Saataisiin ylioppilas ja siviilipalvelusmies edustamaan Suomea Naton kokouksiin.
Saisi koko maailma nauraa, jäis Benny Hill ja mr. Bean toisiksi.
Että miespari ei kävisi alkuunkaan presidentiksi.
Silloin voisi Putinille laittaa sähkeen, "ota omasi" Ei Suomi voi näin elää.
Sitä koomisuutta ei mikään enää voisi voittaa
11
59
Vastaukset
Merkilliseksi on maa väännetty. Ei järjen hiventä ko asiassa.
- Anonyymi
Nyt kun Haavistoa mollataan roppakaupalla niin voisko joku kertoa kenellä olisi vielä laajempi meriitti esim YK:n tehtävistä, ei taida helpolla löytyä:
Pudottuaan eduskunnasta Haavisto toimi YK:n tehtävissä. Hän vastasi YK:n köyhdytettyä uraania koskevista kenttätutkimuksista Kosovossa, Montenegrossa, Serbiassa ja Bosnia-Hertzegovinassa.[1] Vuosina 2000–2006 Haavisto johti YK:n ympäristöohjelma UNEP:n tutkimuksia eri konfliktien ympäristövaikutuksista.[1][22] UNEP:n edustajana Haavisto oli muun muassa selvittämässä Romaniassa Baia Maren kaivosonnettomuutta.[1] Hän toimi myös Afganistanissa, Palestiinassa, Irakissa ja Liberiassa.[13] Haavisto osallistui Euroopan unionin Sudanin erityisedustajana neuvotteluihin Darfurin rauhansopimuksen solmimisesta 2005–2007. Vuonna 2007 hän toimi myös YK:n erityisasiantuntijana Darfurin kriisissä.[13] Haavisto on ottanut osaa neuvotteluihin vielä EU-erityisedustajan työn jälkeenkin.[23][24] Haavisto on toiminut myös ulkoministerin erityisedustajana Afrikan kriiseissä, erikoisalueenaan Sudanin ja Somalian konfliktit.[13][25]- Anonyymi
Ja myi sähköverkon. Caruna suhmurointi tuli ja tulee kallikksi kansalle.
- Anonyymi
Koko YK on vain pelkkä herra ja rouva -kerho. Eivät saa sotaa Ukrainassa loppumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko YK on vain pelkkä herra ja rouva -kerho. Eivät saa sotaa Ukrainassa loppumaan.
Yk on voimaton jos yksikin suurvalta vastustaa päätöksiä, Venäjähän torppaa kaikki Ukrainaa koskevat päätöslauselmat veto-oikeudellaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myi sähköverkon. Caruna suhmurointi tuli ja tulee kallikksi kansalle.
Kokoomuslaisten järjestämä juttu eikä vaikuta presidentin viran pätevyysvaatimuksiin.
- Anonyymi
Sehän on valehdellut nuo kaikki
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15282075/miksi-pekka-haavisto-valehtelee-olevansa-proffa
- Anonyymi
Kyllä Anu Turtiainen olisi ainoa oikea Naton edustaja. Myös Putler kuoripoijista pitävänä hyväksyisi ratkaisun ja tieto kulkisi hyvin Naton ja Kremlin välillä. Väyrynen ei sopisi, on liian ryssäkiimainen ja ei osaa sitä peittää.
- Anonyymi
Tavja sihteeriksi.
- Anonyymi
Onko
se se jo ku
is isäm miä maahantuonut kiintiöpakolaisia lisännyt
yli 50 000 euroa kappale budjetoitu
turhake
Se se seko ku ku
Muistatteko missä oli presidenttinä tämän niminen - Anonyymi
Sivari Homo-Pekka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816