" SARS-CoV2- vain ilmestyi yhtäkkiä ja täydellisesti ihmiseen sopeutuneena vailla mitään jälkiä historiastaan"
Alan pikkuhiljaa uskomaan salaliittoteoriaan, joka on oikeasti salainen.
Meille ei kerrota totuutta, ikinä.
"Korona" tupsahti vahingossa kiinalaisesta labrasta ulos.
Mahdollisesti työntekijän mukana.
Todellisuudessa korona on SARS-CoV2.
Ja nyt lääketehtaat rikastuvat.
Meitä tehosterokotetaan aina vain.
Eikä Mikään auta.
Ja "korona" senkun jyllää.
EU on tilannut koronarokotteita miljardien edestä.
10/per nuppi.
Puheenjohtajana toimivan Ursulan mies on lääketehtaan johtaja.
Salaliittoteoriako
19
141
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina epäillyt, että koko ihmislajin olemassaolo on yksi salaliitto. Tullut jostain tyhjästä ja hävitäkseen johonkin tyhjyyteen. Mitä järkeä koko touhussa?
Ano 10:16
Ei sitten mitään järkeä.
Olen oppinut lukemaan 4-vuotiaana.
Mummoni löi Raamatun käteeni ja käski lukemaan.
Tavasin ja opin.
Kysyin mummoltani jossain vaiheessa, mitä tarkoittaa Jumalan luomistyöt ynnämuut.
Mummoni vastasi että kyllä sinä vanhemmiten sen sitten tajuat.
Olen 68-vee, enkä vieläkään ymmärrä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 10:16
Ei sitten mitään järkeä.
Olen oppinut lukemaan 4-vuotiaana.
Mummoni löi Raamatun käteeni ja käski lukemaan.
Tavasin ja opin.
Kysyin mummoltani jossain vaiheessa, mitä tarkoittaa Jumalan luomistyöt ynnämuut.
Mummoni vastasi että kyllä sinä vanhemmiten sen sitten tajuat.
Olen 68-vee, enkä vieläkään ymmärrä.Kokeile jos vaikka ymmärtäisit.....
https://yle.fi/uutiset/3-11946046 Anonyymi kirjoitti:
Kokeile jos vaikka ymmärtäisit.....
https://yle.fi/uutiset/3-11946046Ano 10:54
Joo joo, mutta ei siinä puhuta mitään siitä kun Jumala loi taivaan ja maan 6:ssa päivässä.
7:nä päivänä hän lepäsi.
- Anonyymi
Leyenin puuhista on valitettu mutta eu tapansa mukaan peittelee
https://www.politico.eu/article/european-union-prosecutor-covid-vaccine-scandal-ursula-von-der-leyen/
Aikanaan Leyen kotirouvana väärensi väitöskirjansa noin puolet siitä
mutta,Hampurin ylippisto sanoi ettei viitsi peruuttaa tutkintoa
Saksassa on tohtori-sana syynissä ja Englannissa Usassa tehtyjä väitöksiä ( Stubb väitteli kansanopistossa) ei anneta kutsua tohtoriksi
Suomessa ei niin välitetä- Anonyymi
Suomessa graduja tehdään kopiokoneella niin paljon....esim. eräs persujen meppi:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa graduja tehdään kopiokoneella niin paljon....esim. eräs persujen meppi:)
Huhtasaari maalaa kuvia eeuun turmiollisuudesta, Lauran hyvä ystävä Johan Bäckman jota hän kannattaa.
- Anonyymi
"Puheenjohtajana toimivan Ursulan mies on lääketehtaan johtaja".
Kiinalaisen lääketehtaan johtajako ? Päätti sitten Kiinassa järkätä
koronan liikkeelle ?Heiko Echter von der Leyen on saksalainen lääkäri ja von der Leyenin aatelissuvun jäsen.
Von der Leyen on naimisissa Euroopan komission puheenjohtajan Ursula von der Leyenin kanssa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Heiko Echter von der Leyen on saksalainen lääkäri ja von der Leyenin aatelissuvun jäsen.
Von der Leyen on naimisissa Euroopan komission puheenjohtajan Ursula von der Leyenin kanssa.Miten hän olisi voinut vaikuttaa covidin alkusyihin ja ennenkaikkea miksi ?
Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän olisi voinut vaikuttaa covidin alkusyihin ja ennenkaikkea miksi ?
Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä.Varsinkin kun voi itsekin ja omat läheiset kuolla.
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän olisi voinut vaikuttaa covidin alkusyihin ja ennenkaikkea miksi ?
Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä.Ano 13:47
" Spekulaatio elää
Tutkimuksen mukaan voisi olla hyvinkin mahdollista, että koronavirus ei ole syntynyt luonnollisen kehityksen tuloksena, vaan että se on rakennettu laboratoriossa.
Ympäri maailmaa keskustelua herättänyt tutkimus on niin sanottu preprint"Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin kun voi itsekin ja omat läheiset kuolla.
Ano 13:48
Ensimmäiset merkit uudesta viruksesta löydettiin jo vuoden 2019 puolella. Siksi puhutaan covid-19:stä.
Ei kaikki ole ihan sitä miltä näyttää
- Anonyymi
No ei kai lääketehtaat ilmaiseksi valmista mitään niillä on myös kuluja tiloista missä tekevät työtään palkka niille sadoille jotka toimivat siinä tehtaassa
Kaiken mailman koneet millä tehdään lääkkeitä Ja raaka aineiden ostaminen, joten toimii kun muutkin tehtaat.
Joten aika löyhässä ollaan kun aletaan uskomaan salaliitto juttuja
Kyllä pitäisi ymmärtää ettei mikään ole ilmaista
Ja tutkijat tietävät hieman enemmän kun tavikset joten ei kannata ajautua salaliittoihin ja piikki pelkäävien kaartiinAno 14:06
Jos olet sitä mieltä, että koronavirus tarttui Kiinassa eläintorilta lepakoista, asia ok.
Jos virus tehtailtiin puolivahingossa, tai tahallisesti labrassa, sekin on teoreettinen mahdollisuus.
Sehän olisi silloin synteettinen.
Jos haluttiin saada pandemia aikaiseksi, keinoja kaihtamatta, teoria sekin.
Jos haluttiin kehittää kemiallinen ase, teoria käy siihenkin.
Ja kuka ja ketkä hyötyivät eniten covid 19:sta?
Ketkä olivat häviäjiä?
- Anonyymi
Kaikissa salaliitoissa on ongelma, niitä pyörittävät ihmiset ja ihmisillä on tapana puhua, ennemmin tai myöhemmin. Salaliittoteorioissa on ongelma, ne tuottavat rahaa pyörittäjilleen. Kun rahantulo loppuu, loppuu teoria.
- Anonyymi
https://rapsodia.info/esimakua-tulevista-alykaupungeista-kiinan-painajainen-2/
Odottaako tämä meitäkin? - Anonyymi
Sitä on tutkittukin, että dis-informaation ja salaliittoteorioiden levittäjät voivat hyötyä itse taloudellisesti salaliittojen levittämisestä. Dis-informaatiota levitettään takuulla mielellään, jos se on taloudellisesti kannattavaa.
Jotkut hörhöt sitten tekevät "ilmaista" työtä näille muutamille, jotka sen rahan käärivät, kun itse levittävät sitä dis-informaation ja salaliittoteorioita eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019