkkähipiäisiä. Johtuuko se tietystä vuoden- tai kuukaudenajasta, jolloin on herkempi loukkaantumaan, en osaa sanoa.
Kirjoitukset tulee myös tulkittua monella tavalla, lisäksi vielä kukin omalla tavallaan. Itse joskus ajattelee, että miksiköhän tuokin tuosta loukkaantui, kun ei itse näe siinä loukkausta, enemminkin huumoria. Mutta jos se osuisi omalle kohdalle, saattaisi loukkaantuakin.
En ehdi tälläkertaa enempää, taas kiiru pukkaa päälle.- Jermu
kukas sitä nyt täällä ehtisi koko päivän roikkua..Kjäh!
- tähtitoimittaja
näistä muka-ystävällisístä viesteistä kera hymiöiden. Hymiöitä käytetään koko ajan väärin, eikä rykelmä sellaisia tekstin alussa, keskellä ja lopussa tee tyhjäksi ikävää sävyä, sisältöä ja vihjailuja lisättynä sillä, keneltä kenelle viesti on menossa. Paremmin sellaisen viestin voisi suomentaa esim. ”tämä on silkkaa wattuilua, räkäinen nauru perään”.
Jos on oikeasti untuvikko palstoilla, silloin syntyy varmasti väärinkäsityksiä. Mutta jos on täällä viihtynyt vähänkin pitempään niin tietää tasan tarkkaan millaisen sävyn kommenttiinsa laittaa. Käytän hymiöitä itsekin mutta olen vieläkin sitä mieltä että itseään pitäisi pystyä ilmaisemaan sanoin kun kerran kirjoittamassa ollaan. Toinen asia on sitten ne jotka näkevät syytöksiä ja omaan persoonaansa kohdistuvia juttuja aina ja joka paikassa. Ja jos virtuaalikemiat eivät kohtaa, aika vaikea vanhoista kaunoista on yli päästä. Silloin toisen kommentteja lukee eri lailla kuin sellaisen, jonka kanssa on aina tullut toimeen. Eihän niin saisi olla mutta kun vaan on. Kun tässä on niin raadollinen (tähän hymiö).- maron
kun iilimato on persuksissa kiinni melkein joka kirjoituksen jälkeen samoilla sanoilla?? Olen ollut vastaamatta - olen haukkunut takaisin - nyt olen rakkauslinjalla, pelkkää rakkautta vaan.
Kai sitten kirjoitan liikaa - pitääkö lopettaa ja kirjoittaa vain viesti viikossa tai kuukaudessa, luulin kyllä että tämä ON nimenomaan palsta jossa kirjoitellaan vastauksia toisten kirjoituksiin. Muilta en ole moista kritiikkiä saanut. No kyse on tietenkin 50 palstasta, mutta vähän käsi-kädessähän nämä kulkevat. Hän irvailee minua palstakuningattereksi - pitäiskö ottaa kehumisena????
Itsen en oikeastaan hänestä sen kummemmin enää perusta - itsensä hän siinä enemmän mokaa, mutta nikin vaihtumisen myötä, kirjoitukset eivät sanamuotoaan juurikaan muuta. Se alkaa olla tylsää, vaihtaisi niitä juttujaankin välillä.
HUOM - en käyttänyt YHTÄÄN hymiötä! - Jermu
hymistyksistä jotain kirjoittaa...Kohta varmaan joku "löytäjä" kopu pask..siis kopioi tänne mun sanomisia. Reilu mielipiteeni on, että todella suuri osa niistä irvistyksistä on vain vattuilua.
- maron
Jermu kirjoitti:
hymistyksistä jotain kirjoittaa...Kohta varmaan joku "löytäjä" kopu pask..siis kopioi tänne mun sanomisia. Reilu mielipiteeni on, että todella suuri osa niistä irvistyksistä on vain vattuilua.
tai no siis jos vaikka sinulle kirjoitan, niin en niitä nyt pahallakaan sinne laita, mutta pieni virne suupielessä kylläkin:)))) Huomaatko, hymyilen sinulle ihan vilpittömästi.
- Jermu
maron kirjoitti:
tai no siis jos vaikka sinulle kirjoitan, niin en niitä nyt pahallakaan sinne laita, mutta pieni virne suupielessä kylläkin:)))) Huomaatko, hymyilen sinulle ihan vilpittömästi.
kun itseään vain naurattaa toisten touhut.
- tähtitoimittaja
maron kirjoitti:
kun iilimato on persuksissa kiinni melkein joka kirjoituksen jälkeen samoilla sanoilla?? Olen ollut vastaamatta - olen haukkunut takaisin - nyt olen rakkauslinjalla, pelkkää rakkautta vaan.
Kai sitten kirjoitan liikaa - pitääkö lopettaa ja kirjoittaa vain viesti viikossa tai kuukaudessa, luulin kyllä että tämä ON nimenomaan palsta jossa kirjoitellaan vastauksia toisten kirjoituksiin. Muilta en ole moista kritiikkiä saanut. No kyse on tietenkin 50 palstasta, mutta vähän käsi-kädessähän nämä kulkevat. Hän irvailee minua palstakuningattereksi - pitäiskö ottaa kehumisena????
Itsen en oikeastaan hänestä sen kummemmin enää perusta - itsensä hän siinä enemmän mokaa, mutta nikin vaihtumisen myötä, kirjoitukset eivät sanamuotoaan juurikaan muuta. Se alkaa olla tylsää, vaihtaisi niitä juttujaankin välillä.
HUOM - en käyttänyt YHTÄÄN hymiötä!noi marakatit persuksissa on milloin kenenkin riesana, Hakkiksella jokainen sai ikioman sellaisen. Oman, monitahoisen ymmärrykseni mukaan on viisainta ohittaa koko tyyppi, valitettavasti ne kirjoitukset tulee luettua kun vaihtaa nikkiään koko ajan.
Mutta sen jälkeen mielestäni kannattaisi jättää kokonaan vastaamatta, eikä muutenkaan viitata koko tyyppiin muissakaan kirjoituksissa. Helpommin sanottu kuin tehty, enpä tiedä pystyisinkö siihen itsekään mutta luultavasti ainoa joka tehoaa. Kyllä se joskus kyllästyy. - maron
Jermu kirjoitti:
kun itseään vain naurattaa toisten touhut.
joten naura oikein olan takaa:)))
Mutta tuo "hahmo" - perrrrkele tulee mieleen haamu, ja en ole mikään henkiolento:)))
Oletkos sinä sitten Jermuolento??? - Jermu
maron kirjoitti:
joten naura oikein olan takaa:)))
Mutta tuo "hahmo" - perrrrkele tulee mieleen haamu, ja en ole mikään henkiolento:)))
Oletkos sinä sitten Jermuolento???Jeps tai siis avaus, kun hyvästä ei ole niin väliksi..
- maron
Jermu kirjoitti:
Jeps tai siis avaus, kun hyvästä ei ole niin väliksi..
kaikkineen - ei tässä matonpudistelun välissä ehdi niin kovasti noihin virheisiin kiinnittää huomiota. koisugn jwyn uyiknm?????
- maron
tähtitoimittaja kirjoitti:
noi marakatit persuksissa on milloin kenenkin riesana, Hakkiksella jokainen sai ikioman sellaisen. Oman, monitahoisen ymmärrykseni mukaan on viisainta ohittaa koko tyyppi, valitettavasti ne kirjoitukset tulee luettua kun vaihtaa nikkiään koko ajan.
Mutta sen jälkeen mielestäni kannattaisi jättää kokonaan vastaamatta, eikä muutenkaan viitata koko tyyppiin muissakaan kirjoituksissa. Helpommin sanottu kuin tehty, enpä tiedä pystyisinkö siihen itsekään mutta luultavasti ainoa joka tehoaa. Kyllä se joskus kyllästyy.mutta myönnän että alan itse kyllästymään.
Taidan siirtyä tuonne "älypää" pelien puolelle.
Sieltä aikoinaan tänne tulinkin ja sinne taidan takaisin hiippilla. Kyllästyttää olla jatkuvana maalitauluna sairaalle ihmiselle. - yopollo
maron kirjoitti:
mutta myönnän että alan itse kyllästymään.
Taidan siirtyä tuonne "älypää" pelien puolelle.
Sieltä aikoinaan tänne tulinkin ja sinne taidan takaisin hiippilla. Kyllästyttää olla jatkuvana maalitauluna sairaalle ihmiselle.jatkaa muuten kuten ennenkin mutta pidättyä huomaamasta noita provoja millään tavalla. Pure vaikka huuli verille mutta älä vastaa oli miten houkutteleva herja hyvänsä.
Huomio on ainoa mikä sen hengissä pitää. - maron
yopollo kirjoitti:
jatkaa muuten kuten ennenkin mutta pidättyä huomaamasta noita provoja millään tavalla. Pure vaikka huuli verille mutta älä vastaa oli miten houkutteleva herja hyvänsä.
Huomio on ainoa mikä sen hengissä pitää.en näe mitään syytä olla palstalla missä tulee ainoastaan paha mieli. Olin aikani huomaamatta häntä ja kuitenkin oli aikoja jolloin jokaisen kirjoitukseni perään tuli provo todella ilkeästi kirjoitettuna - sitten aloin vastailemaan ja riitelemään - asia pysyi samanlaisena, sitten muutin taktiikkaa ja aloin "rakastamaan " häntä, ajattelin että viimeistään se kyllästyttäisi hänet pois, mutta nyt tilanne on se että nokkaani en viiskymmpisiin pistä. Hän ei varsinaiseti pois ajanut, sitä hän ei pystyisi tekemään, vaan kerta kaikkiaan kyllästyin jatkuvaan solvaukseen.
On melkein mahdotonta olla olevinaan niinkuin mitään ei olisikaa, kun koko ajan seurataan ja haukutaan, ja pahin oli että hän syytti minua siitä että muka otin jokaisen hänen kirjoituksensa minua koskevaksi - mitä muuta voi kun kirjoitus ilmestyy aina oman kirjoitukseni perään ja aina samoilla iänikuisilla sanoilla.
Olen kuulemma itserakas itseäni täynnä oleva - aina itseäni esille tuova, ja aina luulen että kyse on vain minusta. - no voi olla että sitä hänen mielestään olenkin, mutta itse en oikeasti ole lainkaan sellainen. Teen todella vaikeaa vapaaehtoistyötä sairaiden ja yksinäisten ihmisten parissa, joudun kuuntelemaan päivittäin surullisia tarinoita yksinäisyydestä ja kivuista ja peloista.Ja antamaan neuvoja joita on joskus mahdoton toteuttaa. Sen vastapainoksi yritin olla palstalla oma itseni - koska työssä en voi olla kuin kuunteleva ja auttava niin pitkälle kuin pystyn. Työ on minulle todella tärkeää - yksinäisiä ja sairaita ihmisiä on niin paljon että joskus tuntuu että raporttien kirjoittaminen vie kaikki henkiset voimavarat - sen vuoksi en jaksa kuunnella jatkuvaa solvaamista henkisesti sairaalta ihmiseltä. He joita puhelimessa kuuntelen ja yritän auttaa, ovat henkisesti terveitä, mutta kaikki voimavaransa sairautensa vuoksi menettäneitä. Siksi tuntuu niin pahalta kun ihminen joka on varmaankin paljon paremmassa tilanteessa kuin nämä minun autettavani käyttäytyy suorastaan sikamaisesti - sialle kaikki kunnia, se on huomattavasti paremmin käyttäytyvä olento.
Minä olen vahva, mutta en näe syytä miksi antaisin itseäni vedettävän lokaan joka ainoa päivä. Minä tarvitsen vahvuuteni siihen että pystyn tekemään työni niin että minusta on apua niille jotka minua tarvitsevat. Jos jonkun palstan puskajussi saa ajatukseni harhailemaan, niin se on pois niiltä jotka minun vahvuuteeni luottavat. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan, en todellakaan ole mikään itserakas tyhmä blondi - vaikka blondi olenkin. Täällä kaffeella olen niin kauan kunnes tämä hyyppä minut löytää ja sitten lähden täältäkin. Minulla ei ole varaa tuhlata voimavarojani tyhjään ihmiseen joka tuo vain pahan mielen. Ja millään muulla nikillä en viiskymmpisiin mene, en edes puska-huutelijaksi, se on minun oma kunniani, jos en ole oma itseni en ole ollenkaan. - yopollo
maron kirjoitti:
en näe mitään syytä olla palstalla missä tulee ainoastaan paha mieli. Olin aikani huomaamatta häntä ja kuitenkin oli aikoja jolloin jokaisen kirjoitukseni perään tuli provo todella ilkeästi kirjoitettuna - sitten aloin vastailemaan ja riitelemään - asia pysyi samanlaisena, sitten muutin taktiikkaa ja aloin "rakastamaan " häntä, ajattelin että viimeistään se kyllästyttäisi hänet pois, mutta nyt tilanne on se että nokkaani en viiskymmpisiin pistä. Hän ei varsinaiseti pois ajanut, sitä hän ei pystyisi tekemään, vaan kerta kaikkiaan kyllästyin jatkuvaan solvaukseen.
On melkein mahdotonta olla olevinaan niinkuin mitään ei olisikaa, kun koko ajan seurataan ja haukutaan, ja pahin oli että hän syytti minua siitä että muka otin jokaisen hänen kirjoituksensa minua koskevaksi - mitä muuta voi kun kirjoitus ilmestyy aina oman kirjoitukseni perään ja aina samoilla iänikuisilla sanoilla.
Olen kuulemma itserakas itseäni täynnä oleva - aina itseäni esille tuova, ja aina luulen että kyse on vain minusta. - no voi olla että sitä hänen mielestään olenkin, mutta itse en oikeasti ole lainkaan sellainen. Teen todella vaikeaa vapaaehtoistyötä sairaiden ja yksinäisten ihmisten parissa, joudun kuuntelemaan päivittäin surullisia tarinoita yksinäisyydestä ja kivuista ja peloista.Ja antamaan neuvoja joita on joskus mahdoton toteuttaa. Sen vastapainoksi yritin olla palstalla oma itseni - koska työssä en voi olla kuin kuunteleva ja auttava niin pitkälle kuin pystyn. Työ on minulle todella tärkeää - yksinäisiä ja sairaita ihmisiä on niin paljon että joskus tuntuu että raporttien kirjoittaminen vie kaikki henkiset voimavarat - sen vuoksi en jaksa kuunnella jatkuvaa solvaamista henkisesti sairaalta ihmiseltä. He joita puhelimessa kuuntelen ja yritän auttaa, ovat henkisesti terveitä, mutta kaikki voimavaransa sairautensa vuoksi menettäneitä. Siksi tuntuu niin pahalta kun ihminen joka on varmaankin paljon paremmassa tilanteessa kuin nämä minun autettavani käyttäytyy suorastaan sikamaisesti - sialle kaikki kunnia, se on huomattavasti paremmin käyttäytyvä olento.
Minä olen vahva, mutta en näe syytä miksi antaisin itseäni vedettävän lokaan joka ainoa päivä. Minä tarvitsen vahvuuteni siihen että pystyn tekemään työni niin että minusta on apua niille jotka minua tarvitsevat. Jos jonkun palstan puskajussi saa ajatukseni harhailemaan, niin se on pois niiltä jotka minun vahvuuteeni luottavat. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan, en todellakaan ole mikään itserakas tyhmä blondi - vaikka blondi olenkin. Täällä kaffeella olen niin kauan kunnes tämä hyyppä minut löytää ja sitten lähden täältäkin. Minulla ei ole varaa tuhlata voimavarojani tyhjään ihmiseen joka tuo vain pahan mielen. Ja millään muulla nikillä en viiskymmpisiin mene, en edes puska-huutelijaksi, se on minun oma kunniani, jos en ole oma itseni en ole ollenkaan.mutta kun tuo huomaa saavansa yhden täältä savustettua, innostuu vainoamaan seuraavaa ja niin edespäin. Lie noita kaffeelaisten tulosta katkeroituneita joka yrittää nyt tällaista kitkentäoperaatiota saadakseen palstasta taas mieleisensä.
Netissä oppii kyllä kovettamaan luontonsa pian, niin paljon ihan suoraan sanoen sairaita täällä liikkuu. - tähtitoimittaja ejk
yopollo kirjoitti:
jatkaa muuten kuten ennenkin mutta pidättyä huomaamasta noita provoja millään tavalla. Pure vaikka huuli verille mutta älä vastaa oli miten houkutteleva herja hyvänsä.
Huomio on ainoa mikä sen hengissä pitää.jos kukaan muukaan ei niitä juttuja noteeraisi, vaiettaisiin koko tyyppi hiljaiseksi. Mitä enemmän vastaa, sen enemmän se innostuu, oikeassa olet kuoma.
- tähtitoimittaja ejk
maron kirjoitti:
en näe mitään syytä olla palstalla missä tulee ainoastaan paha mieli. Olin aikani huomaamatta häntä ja kuitenkin oli aikoja jolloin jokaisen kirjoitukseni perään tuli provo todella ilkeästi kirjoitettuna - sitten aloin vastailemaan ja riitelemään - asia pysyi samanlaisena, sitten muutin taktiikkaa ja aloin "rakastamaan " häntä, ajattelin että viimeistään se kyllästyttäisi hänet pois, mutta nyt tilanne on se että nokkaani en viiskymmpisiin pistä. Hän ei varsinaiseti pois ajanut, sitä hän ei pystyisi tekemään, vaan kerta kaikkiaan kyllästyin jatkuvaan solvaukseen.
Minä olen vahva, mutta en näe syytä miksi antaisin itseäni vedettävän lokaan joka ainoa päivä. Minä tarvitsen vahvuuteni siihen että pystyn tekemään työni niin että minusta on apua niille jotka minua tarvitsevat. Jos jonkun palstan puskajussi saa ajatukseni harhailemaan, niin se on pois niiltä jotka minun vahvuuteeni luottavat. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan, en todellakaan ole mikään itserakas tyhmä blondi - vaikka blondi olenkin. Täällä kaffeella olen niin kauan kunnes tämä hyyppä minut löytää ja sitten lähden täältäkin. Minulla ei ole varaa tuhlata voimavarojani tyhjään ihmiseen joka tuo vain pahan mielen. Ja millään muulla nikillä en viiskymmpisiin mene, en edes puska-huutelijaksi, se on minun oma kunniani, jos en ole oma itseni en ole ollenkaan.saa annoksensa jokainen, joka enemmän kirjoittaa tai muuten on erottuva persoona. Tuo sinun marakattisi on kyllä harvinaisen ilkeä eikä kyse ole enää häiriköinnistä vaan vainoamisesta.
Silti, Hakkiksella sai pari kuppikuntalaista sellaiset määrät törkyä niskaansa etten ole moista sen koommin nähnyt, vaikka se ei sinua taida helpottaa. Osani olen saanut minäkin, on anallyzzeerattu oikein avauksissa mutta onneksi pääsen häijyilemään takaisin törkylehdessä.
Joujou on oikeassa siinä että kun nyt luovutat niin tyyppi ei lopeta koskaan, vaihtaa vain uhria. Tulee nimittäin aika jolloin nämä palstailkeilyt eivät enää kosketa samalla tavalla kuin alussa, ymmärrän kyllä jos ei huvita sitä aikaa odotella. Hmm, jospa se hankkari tulisi kaffelle niin pistettäisiin pieni piirileikki pystyyn. Mutta, nyt liveen *leuhkii uudestaan* - taikis
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
saa annoksensa jokainen, joka enemmän kirjoittaa tai muuten on erottuva persoona. Tuo sinun marakattisi on kyllä harvinaisen ilkeä eikä kyse ole enää häiriköinnistä vaan vainoamisesta.
Silti, Hakkiksella sai pari kuppikuntalaista sellaiset määrät törkyä niskaansa etten ole moista sen koommin nähnyt, vaikka se ei sinua taida helpottaa. Osani olen saanut minäkin, on anallyzzeerattu oikein avauksissa mutta onneksi pääsen häijyilemään takaisin törkylehdessä.
Joujou on oikeassa siinä että kun nyt luovutat niin tyyppi ei lopeta koskaan, vaihtaa vain uhria. Tulee nimittäin aika jolloin nämä palstailkeilyt eivät enää kosketa samalla tavalla kuin alussa, ymmärrän kyllä jos ei huvita sitä aikaa odotella. Hmm, jospa se hankkari tulisi kaffelle niin pistettäisiin pieni piirileikki pystyyn. Mutta, nyt liveen *leuhkii uudestaan*mä meen kans liveilemään... uskottehan varmasti *vinkuu*
- maron
saa annoksensa jokainen, joka enemmän kirjoittaa tai muuten on erottuva persoona. Tuo sinun marakattisi on kyllä harvinaisen ilkeä eikä kyse ole enää häiriköinnistä vaan vainoamisesta.
Joujou on oikeassa siinä että kun nyt luovutat niin tyyppi ei lopeta koskaan, vaihtaa vain uhria. Tulee nimittäin aika jolloin nämä palstailkeilyt eivät enää kosketa samalla tavalla kuin alussa, ymmärrän kyllä jos ei huvita sitä aikaa odotella. Hmm, jospa se hankkari tulisi kaffelle niin pistettäisiin pieni piirileikki pystyyn. Mutta, nyt liveen *leuhkii uudestaan*jo seuraavaan uhriin tuolla viiskymmpisten puolella, samoilla sanoilla. Kyllä siellä edelleenkin lueskelen, mutta en kirjoita mitään. Ja ei ole oikestaan kyse luovuttamisesta vain terveestä itsesuojelusta. Ja minulla ei tosiaankaan ole varaa siihen , että alan hermostumaan tyypin takia joka on minulle aivan yhdentekevä. Mun on pakko hoitaa työni ja se vaatii kaikki voimani. En halua riidellä, vaikka moitíttiinkin Jermun tappelusketjuihin osallistumesesta, mutta sehän on harmitonta hupia, niin Jermun kuin minunkin puoleltani.
No joo se siitä enää en niitä asioita haudo.
Tänään oli aivan ihana aurinkoinen päivä, ja kun miniänalkuni kanssa koiran kanssa kierreltiin metsiä, niin oli tosi hyvä fiilis:)
Mulla on onni omistaa kaksi aivan ihanaa poikaa plus miniänalkua ( tietenkin molemmilla pojilla yksi )
Ja ihana tytär joka on aina yhtä iloinen ja valoisa ja nauravainen, vaikka mitä tapahtuisi,
Ja aivan yhtä pahansisuinen ja sanavalmis kuin äitinsäkin!! Onko tämä sitä itsekehua vai mitä, mistä minua aina syytetään????:)
Haluaisin täällä kaffella olla jos luvan saan. Tänne en ole siltoja polttanut - ainoastaan viiskymmpisiin.
Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille :) Ja paljon aurinkoa:) (Huom: hymiöt ovat aitoja hymyjä) - tähtitoimittaja ejk
maron kirjoitti:
jo seuraavaan uhriin tuolla viiskymmpisten puolella, samoilla sanoilla. Kyllä siellä edelleenkin lueskelen, mutta en kirjoita mitään. Ja ei ole oikestaan kyse luovuttamisesta vain terveestä itsesuojelusta. Ja minulla ei tosiaankaan ole varaa siihen , että alan hermostumaan tyypin takia joka on minulle aivan yhdentekevä. Mun on pakko hoitaa työni ja se vaatii kaikki voimani. En halua riidellä, vaikka moitíttiinkin Jermun tappelusketjuihin osallistumesesta, mutta sehän on harmitonta hupia, niin Jermun kuin minunkin puoleltani.
No joo se siitä enää en niitä asioita haudo.
Tänään oli aivan ihana aurinkoinen päivä, ja kun miniänalkuni kanssa koiran kanssa kierreltiin metsiä, niin oli tosi hyvä fiilis:)
Mulla on onni omistaa kaksi aivan ihanaa poikaa plus miniänalkua ( tietenkin molemmilla pojilla yksi )
Ja ihana tytär joka on aina yhtä iloinen ja valoisa ja nauravainen, vaikka mitä tapahtuisi,
Ja aivan yhtä pahansisuinen ja sanavalmis kuin äitinsäkin!! Onko tämä sitä itsekehua vai mitä, mistä minua aina syytetään????:)
Haluaisin täällä kaffella olla jos luvan saan. Tänne en ole siltoja polttanut - ainoastaan viiskymmpisiin.
Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille :) Ja paljon aurinkoa:) (Huom: hymiöt ovat aitoja hymyjä)että tyyppi oli jo valinnut seuraavan kohteen. Ilonsa kullakin, ei tässä muuta voi sanoa.
Tuskin koko hommassa oli kyse sen enempää sun itsekehusta kuin mistään muustakaan, vaan jossain kommentissahan se sanoi että kemiat ei vaan kohtaa tai jotain vastaavaa. Se ilmeisesti riittää hänelle syyksi räksyttää punteissa sen tuhannella nikillä. Toisaalta, eipä tunnu hänen kemiansa kohtaavan oikein kenenkään kanssa.
Minulla ei ole tällä hetkellä hauvelia enkä ole ottamassakaan, riittää että pääsen hoitokoiraa rapsuttelemaan. Tämä päivä meni autonkorjausta pähkäillessä, vika on bensasuodattimen ja kaasarin tienoilla *tietää*.
Tuosta nikinvaihdosta, kun tulin palstoille olin kovasti yhden nikin kannattaja mutta olen kyllä joutunut muuttamaan mieltäni. En silti tarkoita että sitä vaihdettaisiin puskahuutelua varten, joskus vaan on parempi ottaa uusi nikki ja mennä sekaan että pääsee marakateista ja samalla tulee ketjuihin rauha, ainakin omalta osalta (ei siis siksi että olisi oma vika).
Ei nikin pitäisi olla kovin periaatteellinen kysymys, kun loppujen lopuksi on kyse vain ajankulusta. Mun nikinvaihdot on kyllä sitä ja tätä, tyylistä aina joku kirottu vakkari meikäläisen tunnistaa. ;) - maron
että tyyppi oli jo valinnut seuraavan kohteen. Ilonsa kullakin, ei tässä muuta voi sanoa.
Tuskin koko hommassa oli kyse sen enempää sun itsekehusta kuin mistään muustakaan, vaan jossain kommentissahan se sanoi että kemiat ei vaan kohtaa tai jotain vastaavaa. Se ilmeisesti riittää hänelle syyksi räksyttää punteissa sen tuhannella nikillä. Toisaalta, eipä tunnu hänen kemiansa kohtaavan oikein kenenkään kanssa.
Minulla ei ole tällä hetkellä hauvelia enkä ole ottamassakaan, riittää että pääsen hoitokoiraa rapsuttelemaan. Tämä päivä meni autonkorjausta pähkäillessä, vika on bensasuodattimen ja kaasarin tienoilla *tietää*.
Tuosta nikinvaihdosta, kun tulin palstoille olin kovasti yhden nikin kannattaja mutta olen kyllä joutunut muuttamaan mieltäni. En silti tarkoita että sitä vaihdettaisiin puskahuutelua varten, joskus vaan on parempi ottaa uusi nikki ja mennä sekaan että pääsee marakateista ja samalla tulee ketjuihin rauha, ainakin omalta osalta (ei siis siksi että olisi oma vika).
Ei nikin pitäisi olla kovin periaatteellinen kysymys, kun loppujen lopuksi on kyse vain ajankulusta. Mun nikinvaihdot on kyllä sitä ja tätä, tyylistä aina joku kirottu vakkari meikäläisen tunnistaa. ;)koska kyseinen henkilö ei ollut varsinaisesti kenenkään puolella tässä asiassa. Olen surullinen siitä että nyt on uusi uhri , en olisi halunnut hänen käyvän kenenkään kimppuun.
Voisin vaihtaa nikkini, jos se todella olisi siitä kiinni, mutta ainakin hän tuntee niin hyvin tyylini kirjoittaa,että se ei kannata.
Ja jos muuten kirjoitan - se ei ole enää minua itseäni ja sitä en halua.
Vai olet autoa korjaillut - tyttäreni potkiskeli suutuspäissään auton renkaita tuossa kadulla, kun piti kotiin lähteä, Eikä auto inahtanutkaan.
Kiukkuinen kun on luonteeltaan niin tosiaan autoa potki ja kiroili - hyvin varovasti ehdotin että olisikohan bensa lopussa, sai katseen joka olisi murhannut jääkarhunkin. Aikansa kiroiltuaan kuitenkin pisti tankkiin bensaa ja katsos vain auto käynnityi heti:) Taas kerran oli äiti oikeassa!!!!! Sinulla lienee muuta vikaa, mutta hauska juttu tuo tyttäreni hölmistynyt ilme kun auto käynnistyi kerrasta:) - tähtitoimittaja ejk
maron kirjoitti:
koska kyseinen henkilö ei ollut varsinaisesti kenenkään puolella tässä asiassa. Olen surullinen siitä että nyt on uusi uhri , en olisi halunnut hänen käyvän kenenkään kimppuun.
Voisin vaihtaa nikkini, jos se todella olisi siitä kiinni, mutta ainakin hän tuntee niin hyvin tyylini kirjoittaa,että se ei kannata.
Ja jos muuten kirjoitan - se ei ole enää minua itseäni ja sitä en halua.
Vai olet autoa korjaillut - tyttäreni potkiskeli suutuspäissään auton renkaita tuossa kadulla, kun piti kotiin lähteä, Eikä auto inahtanutkaan.
Kiukkuinen kun on luonteeltaan niin tosiaan autoa potki ja kiroili - hyvin varovasti ehdotin että olisikohan bensa lopussa, sai katseen joka olisi murhannut jääkarhunkin. Aikansa kiroiltuaan kuitenkin pisti tankkiin bensaa ja katsos vain auto käynnityi heti:) Taas kerran oli äiti oikeassa!!!!! Sinulla lienee muuta vikaa, mutta hauska juttu tuo tyttäreni hölmistynyt ilme kun auto käynnistyi kerrasta:)ihmettelin minäkin hänen ”valintaansa”. Sikäli kun valitsee millään lailla. Aika paljon täällä on kyse kateudesta, toisen kyvystä kirjoittaa, uskalluksesta sanoa mielipiteensä vakionikillä, palstaflirtistä ja luoja ties mistä vielä.
En minäkään tunne oloani kotoisaksi toisessa kaavussa = nikissä, mutta joskus käytän (siis muilla palstoilla) ihan sen takia että tämä vakituinen on enempi tai vähempi leimautunut. Joillakin myönteisesti, joillakin kielteisesti, mutta leimautunut yhtä kaikki. Ei kuitenkaan hirveästi haittaisi vaikka ”kärähtäisin”, mielipiteet ovat ihan samoja, vain marakatit perästä puuttuvat.
En varsinaisesti itse rassaile autoja vaikka ymmärränkin niiden päälle ehkä vähän enemmän kuin naiset yleensä (tuleekohan tästä turpiin joltakin). Tykkään kuitenkin olla moottoria tonkimassa ja utelemassa mikä johtuu mistäkin, kai sen takia en ole ihan avuton jos tulee joku pikkuvika. Aikoinaan huitelin yhden autoni käyntiin humauttamalla vasaralla starttiin… - maron
ihmettelin minäkin hänen ”valintaansa”. Sikäli kun valitsee millään lailla. Aika paljon täällä on kyse kateudesta, toisen kyvystä kirjoittaa, uskalluksesta sanoa mielipiteensä vakionikillä, palstaflirtistä ja luoja ties mistä vielä.
En minäkään tunne oloani kotoisaksi toisessa kaavussa = nikissä, mutta joskus käytän (siis muilla palstoilla) ihan sen takia että tämä vakituinen on enempi tai vähempi leimautunut. Joillakin myönteisesti, joillakin kielteisesti, mutta leimautunut yhtä kaikki. Ei kuitenkaan hirveästi haittaisi vaikka ”kärähtäisin”, mielipiteet ovat ihan samoja, vain marakatit perästä puuttuvat.
En varsinaisesti itse rassaile autoja vaikka ymmärränkin niiden päälle ehkä vähän enemmän kuin naiset yleensä (tuleekohan tästä turpiin joltakin). Tykkään kuitenkin olla moottoria tonkimassa ja utelemassa mikä johtuu mistäkin, kai sen takia en ole ihan avuton jos tulee joku pikkuvika. Aikoinaan huitelin yhden autoni käyntiin humauttamalla vasaralla starttiin…kun nuorena likkana olin aivan autohullu. Raggareiksihan meitä nimiteltiin, oli isot autot alla ja aika hurjaa touhua.
Itselläni oli sellanen vanha pienenpi romu-auto jolla ajelin jäärataa - jopa muutamassa kisasakin.
Menestystä nyt ei Kankkusen tapaan tullut, mutta innostuin kokeilemaan Jyväskylän rallin pikataivalta (hmm.... no tietenkin kisan ulkopuolella ja talvella ) Pirskatti viekööt kun lensi kauaksi pellolle - Onneksi oli paljon lunta ja meni todellakin pellolle. Metsässä olisi tullut pahaa jälkeä. Joten ei tullut meikäläisestä ralli-kuskia, sinne menivät isot rahat *huokaus*
- Jermu
Tollasen sanan keksin tarkoittamaan tappeluksissa käytettää uutta jankutustekstiä. Johan tuolla kopioitua tekstiä vanhoista jutuista on ihan tarpeeksi hau-haussa.
Eli tappeluksissa on tästä lähtien mun mielestä jankutettava uusiotekstillä---->uusiojankuttaa !! - Judge
Mikäs se on? Alatkos sinä taas haastamaan riitaa?
Täällä on suomalainen versio "Kauniit ja rohkeat"-sarjasta. Tämä "Kaunaiset ja kateelliset". Antaahan ajan kulua. Sitä ei koskaan tiedä, kuka leideistä kulloinkin on "vallassa".- Jermu
Laitan tälleen, että eihän se olis Jermu, eikä mikään, joka ei tappeluksista haastais uutta riitaa. Mitäs muuten pidät sanasta "uusiojankutus"
- Judge
Jermu kirjoitti:
Laitan tälleen, että eihän se olis Jermu, eikä mikään, joka ei tappeluksista haastais uutta riitaa. Mitäs muuten pidät sanasta "uusiojankutus"
Onko verrattavissa ekojankutukseen, jota voi kätevästi kierrättää palstalta toiselle?
- Jermu
Judge kirjoitti:
Onko verrattavissa ekojankutukseen, jota voi kätevästi kierrättää palstalta toiselle?
kunhan joka kerta vain itse kirjoittaa jankutuksensa uudelleen, eikä kopu pask...siis kopsaa tekstejä arkistosta.
- taikanainen
Me Anoskan kanssa päästiin sopuun aika pian...niiiih. Saa sitä tapella kun osaa sopiakin, eikä me ees tapeltu, keskusteltiin henkeviä. Ei sitä pidä nähdä kaikkea tappeluina, vaikka se näköjään jotakuta niiiiiin houkuttelisi :))
Vakavemmin asiasta, on todella ikävää, jos asioita ei pystytä jossakin vaiheessa sopimaan, ja kahdenkeskinen riita jopa tulehduttaa palstaa siten, että ulkopuolisestkin "joutuvat" valitsemaan tahtomattaan kumpaa "kannattaa" Lyhyissä kinoissa näin ei käy, mutta jos pinnan alla kytee ja kytee...niin sitä joutuu miettimään kenelle uskaltaa viestiä laittaa. Silloin jutustelut eivät ole luonnollisia. - MillaN
...anteeksi on kovasti pyydelty, mutta annettu ei.
Valitettavasti en ala tässä nyt selvittelemään sen enempää, mutta jokainen varmaan jo tietää, että se alkoi Sofin loukkauksista minua kohtaan Huuhaan chatissa.
Periaatteisiini ei kuulu laittaa chatin keskusteluja palstalle. Sellaiseen en alennu kuin pitkän harkinnan jälkeen, jos sittenkään.
Joten...jatketaan.:D- tähtitoimittaja ejk
anteeksianto tarkoittaa kyllä sitäkin, että putsataan pöytä kokonaan. Ja sellainen huulenheitto mikä joidenkin kesken menee läpi, ei välttämättä toimi toisten kohdalla vaan menee loukkaamisen piikkiin, se nyt jokaisen pitäisi ymmärtää *huokaa*.
- Sofienne
Tulin kurkkaamaan palstalle ja mitä löysinkään:
Millanin jankkaamasta käytöksestäni toimittaja/wirnixin säestämänä.
Sanokaapa mitä voin vielä tehdä, kun olen tämän kaiken jo tehnyt, joka näkyy tässä linkkeinä alhaalla???
Tässä ensimmäinen yritykseni sopia mokani ==è http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000008354131
Toinen yritykseni è http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000008356145
Kolmas yritykseni è http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000008365138
Neljäs yritykseni oli puhua Huuhaa-huoneessa Millanin kanssa kahden, mistä ei tullut mitään muuta kuin pelkkää jankkaamista. Millan ei pystynyt todistamaan minulle väittämiään, että olisin häntä Huuhaa-huoneessa tarkoituksella mollauksillani loukannut. Miten ylipäätänsäkään voi toinen päättää, että joku on häntä tarkoituksella loukannut? Omaako tällaisen väittäjä jotain mystisiä taitoja? Millan kirjoittaa jossain kannanotossaan, että hän on tuntenut minut kauan ja tuntee minun tyylini. Lisäksi hän mukamas tietää milloin kirjoitan mitenkin. No johan oli väittämä!!! Edes nekään, jotka ovat minun kanssani olleet vuosia tekemisissä eivät voisi tuollaista mennä väittämään. Aivan kuin joku leikkisi minun asiantuntijaani?!!!
Millan ei todellakaan tunne minua. Me emme ole edes sättituttavia. Olemme vain sättihahmoja toisillemme. Ja minun virhearvioni oli, että oletin voivani Millanille heittää samanlaista karkeaa läppää, jota hän heittelee esim. toimittajan/wirnixin kanssa. Samalla tavalla kuin Millan ja toimittaja toisiaan sanailevat lepakoksi, käytin minä vain lepakko-sanan sijasta ilmaisua ’kaikkiruokainen’ joka minun sanavarastossani tarkoittaa yleensä biseksuaalia, mutta jota en tuossa merkityksessä nyt käyttänyt, vaan se oli tilannekomiikkaani liittyvä läppä. Kuten eivät varmaan toimittaja ja Millankaan ole tosissaan, kun mollaavat toisiaan lepakoiksi(=lesbo). Varoittelin myös erästä mieshenkilöä leikkimielisesti Millasta, että hän on miestennielijätär . Läppä, jolle ainakin se mies nauroi ja minä oletin, että Millanin ”turpa kiinni sofi!” vastaus oli vastaläppä.
Annoin Millanille luvan laittaa koko keskustelun, jota alunalkujaan kävimme Huuhaahuoneessa, tänne kaikkien nähtäväksi. Hänellä on nyt suuri tarve saada kaikki uskomaan, että olen häntä tarkoituksella loukannut - vaikka niin ei ole.
Olen valmis vastaamaan jokaisen typerän läpäksi kirjoittamani sanan.
Olen tarjonnut sen selityksen, jonka olen kokenut itselleni vain ja ainoastaan oikeaksi ja todelliseksi ja se ei ole riittänyt Millanille.
Hän olettaa, että minulla olisi jotain häntä vastaan, mikä ei pidä paikkaansa ja on hyvin epäloogista, sillä enhän edes tunne häntä tarpeeksi muodostaakseni hänestä mitään tunneperäistä kuvaa itselleni. Toimittaja/wirnixin joitain toimintamalleja en ole hyväksynyt ja niistä olen kantani tuonut hyvinkin suorasukaisesti esille. Itse toimittajaa henkilönä en tunne, joten ei minulla ole hänestäkään mitään tunneperäistä mielipidettä.
Pitäisin hyvänä ja jopa helpottavana, että Millan tai joku muu laittaisi koko Huuhaa-huone-keskustelun sellaisenaan tänne palstalle, ettei tarvitsi jankata ja vihjailla ja tehdä väittämiä ilman perusteita.
Siinähän ne olisi kaikki ruudulla.
Tuomittakoon minut oikein kunnolla, jos se tarpeelliseksi koetaan. Sillähän sitten tästäkin päästään.
En ole tullut palstalle riitelemään. Voin vängätä kiihkeähkösti ja tulenkivikatkuisestikin, mutta se on vielä kaukana riitelystä. Se on laji, joka ei kiinnosta.
Ja vaikka kuinka arvon ladyt ovat omaa mieltänsä, en koe heidän kanssa riiteleväni vieläkään. Omalta taholtani neuvottelen sitkeästi ja pidän kiinni siitä, mitä katson tapahtuneen. Ja pitäydyn itse oman itseni asiantuntijana mitä tulee tunnetiloihini ja motiiveihini.
Tästä asiasta en enempää kommentoi, jos ei tule jotain aivan uutta esille. Mutta jos Millan jatkaa jankkaamistaan – pidän itselläni oikeuden olla vastaamatta.
*sofi*- taikis
sanon minä taas. Siis mua harmittaa aivan helvetisti tuollainen, ettei asioita saada sovittua. Top top, en syyttele ketään, miten voisinkaan kun en tiedä juttujenne syytä, enkä halua tietääkään.
Sen verran on kuitenkin pakko kommentoida, että tuon toimittajan kommentin millanille voi nähdä toisinkin, sen voi nähdä myös pikku vihjeenä millanille. Riipppuen kuka kommentin lukee. Puolueettomana lukijana, joksi itseni tässä koen, se sopisi kummalekin yhtä hyvin. Hankala sopua on saada aikaan jos ei molemmat halua sitä vilpittömästi.
Palstan elpymisen kannalta tämä tilanne on ikävä, siis oikeasti ja vakavasti. Pikku sanailut ja revittelyt ovat paikallaan jopa joukkokähinät, mutta tuo verissäpäin sotiminen kahdenkesken, lainaan myös nurinperin sanoja, se on syvältä. Ja tämä on nyt tarkoitettu myöskin millanille. - tähtitoimittaja ejk
taikis kirjoitti:
sanon minä taas. Siis mua harmittaa aivan helvetisti tuollainen, ettei asioita saada sovittua. Top top, en syyttele ketään, miten voisinkaan kun en tiedä juttujenne syytä, enkä halua tietääkään.
Sen verran on kuitenkin pakko kommentoida, että tuon toimittajan kommentin millanille voi nähdä toisinkin, sen voi nähdä myös pikku vihjeenä millanille. Riipppuen kuka kommentin lukee. Puolueettomana lukijana, joksi itseni tässä koen, se sopisi kummalekin yhtä hyvin. Hankala sopua on saada aikaan jos ei molemmat halua sitä vilpittömästi.
Palstan elpymisen kannalta tämä tilanne on ikävä, siis oikeasti ja vakavasti. Pikku sanailut ja revittelyt ovat paikallaan jopa joukkokähinät, mutta tuo verissäpäin sotiminen kahdenkesken, lainaan myös nurinperin sanoja, se on syvältä. Ja tämä on nyt tarkoitettu myöskin millanille.kommenttini voi lukea kukin miten haluaa. Ehkä tässä jutussa on kyseessä pelkkä väärinkäsitys. Ainakin minun ajatusmaailmassani lepakko on nahkasiipinen öisin lentävä otus, jotkut taas mieltävät sen lesboksi oman, monitahoisen ymmärryksensä mukaan. Miksi, ja olettavatko myös muiden tekevän niin, en tiedä. En osaa wannabe- enkä kyökkipsykologizzeerata.
Toivottavasti nyt on selvinnyt ainakin se päivänselvyys, että se sananvaihto mikä toimii kahden henkilön kesken, ei välttämättä toimi kolmannen kanssa *jankuttaa*. Nämä virtuaalikemiat nääs. Lepakko. ;) - taikis
kommenttini voi lukea kukin miten haluaa. Ehkä tässä jutussa on kyseessä pelkkä väärinkäsitys. Ainakin minun ajatusmaailmassani lepakko on nahkasiipinen öisin lentävä otus, jotkut taas mieltävät sen lesboksi oman, monitahoisen ymmärryksensä mukaan. Miksi, ja olettavatko myös muiden tekevän niin, en tiedä. En osaa wannabe- enkä kyökkipsykologizzeerata.
Toivottavasti nyt on selvinnyt ainakin se päivänselvyys, että se sananvaihto mikä toimii kahden henkilön kesken, ei välttämättä toimi kolmannen kanssa *jankuttaa*. Nämä virtuaalikemiat nääs. Lepakko. ;)kyllä tää mun monitahtinen (uusi termi, huom) ymmärrykseni näkee lepakon myöskin elukkana, sellaisena rottien ja oravien sukuun kuuluvana :)
Väärinkäsitykset palstalla taitavat olla enemmän sääntö kuin poikkeus, valitettavasti.
siis. eihän noihin tsykolokiseerauksiin tarvitse mitään osata, senkun pistää sanaa jonoon ja luottaa siihen ettei kaveri ymmärrä. silloin voi paistatella viksussa loisteessa. helppoa, eikös vaan.
*hirmuisen leveä hymiö, ilman sarvia ja hampaita* - tähtitoimittaja ejk
taikis kirjoitti:
kyllä tää mun monitahtinen (uusi termi, huom) ymmärrykseni näkee lepakon myöskin elukkana, sellaisena rottien ja oravien sukuun kuuluvana :)
Väärinkäsitykset palstalla taitavat olla enemmän sääntö kuin poikkeus, valitettavasti.
siis. eihän noihin tsykolokiseerauksiin tarvitse mitään osata, senkun pistää sanaa jonoon ja luottaa siihen ettei kaveri ymmärrä. silloin voi paistatella viksussa loisteessa. helppoa, eikös vaan.
*hirmuisen leveä hymiö, ilman sarvia ja hampaita*huomasin että olit tuotokseesi kirjoittanut sanan "myöskin". Tarkoittaako se että näet lepakon jonain muunakin *kyökkipsykologizzeeraa ilman hiilihankoa*
- taikis
huomasin että olit tuotokseesi kirjoittanut sanan "myöskin". Tarkoittaako se että näet lepakon jonain muunakin *kyökkipsykologizzeeraa ilman hiilihankoa*
sanajärjestystä..myöskin näkee lepakon..jne
ja kas, hiilihangotonkin pyssolooki näkee asian kirkkaasti :))
ja jos sekään ei auta, niin pyyhitään sana myöskin pois kokonaan pois.
*hankaa vimmatusti pyyhekumilla* - tähtitoimittaja ejk
taikis kirjoitti:
sanajärjestystä..myöskin näkee lepakon..jne
ja kas, hiilihangotonkin pyssolooki näkee asian kirkkaasti :))
ja jos sekään ei auta, niin pyyhitään sana myöskin pois kokonaan pois.
*hankaa vimmatusti pyyhekumilla*väärinkäsitysten selvittäminen on ihan helppoa, huomaan. *tallentaa kuitenkin taikiksen kommentin vastaisen varalle*
Tuosta läpänheitosta, en menisi kovinkaan monelle huutelemaan sellaisia hävittömyyksiä mitä alter egolleni hurlumille. Vähän (hyvin vähän) aikaa mietin uskallanko hänellekään, mutta silloin kun hurlumilla on kuitinkirjoituspäivä niin takaisin tulee molemmille korville. ;) Siitä ei kuitenkaan jää pahaa mieltä eikä tunnetta että toinen olisi tosissaan, kai... köh.. - taikis
väärinkäsitysten selvittäminen on ihan helppoa, huomaan. *tallentaa kuitenkin taikiksen kommentin vastaisen varalle*
Tuosta läpänheitosta, en menisi kovinkaan monelle huutelemaan sellaisia hävittömyyksiä mitä alter egolleni hurlumille. Vähän (hyvin vähän) aikaa mietin uskallanko hänellekään, mutta silloin kun hurlumilla on kuitinkirjoituspäivä niin takaisin tulee molemmille korville. ;) Siitä ei kuitenkaan jää pahaa mieltä eikä tunnetta että toinen olisi tosissaan, kai... köh..toisinaan ihminen on masokisti(kin) :))
tää lepakko (huom.laji rottamusoravaakus) joutuu nyt heti alkuunsa jättämään mielenkiintoiseksi käyneen keskustelun tältä erää.
ps.kaikki on kuitenkin tallennettuna, jos vaikka sattuisi suurennuslasilla löytymään myöhemmin kuitattavaa :)) valoisaa kevätiltaa kaikille..köh.. lepakoille.. Tuo oli uusi asia mulle että lepakko voi tarkoittaa myös lesboa. Eipä haittaa, mulla ei ole mitääan lesboja, homoja tai bi-seksuaaleja vastaan.
Eikä minua haittaa vaikka selvittelettekin MillaNin kanssa näin yleisesti välejänne.
Opinpahan minäkin minkälaisia konflikteja voi tällaisillakin palstoilla tulla.
Ps. Ymmärrän MillaNia että hän suuttuu jos sanot häntä miestennielijäksi.- tähtitoimittaja ejk
Mariet kirjoitti:
Tuo oli uusi asia mulle että lepakko voi tarkoittaa myös lesboa. Eipä haittaa, mulla ei ole mitääan lesboja, homoja tai bi-seksuaaleja vastaan.
Eikä minua haittaa vaikka selvittelettekin MillaNin kanssa näin yleisesti välejänne.
Ps. Ymmärrän MillaNia että hän suuttuu jos sanot häntä miestennielijäksi.kaikenlaista uutta! En minäkään tuota tiennyt eikä tullut mieleen että joku niin ajattelisi. Se on nämä erilaiset ajatusmaailmat, väistämättä tulee yhteentörmäyksiä ja tulkintavaikeuksia. Lepakko! :))))
- Sofienne
Mariet kirjoitti:
Tuo oli uusi asia mulle että lepakko voi tarkoittaa myös lesboa. Eipä haittaa, mulla ei ole mitääan lesboja, homoja tai bi-seksuaaleja vastaan.
Ps. Ymmärrän MillaNia että hän suuttuu jos sanot häntä miestennielijäksi.Ehkei tämä "lepakko" nimityksenä olekaan niin tuttu kuin oletin.
....Citysätissä muistaakseni on lepakkoluolakin lepsunaisille.
Olen ties kuinka ja kauan kuullut lepsunaisten itsekin sanovan itseään lepakoiksi.
Jopa yksi esitteli itsensä sillä nimityksellä 40 ssa yleisellä, kun tuli minulle puhumaan yhteisen sättitutunmiehen takia.
No nythän opit sitten taas jotain uutta ;D
Tiedätkö mitä tarkoittaa "peelo"?
*sofi* - manchester
taikis kirjoitti:
kyllä tää mun monitahtinen (uusi termi, huom) ymmärrykseni näkee lepakon myöskin elukkana, sellaisena rottien ja oravien sukuun kuuluvana :)
*hirmuisen leveä hymiö, ilman sarvia ja hampaita*Ei sua voi muuta kun arvostaa :))
Sofienne kirjoitti:
Ehkei tämä "lepakko" nimityksenä olekaan niin tuttu kuin oletin.
....Citysätissä muistaakseni on lepakkoluolakin lepsunaisille.
Olen ties kuinka ja kauan kuullut lepsunaisten itsekin sanovan itseään lepakoiksi.
Jopa yksi esitteli itsensä sillä nimityksellä 40 ssa yleisellä, kun tuli minulle puhumaan yhteisen sättitutunmiehen takia.
No nythän opit sitten taas jotain uutta ;D
Tiedätkö mitä tarkoittaa "peelo"?
*sofi*Olen kuullut tuota 'peelo' sanaa paljonkin käytettävän, mutta en tiedä tarkalleen mitä se tarkoittaa.
kaikenlaista uutta! En minäkään tuota tiennyt eikä tullut mieleen että joku niin ajattelisi. Se on nämä erilaiset ajatusmaailmat, väistämättä tulee yhteentörmäyksiä ja tulkintavaikeuksia. Lepakko! :))))
Joo, jos kuitenkin edelleen kutsut meitä palstalepakoiksi mieluummin kuin palstalesboiksi. Huh, jos sumppareista joutuis lukemaan mitä palstalesbot on taas tehny :)).
- tähtitoimittaja ejk
Mariet kirjoitti:
Joo, jos kuitenkin edelleen kutsut meitä palstalepakoiksi mieluummin kuin palstalesboiksi. Huh, jos sumppareista joutuis lukemaan mitä palstalesbot on taas tehny :)).
(ros)Mariet. Sumpparit on säädyllinen törkyperhelehti, ei siihen nyt mitä tahansa omituisia ajatuskulkuja laiteta.. köh (voi kun yskittää).
- tähtitoimittaja ejk
(ros)Mariet. Sumpparit on säädyllinen törkyperhelehti, ei siihen nyt mitä tahansa omituisia ajatuskulkuja laiteta.. köh (voi kun yskittää).
tuolla (ros)Marietilla en sitten viitannut siihen että olisit Rosmariina, vaan sehän on sanonta, pelko pois rosmarii jne. *tarkentaa ettei joudu tappelemaan*
tuolla (ros)Marietilla en sitten viitannut siihen että olisit Rosmariina, vaan sehän on sanonta, pelko pois rosmarii jne. *tarkentaa ettei joudu tappelemaan*
Olen kuullut tuon sanonnan.
Rosmariina vois kyllä joskus näyttäytyä.- tähtitoimittaja ejk
Mariet kirjoitti:
Olen kuullut tuon sanonnan.
Rosmariina vois kyllä joskus näyttäytyä.Rossu saa aina äksöniä aikaan, osaksi nikkinsä (maineen) takia, mutta saisi sitä ihan millä nikillä tahansa. Osaa kyllä nostattaa tunteita ja viedä keskustelua miten mielii.
- MillaN ihailija
Tiedän sun haukkuneen MillaNia miestennielijäksi, kaikkiruokaiseksi ja haukuit häntä toisille. Haukuit häntä eräälle toiselle nikille sanoin, Millalle kelpaa mies kuin mies, Milla on kaikkiruokainen, syöjätär! Näin puhuit kaikille ja Milla oli hiljaa kunnes sanoi sinulle, "pidä pääsi kiinni!" Ei Milla sanonut sulle "turpa kiinni."
Yrität puhdistaa omia sanojasi. Ole sanojesi takana!
T: eräs joka oli silloin Huuhaalla - MillaNin ihailija
Mariet kirjoitti:
Ps. Ymmärrän MillaNia että hän suuttuu jos sanot häntä miestennielijäksi.Miksi Sofienne voi sanoa Millaa miestennielijäksi ja millä perusteella?
Laiffiss Milla on mitä ihanin ihminen eikä ole mikään miestennielijä. Kaunis, sosiaalinen ja monessa mukana oleva nainen. Järki päässä miesten suhteen.
Epäilen Sofiennen olevan kateellinen Millalle jostakin. Mistä?
t: eräs joka oli silloin Huuhaalla - MillaNin ihailija
MillaN ihailija kirjoitti:
Tiedän sun haukkuneen MillaNia miestennielijäksi, kaikkiruokaiseksi ja haukuit häntä toisille. Haukuit häntä eräälle toiselle nikille sanoin, Millalle kelpaa mies kuin mies, Milla on kaikkiruokainen, syöjätär! Näin puhuit kaikille ja Milla oli hiljaa kunnes sanoi sinulle, "pidä pääsi kiinni!" Ei Milla sanonut sulle "turpa kiinni."
Yrität puhdistaa omia sanojasi. Ole sanojesi takana!
T: eräs joka oli silloin HuuhaallaTuo kyseinen mies nauroi ja sanoi pitävänsä "syöjättäristä". Vastasit siihen äkäisellä hymiöllä.
Osotit kaikki pahat sanat muille etkä vihreellä Millalle. Jos läppää heittää toisen kanssa eikö se yleensä osoteta kyseille nikille eikä muille? En ihmettele yhtään Millan reaktiota.
ps. kaikesta huomasi sulla olevan Millaa kohtaan jotain känää.
t:eräs joka oli silloin Huuhaalla - uunotar
tuo lepakko- sanan merkitys, enpä tiennytkään!
- taikis
manchester kirjoitti:
Ei sua voi muuta kun arvostaa :))
olen otettu sanoistasi :))
Eihän vain nämä kökkötsykolokin taitoni tehneet herraan vaikutuksen ;D
*kiittä ratkiriemuissan* - MillaN
...ensin sanasi oikeaan muotoon. Sinun sanojesi mukaan olin vastannut "turpa kiinni sofi" joka todellisuudessa kuului, "Sofi...pää kiinni!"
Huuhaalla oli muitakin ja kaikkien puheet ovat kopiossa. Sofi antoi luvan laittaa koko keskustelun palstalle, mutta yksi olennainen asia jäi häneltä huomioimatta. Hän ei ole kysynyt muilta lupaa. Sanoin etten julkaise mitään ilman asianosaisten lupaa ja että voin julkaista vain meidän kahden tekstit. Ensin hän ei suostunut ja syystäkin, koska kokonaisuus jäisi risaiseksi. Olen siitä samaa mieltä, joten olen päättänyt olla julkaisematta keskustelua. Tässä yhteydessä sanon myös, että olen kieltänyt Ihailija-nikkiä puuttumasta tähän asiaan eikä hän saa julkaista keskustelua. Piste.
Lopuksi vielä sinulle Sofi. Älä vähättele loukkaavia sanojasi minua kohtaan, äläkä tuntemuksiani sillä hetkellä kun sanoit ne, sillä jos minäkään en voi tietää sinun tuntemuksia, niin et sinäkään minun.
Lopuksi kolme "saatetta" sinulle.
Olavi Kares on kirjoittanut:
Ihmiset, jotka kerskaavat puhuvansa suoraan eikä selän takana, sanovat aina sellaista, mikä haavoittaa, ei sellaista, mikä tuottaa iloa.
Jean Cocteau on kirjoittanut:
Peilien olisi hyvä harkita ennenkuin ne heijastavat kuvan.
Ambrose Bierce on kirjoittanut:
Jokaisen ihmisen sydämessä asuu tiikeri, sika, aasi ja satakieli. Luonteenlaatu sanelee, missä järjestyksessä ne milloinkin esiintyvät.
Näiden kolmen "saatteen" johdattelemana päätän tästä aiheesta keskustelun kanssasi. - Sofienne
MillaN kirjoitti:
...ensin sanasi oikeaan muotoon. Sinun sanojesi mukaan olin vastannut "turpa kiinni sofi" joka todellisuudessa kuului, "Sofi...pää kiinni!"
Huuhaalla oli muitakin ja kaikkien puheet ovat kopiossa. Sofi antoi luvan laittaa koko keskustelun palstalle, mutta yksi olennainen asia jäi häneltä huomioimatta. Hän ei ole kysynyt muilta lupaa. Sanoin etten julkaise mitään ilman asianosaisten lupaa ja että voin julkaista vain meidän kahden tekstit. Ensin hän ei suostunut ja syystäkin, koska kokonaisuus jäisi risaiseksi. Olen siitä samaa mieltä, joten olen päättänyt olla julkaisematta keskustelua. Tässä yhteydessä sanon myös, että olen kieltänyt Ihailija-nikkiä puuttumasta tähän asiaan eikä hän saa julkaista keskustelua. Piste.
Lopuksi vielä sinulle Sofi. Älä vähättele loukkaavia sanojasi minua kohtaan, äläkä tuntemuksiani sillä hetkellä kun sanoit ne, sillä jos minäkään en voi tietää sinun tuntemuksia, niin et sinäkään minun.
Lopuksi kolme "saatetta" sinulle.
Olavi Kares on kirjoittanut:
Ihmiset, jotka kerskaavat puhuvansa suoraan eikä selän takana, sanovat aina sellaista, mikä haavoittaa, ei sellaista, mikä tuottaa iloa.
Jean Cocteau on kirjoittanut:
Peilien olisi hyvä harkita ennenkuin ne heijastavat kuvan.
Ambrose Bierce on kirjoittanut:
Jokaisen ihmisen sydämessä asuu tiikeri, sika, aasi ja satakieli. Luonteenlaatu sanelee, missä järjestyksessä ne milloinkin esiintyvät.
Näiden kolmen "saatteen" johdattelemana päätän tästä aiheesta keskustelun kanssasi.Et pysy rehellisyydessä vaan esittelet asiat kuten sinulle sopii ja jättelet pois mitä sinulle sopii korjaat ne kohdat, jotka ovat sinulle edullisia.
Nyt teen jotain sellaista mitä en olisi uskonut, että tulen koskaan tekemään, mutta minun mittani tuli täyteen tästä tekopyhästä toiminnastasi.
Nyt vedetään koko peli auki.
Kaikki vaan esille!
Olen täysin valmis vastaamaan jokaikisen mokani, jokaikisen sanani.
Mutta tähän sinun peliisi en suostu, siksi olen valmis tinkimään periaatteistani.
En näe enää muuta keinoa saada sinua kintustani irti kuin tämän,
koska sinulle ei näytä riittävän kuin minun julkinen tuomitseminen ja tulet sen saamaan.
Minulla ei ole täällä mitään imagoa mitä menettää.
Olen sättihahmo ja siksi tulen jäämään.
Haluan nyt vain rehellisyyttä, oikeutta, avoimuutta ja asioiden selvitystä.
Minut voi jokainen tuomita miten vaan kukin tuntee tarpeelliseksi.
Jättäydyin toimintani suhteen muiden arvioitavaksi.
Laita sinä vastaavasti se Huuhaa-huoneen logi ja laitakin se sellaisenaan muuttelematta sitä.
Ja laita se itse – äläkä laita sitä jonkun muka tekoparran tekeleeksi
Uskalla ottaa itse vastuu omasta toiminnastasi.
Laittaisin sen itse, jos minulla se olisi.
En tajunnut ottaa sitä talteen, kun en osannut mitään epäillä, että tällainen olisi tulossa siksi hyvässä uskossa siellä toimin. Mutta sinun ja minun kahdenkeskisen keskustelun hokasin ottaa talteen.
Ja se on nyt tässä ilman mitään muutoksia.
Logi
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000462
- Sofienne
.....painun nyt tirsamaahan ;D
- hurlumHei
mihis kaikki taas katosivat? Mä syön täällä maksapihvejä synnillisen ja ah niin nopeasti kuluneen (kulahtaneen?) päivän päätteeksi.
Mutta ihan oikeesti Jermu: kyllä kirjoituksissa voi ja pitää särmää olla. Ei kait tämä palsta nyt niin kauheasti reaalista poikkea, etteikö mielipiteitä voisi joskus ilmaista kybällä. Mua ainakin ahdistaa sellainen hymistely ja ylen sivistynyt, kaikkia ymmärtävä, empatisoiva meininki. Ja kun mulla tulee raja (ja ei siis yleensä tule!) vastaan, niin suljen silmäni vähäksi aikaa koko palstalta. Olen tämän jo joskus sanonutkin, mutta tuo liiallinen anteeksipyyteleminenkin nyppii. Ja asioiden selostelu jälkikäteen. Kyllä ihmiset aikuisten oikeesti ihan tarkkaan kirjoittaessaan tietävät oman tekstinsä potentiaaliset vaikutukset.
Vaan samaa mieltä (taas kerran) olen tähtiksen kanssa siitä, että ns. vidduilu hymiöillä sucks...toisen mitätöinti muka huumorilla. Ja wannabepsykka. Ja projisointi ja ja...
Tällaista ihan pientä vaan ennen naimisiin menoa, oi jermu.- tähtitoimittaja ejk
oletko saanut vihdoinkin miehen ja pääset naimisiin? Pääsenkö sitten sinustakin, siis pääkopassani? Oi tätä onnea! (ei hymiöitä)
- hurlumHei
oletko saanut vihdoinkin miehen ja pääset naimisiin? Pääsenkö sitten sinustakin, siis pääkopassani? Oi tätä onnea! (ei hymiöitä)
Mä ajattelin viettää hieman aikaa jermun kanssa. Vähän niinkuin silleen ja tälleen. Aion edelleen mekastaa lukuisina ääninä kopassasi, koska tarvitset minua. Ja minä extremeä tulevia seksinovellejani varten. Siis, kuinka ei suinkaan pitöisi toimia, oi nutturapää. Senkin voitatti ja maksamakkara! Ha ha; pääsinpäs sanomaan...
*nuolaisee oikein ison sipulipalan maksakastikkeestaan* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
Mä ajattelin viettää hieman aikaa jermun kanssa. Vähän niinkuin silleen ja tälleen. Aion edelleen mekastaa lukuisina ääninä kopassasi, koska tarvitset minua. Ja minä extremeä tulevia seksinovellejani varten. Siis, kuinka ei suinkaan pitöisi toimia, oi nutturapää. Senkin voitatti ja maksamakkara! Ha ha; pääsinpäs sanomaan...
*nuolaisee oikein ison sipulipalan maksakastikkeestaan*En ymmärrä mihin sinua muka tarvitsen. Noh, ehkä osaan mentyäsi arvostaa keskeytymätöntä yöunta. Nythän säpsähdän tämän tästä hereille kun kiimahuutosi raikaavat. Et tiedä seksielämästäni yhtään mitään, koska asut väärässä päässä. *kirjoittaa kuitin kylmän rauhallisesti*
- hurlumHei
...en ma oikein usko, että jermu vielä asiasta mitään tietää. Sellainen positiivinen ylläri saa hänet oitis hyvälle tuulelle ja ties mille, katsos!
Saa sitten aamulla sanoa taas kerran: mutta, mutta, en usko silmiäni! - hurlumHei
En ymmärrä mihin sinua muka tarvitsen. Noh, ehkä osaan mentyäsi arvostaa keskeytymätöntä yöunta. Nythän säpsähdän tämän tästä hereille kun kiimahuutosi raikaavat. Et tiedä seksielämästäni yhtään mitään, koska asut väärässä päässä. *kirjoittaa kuitin kylmän rauhallisesti*
...viihtymään täällä. Kiimahuuto, ooh, mitä tekstiä madame suoltaa. Ellen tietäisi, voisin luulla kokeneemmaksikin...
*tykkää pelata tuplaa ja kuittia* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...en ma oikein usko, että jermu vielä asiasta mitään tietää. Sellainen positiivinen ylläri saa hänet oitis hyvälle tuulelle ja ties mille, katsos!
Saa sitten aamulla sanoa taas kerran: mutta, mutta, en usko silmiäni!sanoo ettei usko silmiään. Minä en ole uskoa korviani, pitkin yötä. Nämä kaksi kokemusta kun Jermu joutuu yhdistämään, siis sinun kanssasi, luulen että tappelusinto häviää vähäksi aikaa.
- tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...viihtymään täällä. Kiimahuuto, ooh, mitä tekstiä madame suoltaa. Ellen tietäisi, voisin luulla kokeneemmaksikin...
*tykkää pelata tuplaa ja kuittia*kukapa ei päässäni viihtyisi. Olen huomannut että useampikin saa sieltä virikkeitä, kuka millaisia, riippuu kyseisen henkilön mieltymyksistä. Ei suinkaan minusta.
Täällä on asustanut Zeikku, MillaN, Jermu, Stone ja monet monet muut. Olet ylivoimaisesti pitkäaikaisin asukki, ja kiusallisin, mutta kestän sen kyllä. Ymmärrän että asunnottomana on elämä vaikiaa, ainakin talvella. Kiimahuutokokemukseni todellakin perustuvat vain kuuloaistiin, ei empiirisiin kokemuksiin. Toisaalta epäilen, mahtavatko omatkaan kokemuksesi olla muualla kuin päässäsi. *ottaa uuden kuittivihkon* - hurlumHei
sanoo ettei usko silmiään. Minä en ole uskoa korviani, pitkin yötä. Nämä kaksi kokemusta kun Jermu joutuu yhdistämään, siis sinun kanssasi, luulen että tappelusinto häviää vähäksi aikaa.
...keksinkin sen ihan äsken ja ihan itte! Vaan antaa pojun kerätä voimia vielä yön ajan...
Jermu ja tankki...mmm...
Maltankohan fantasioinnilta nukkua lainkaan?
*looking forward to it...* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...keksinkin sen ihan äsken ja ihan itte! Vaan antaa pojun kerätä voimia vielä yön ajan...
Jermu ja tankki...mmm...
Maltankohan fantasioinnilta nukkua lainkaan?
*looking forward to it...*erityisen kiitollinen, jos pitäisit pääsi kiinni edes yhden yön. Huomaat varmasti, etten ole melskaamiseltasi pystynyt edes tyhjäntoimittamaan lehteä. Tankkifantasiat ovat minulle aivan outoja, sinulle näköjään eivät. Jos kaipaat virka-asua, Daniel kakkossivulta voi varmasti sellaisen sinulle järjestää, ainakin koppalakin.
- hurlumHei
kukapa ei päässäni viihtyisi. Olen huomannut että useampikin saa sieltä virikkeitä, kuka millaisia, riippuu kyseisen henkilön mieltymyksistä. Ei suinkaan minusta.
Täällä on asustanut Zeikku, MillaN, Jermu, Stone ja monet monet muut. Olet ylivoimaisesti pitkäaikaisin asukki, ja kiusallisin, mutta kestän sen kyllä. Ymmärrän että asunnottomana on elämä vaikiaa, ainakin talvella. Kiimahuutokokemukseni todellakin perustuvat vain kuuloaistiin, ei empiirisiin kokemuksiin. Toisaalta epäilen, mahtavatko omatkaan kokemuksesi olla muualla kuin päässäsi. *ottaa uuden kuittivihkon*...että aina ei ole kysymys ihan viihteestä, milady. Kestät toki, koska tuon sinulle kaipaamaasi hupia mm. varsin ehtoisan seksuaalielämäni muodossa. Erityisen kiinnostunut olet fantasioistani, joita vallan hulvattomasti toteutan reaalissa.
*toiset rassaa autoja, toiset mitä vaan* - hurlumHei
erityisen kiitollinen, jos pitäisit pääsi kiinni edes yhden yön. Huomaat varmasti, etten ole melskaamiseltasi pystynyt edes tyhjäntoimittamaan lehteä. Tankkifantasiat ovat minulle aivan outoja, sinulle näköjään eivät. Jos kaipaat virka-asua, Daniel kakkossivulta voi varmasti sellaisen sinulle järjestää, ainakin koppalakin.
Daniel ja suonikohjut? Jaa, sitä en ole kokeillutkaan. Toisaalta niitä suonikohjujakin on niin monenmoisissa paikoissa...
*vetää yötukisukat haaveellisesti jalkaansa* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...että aina ei ole kysymys ihan viihteestä, milady. Kestät toki, koska tuon sinulle kaipaamaasi hupia mm. varsin ehtoisan seksuaalielämäni muodossa. Erityisen kiinnostunut olet fantasioistani, joita vallan hulvattomasti toteutan reaalissa.
*toiset rassaa autoja, toiset mitä vaan*sekoitan ehtoisan elähtäneeseen, kun keskustelen kanssasi, ma'am. Kuinkas se sanonta menikään, vanhat autot ja vanhat naiset, aina riittää rassaamista. Voi tietysti olla että muistan väärin *tarkentaa väärinkäsitysten varalta*
- tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
Daniel ja suonikohjut? Jaa, sitä en ole kokeillutkaan. Toisaalta niitä suonikohjujakin on niin monenmoisissa paikoissa...
*vetää yötukisukat haaveellisesti jalkaansa*olet tutustunut kyseiseen kirjoitukseen, kuinkas muuten. Itse osallistuin siihen puhtaasti toivossa, että Daniel saisi ratkaisun pulmaansa. Sinun kanssasi se varmasti onnistuu, en epäile yhtään. En halua arvailla missä suonikohjusi sijaitsevat muualla kuin jaloissa.
- hurlumHei
sekoitan ehtoisan elähtäneeseen, kun keskustelen kanssasi, ma'am. Kuinkas se sanonta menikään, vanhat autot ja vanhat naiset, aina riittää rassaamista. Voi tietysti olla että muistan väärin *tarkentaa väärinkäsitysten varalta*
Mä rassaan ja rassattavia tähän maailmaan riittää, josko en olettanutkaan sinun muusta kuin autojen rassailusta...
*oikaisee mielihyvin ennen eroottissävytteistä yötään kulahtaneessa tähtiksen päässä* - hurlumHei
olet tutustunut kyseiseen kirjoitukseen, kuinkas muuten. Itse osallistuin siihen puhtaasti toivossa, että Daniel saisi ratkaisun pulmaansa. Sinun kanssasi se varmasti onnistuu, en epäile yhtään. En halua arvailla missä suonikohjusi sijaitsevat muualla kuin jaloissa.
koska olen kuullut, lukenut(tms), että miehilläkin olisi suonikohjuja. Nyt saatkin miettiä ja pohtia, missä niitä voisi olla?
Toivottaa hyvää yötä alter egolleen, jonka kanssa elämä ei käy pitkäksi...
Ps. Onkohan Jermullakin suonikohjuja? - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
Mä rassaan ja rassattavia tähän maailmaan riittää, josko en olettanutkaan sinun muusta kuin autojen rassailusta...
*oikaisee mielihyvin ennen eroottissävytteistä yötään kulahtaneessa tähtiksen päässä*arvasinkin ettet oikaise tuota ehtoisa - elähtänyt -teemaa, kuinka voisitkaan. (tähän hymyhymiö, oi vilpittömästi).
Autojen rassailu ei sulje pois muita rassailuja, päinvastoin antaa ns. sorminäppäryyttä *neuvoo ja kirjoittaa uuden kuitin* - hurlumHei
arvasinkin ettet oikaise tuota ehtoisa - elähtänyt -teemaa, kuinka voisitkaan. (tähän hymyhymiö, oi vilpittömästi).
Autojen rassailu ei sulje pois muita rassailuja, päinvastoin antaa ns. sorminäppäryyttä *neuvoo ja kirjoittaa uuden kuitin*tulikin mieleen: eikös siinä kaasuttimessa ollut vikaa?
*kuittaa lopullisen niitin* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
koska olen kuullut, lukenut(tms), että miehilläkin olisi suonikohjuja. Nyt saatkin miettiä ja pohtia, missä niitä voisi olla?
Toivottaa hyvää yötä alter egolleen, jonka kanssa elämä ei käy pitkäksi...
Ps. Onkohan Jermullakin suonikohjuja?sinä kulahtanut lesb... eikun lepakko, ei vaan uuhi. Whatever.
Tiedän että miehillä on suonikohjuja. En kuitenkaan sekoittaisi niitä normaaliin sanoisinko köh... paisumiseen yms. jne. Tämä on perhepalsta.
Ehkä kerrot Jermun suonikohjuista myöhemmin. Saako niistä laittaa maininnan Sumppareihin? - hurlumHei
sinä kulahtanut lesb... eikun lepakko, ei vaan uuhi. Whatever.
Tiedän että miehillä on suonikohjuja. En kuitenkaan sekoittaisi niitä normaaliin sanoisinko köh... paisumiseen yms. jne. Tämä on perhepalsta.
Ehkä kerrot Jermun suonikohjuista myöhemmin. Saako niistä laittaa maininnan Sumppareihin?samaa perhettähän tässä...
Hyvää yötä, madame! - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
tulikin mieleen: eikös siinä kaasuttimessa ollut vikaa?
*kuittaa lopullisen niitin*naputtelemaan loput naulat *ottaa vasaran*. Vanhana pilkunnuslaajana korostan, etten väittänyt vian olevan kaasarissa. Sanoin että se on bensasuodattimen ja kaasarin tienoilla. Lopullinen vianetsintä on vielä kesken, koska akku sippasi. Ei pääse starttailemaan, varmasti tiedät mitä se tarkoittaa, noin asioissa yleensä.
*kuitattu* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
samaa perhettähän tässä...
Hyvää yötä, madame!odotan mielenkiinnolla raporttia empiirisistä kokemuksistasi.
- ihmettelix
muutaman ajatuksen tähän laittaisin. Lueskelin tätä ketjua tässä aikani kuluksi, aika harvoin täällä nykyisin käyn.
Mielestäsi kirjoituksissa pitää olla särmää okei, mutta entäpä jos sitä särmää kirjoituksista ei kestetä, (sinäkään). Mielestäni kukaan täällä ei ole oikeutettu arvostelemaan kenenkään kirjoituksia, ei sinullakaan, jos ei jotain kestä niin on sitten kestämättä ongelma on lukijan ei sen joka on kirjoituksen tälläkin sivulle laittanut.
Ärsyynnyn itse aina jonkun ylimielisestä asenteesta, peräänkuulutan oikeudenmukaisuutta, kuten Sofiennekin, miksi ei voida olla samalla tasolla, onko syynä kateus ja alemmuuden tunteet?
Ei kait se niin voi olla...*hymy* - hurlumHei
ihmettelix kirjoitti:
muutaman ajatuksen tähän laittaisin. Lueskelin tätä ketjua tässä aikani kuluksi, aika harvoin täällä nykyisin käyn.
Mielestäsi kirjoituksissa pitää olla särmää okei, mutta entäpä jos sitä särmää kirjoituksista ei kestetä, (sinäkään). Mielestäni kukaan täällä ei ole oikeutettu arvostelemaan kenenkään kirjoituksia, ei sinullakaan, jos ei jotain kestä niin on sitten kestämättä ongelma on lukijan ei sen joka on kirjoituksen tälläkin sivulle laittanut.
Ärsyynnyn itse aina jonkun ylimielisestä asenteesta, peräänkuulutan oikeudenmukaisuutta, kuten Sofiennekin, miksi ei voida olla samalla tasolla, onko syynä kateus ja alemmuuden tunteet?
Ei kait se niin voi olla...*hymy*tällä särmällä tarkoitin erilaisia mielipiteitä; en suinkaan erilaisten mielipiteiden ilmausta vittuilumuodossa hymiöineen ja wannabepsykologisoimisineen. Siinä on vissi ero; ja sellaiseen vastaan taatusti samalla mitalla. Enkä edes yritä varjota sitä huumoriin...
Mistä ihmeestä nyt pitäisi (taas) katea olla? Siitäkö, että peräänkuulutatte teidän oikeudenmukaisuutta, joka ei välttämättä ole sama kuin omani?
Ja ylimielisyyttä on arvioida toista kateelliseksi ja esitellä muitakin ns. psykologisia ajatuksenjuoksuja toisen ominaisuuksista, joilla ei useinkaan oikean psykologian kanssa ole mitään tekemistä. Sen paremmin kuin totuudenkaan.
That simple... - ihmettelix
hurlumHei kirjoitti:
tällä särmällä tarkoitin erilaisia mielipiteitä; en suinkaan erilaisten mielipiteiden ilmausta vittuilumuodossa hymiöineen ja wannabepsykologisoimisineen. Siinä on vissi ero; ja sellaiseen vastaan taatusti samalla mitalla. Enkä edes yritä varjota sitä huumoriin...
Mistä ihmeestä nyt pitäisi (taas) katea olla? Siitäkö, että peräänkuulutatte teidän oikeudenmukaisuutta, joka ei välttämättä ole sama kuin omani?
Ja ylimielisyyttä on arvioida toista kateelliseksi ja esitellä muitakin ns. psykologisia ajatuksenjuoksuja toisen ominaisuuksista, joilla ei useinkaan oikean psykologian kanssa ole mitään tekemistä. Sen paremmin kuin totuudenkaan.
That simple...me tulemme tällekkin palstalle niin monenlaisista erilaisista lähtökohdista, emme voi tietää kenenkään taustoja, emme tunne toisen temperamenttia tai tyyliä esittää asioita, emme millään voi olla varmoja omista tulkinnoista joita saamme lukiessamme meille itsellemmekin henkilökohtaisesti tarkoitettuja viestejä ja vastineita. Kirjoitettu teksti on siksi petollista, koska väärin tulkitsemisen mahdollisuus on noin puolet, toinen nauraa ja toinen itkee.
Aivan, peräänkuulutan edelleen oikeudenmukaisuutta, mukamas erilainen näkemys oikeudenmukaisuudesta ei anna kenellekkään oikeuksia asettua tuomarin asemaan, vaikka heitä täällä kyllä näkyy riittävän. Auta armias jos joku on tehnyt jonkun virheen, jo on käräjäoikeuden täysistunto koolla.... *huvittunut hymy*
Tälle palstalle sopii aivan hyvin hymistelevä ja taputteleva toisten kanssa samaa mieltä joka asiasta oleva kirjoitus tyyli, keskusteluja erilaisista näkemyksistä ja mielipiteistä voi käydä sitten toisilla palstoilla.
- MillaNin ihailija
Olin Huuhaalla kyseisenä iltana ja kun huomasin Sofiennen haukkuvan Millaa kopion koko keskustelun. Milla ei aloittanut mitään. Hän on kieltänyt mua laittamasta keskustelua mihinkään palstalle ja kunnioitan Millan pyyntöä.
Sofiennen käytös oli ala-arvosta ja Millan yritti saada hänet hiljaiseksi muttta turhaan. En ihmettele Millan reaktiota. Vielä täällä palstalla käydyssä keskustelussakaan Milla ei sortunut samanlaiseen ala-arvoiseen keskusteluun. Hän hoiti homman toisella tyylillä.
Huuhaalla käydyssä keskustelussa Sofienne haukkui Millaa kaikkiruokaiseksi sellaisessa yhteydessä jossa Sofienne luuli erästä nikkiä mieheksi ja tämä nikki kielsi olevansa mies. Silloin Sofiennen haukkui Millan olevan kaikkiruokainen koska Milla oli sanonut tätä toista kivaksi.
T: eräs joka silloin Huuhaalla
ps. paras lopettaa. Olen puhunut ohi suuni ja tässä on selittelemistä Millalle.
MillaN!
Anna anteeksi! Pidän sinusta liikaa enkä voinut olla puolustamatta sinua!
t: Ihailija- Ruokit
riidan siementä?
Tuohan on selvaa torailun lietsontaa, olisitkohan Millan itse. - Ruokit
riidan siementä?
Tuohan on selvaa torailun lietsontaa, olisitkohan Millan itse. - se...
kamalaa jos joku sanoo toista kaikkiruokaiseksi, hirvee loukkaus! *repee*
täällä on joillakin pipot niin kireellä, ettei veri kierrä kunnolla päässä... sääliksi käy.
- MillaN
...Canada jäi hopialle! :DD
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796