Haluaisin niin kovasti tulla raskaaksi ja saada lapsen, mutta ei ole poikaystävää tai ketään, joka voisi toteuttaa tämän toiveen :(
Haluan raskaaksi
13
996
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole uskottavaa.
- Anonyymi
Ota keinohedelmöitys.
- Anonyymi
Mie voisin panna sut raskaaksi jos ei tarvitse osallistua kasvatukseen ja elatukseen. Olisi myös minun etu saada perillinen kun ei ole ketään kelle haluaisin testamentata omaisuuteni.
- Anonyymi
Liian pieni kikkeli.
- Anonyymi
Kyllä voisin sinua auttaa...
- Anonyymi
Ihan varmasti et halua lasta riesaksesi.
- Anonyymi
Kerro vähän itsestäsi
- Anonyymi
voin nussia sinulle lapsen ja vastata seurauksista, olen varakas 60v vanha ukko.
ruokkoja saisit n 500e kuussa - Anonyymi
Ei sen luulis naiselle kovin haastavaa olevan yhdenillan panostakin kun voi tulla raskaaksi ja mikään ei velvoita ilmoittamaan isälle toki sosiaalihuollolle pitää siinä kohti sanoa ettei tiedä isää siinä kohti saa epäsuorasti jo huoran maineen kun hyvin luultavasti pienellä paikkakunnalla kaikki vähintäänkin jollain tapaa tietävät toinen toisensa ja si jos kyseessä on nainen jolla on veli niin ne puheet sitte siihen päälle vielä että se on varmaan veli pannu siskonsa paksuksi kun ei lapsella ole edes isästä tietoa niissä kun on si paljon niitä asioita joita pieni ihmismieli osaa eikä ymmärrä yhdistää kuinka voi jo pilata lapsensa maineen jopa monesti ennen tämän syntymää
- Anonyymi
Siis kyllähän tuo onnistuu kun oikeaan aikaan annat paljaalla!
Jossain toisessa keskustelussa olikin juttua paljaalla antamisesta ja se on yksi tähän liittyvä asia!
Mutta muista vaan että itse olet vastuussa seurauksista yksin. - Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Mistä? Millainen nainen olet?
Ja yhteystietosi on missä
- Anonyymi
Sen mielikuvituksessa.
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816