Salaliittoteoriako

" SARS-CoV2- vain ilmestyi yhtäkkiä ja täydellisesti ihmiseen sopeutuneena vailla mitään jälkiä historiastaan"

Alan pikkuhiljaa uskomaan salaliittoteoriaan, joka on oikeasti salainen.
Meille ei kerrota totuutta, ikinä.

"Korona" tupsahti vahingossa kiinalaisesta labrasta ulos.
Mahdollisesti työntekijän mukana.

Todellisuudessa korona on SARS-CoV2.
Ja nyt lääketehtaat rikastuvat.
Meitä tehosterokotetaan aina vain.
Eikä Mikään auta.
Ja "korona" senkun jyllää.

EU on tilannut koronarokotteita miljardien edestä.
10/per nuppi.
Puheenjohtajana toimivan Ursulan mies on lääketehtaan johtaja.

19

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aina epäillyt, että koko ihmislajin olemassaolo on yksi salaliitto. Tullut jostain tyhjästä ja hävitäkseen johonkin tyhjyyteen. Mitä järkeä koko touhussa?

• Ano 10:16
        Ei sitten mitään järkeä.
        Olen oppinut lukemaan 4-vuotiaana.
        Mummoni löi Raamatun käteeni ja käski lukemaan.
        Tavasin ja opin.
        Kysyin mummoltani jossain vaiheessa, mitä tarkoittaa Jumalan luomistyöt ynnämuut.
        Mummoni vastasi että kyllä sinä vanhemmiten sen sitten tajuat.
        Olen 68-vee, enkä vieläkään ymmärrä.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano 10:16
        Ei sitten mitään järkeä.
        Olen oppinut lukemaan 4-vuotiaana.
        Mummoni löi Raamatun käteeni ja käski lukemaan.
        Tavasin ja opin.
        Kysyin mummoltani jossain vaiheessa, mitä tarkoittaa Jumalan luomistyöt ynnämuut.
        Mummoni vastasi että kyllä sinä vanhemmiten sen sitten tajuat.
        Olen 68-vee, enkä vieläkään ymmärrä.

Kokeile jos vaikka ymmärtäisit.....

https://yle.fi/uutiset/3-11946046

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeile jos vaikka ymmärtäisit.....

https://yle.fi/uutiset/3-11946046

Ano 10:54
        Joo joo, mutta ei siinä puhuta mitään siitä kun Jumala loi taivaan ja maan 6:ssa päivässä.
        7:nä päivänä hän lepäsi.

• Anonyymi

Leyenin puuhista on valitettu mutta eu tapansa mukaan peittelee

https://www.politico.eu/article/european-union-prosecutor-covid-vaccine-scandal-ursula-von-der-leyen/

Aikanaan Leyen kotirouvana väärensi väitöskirjansa noin puolet siitä
      mutta,Hampurin ylippisto sanoi ettei viitsi peruuttaa tutkintoa

Saksassa on tohtori-sana syynissä ja Englannissa Usassa tehtyjä väitöksiä ( Stubb väitteli kansanopistossa) ei anneta kutsua tohtoriksi

Suomessa ei niin välitetä

• Anonyymi

Suomessa graduja tehdään kopiokoneella niin paljon....esim. eräs persujen meppi:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa graduja tehdään kopiokoneella niin paljon....esim. eräs persujen meppi:)

Huhtasaari maalaa kuvia eeuun turmiollisuudesta, Lauran hyvä ystävä Johan Bäckman jota hän kannattaa.

• Anonyymi

"Puheenjohtajana toimivan Ursulan mies on lääketehtaan johtaja".
      Kiinalaisen lääketehtaan johtajako ? Päätti sitten Kiinassa järkätä
      koronan liikkeelle ?

• Heiko Echter von der Leyen on saksalainen lääkäri ja von der Leyenin aatelissuvun jäsen.
        Von der Leyen on naimisissa Euroopan komission puheenjohtajan Ursula von der Leyenin kanssa.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Heiko Echter von der Leyen on saksalainen lääkäri ja von der Leyenin aatelissuvun jäsen.
        Von der Leyen on naimisissa Euroopan komission puheenjohtajan Ursula von der Leyenin kanssa.

Miten hän olisi voinut vaikuttaa covidin alkusyihin ja ennenkaikkea miksi ?
        Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä.

Varsinkin kun voi itsekin ja omat läheiset kuolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ano 13:47
        " Spekulaatio elää
        Tutkimuksen mukaan voisi olla hyvinkin mahdollista, että koronavirus ei ole syntynyt luonnollisen kehityksen tuloksena, vaan että se on rakennettu laboratoriossa.
        Ympäri maailmaa keskustelua herättänyt tutkimus on niin sanottu preprint"

• Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kun voi itsekin ja omat läheiset kuolla.

Ano 13:48
        Ensimmäiset merkit uudesta viruksesta löydettiin jo vuoden 2019 puolella. Siksi puhutaan covid-19:stä.

Ei kaikki ole ihan sitä miltä näyttää

• Anonyymi

No ei kai lääketehtaat ilmaiseksi valmista mitään niillä on myös kuluja tiloista missä tekevät työtään palkka niille sadoille jotka toimivat siinä tehtaassa
      Kaiken mailman koneet millä tehdään lääkkeitä Ja raaka aineiden ostaminen, joten toimii kun muutkin tehtaat.
      Joten aika löyhässä ollaan kun aletaan uskomaan salaliitto juttuja
      Kyllä pitäisi ymmärtää ettei mikään ole ilmaista
      Ja tutkijat tietävät hieman enemmän kun tavikset joten ei kannata ajautua salaliittoihin ja piikki pelkäävien kaartiin

• Ano 14:06
        Jos olet sitä mieltä, että koronavirus tarttui Kiinassa eläintorilta lepakoista, asia ok.

Jos virus tehtailtiin puolivahingossa, tai tahallisesti labrassa, sekin on teoreettinen mahdollisuus.
        Sehän olisi silloin synteettinen.

Jos haluttiin saada pandemia aikaiseksi, keinoja kaihtamatta, teoria sekin.

Jos haluttiin kehittää kemiallinen ase, teoria käy siihenkin.

Ja kuka ja ketkä hyötyivät eniten covid 19:sta?
        Ketkä olivat häviäjiä?

• Anonyymi

Kaikissa salaliitoissa on ongelma, niitä pyörittävät ihmiset ja ihmisillä on tapana puhua, ennemmin tai myöhemmin. Salaliittoteorioissa on ongelma, ne tuottavat rahaa pyörittäjilleen. Kun rahantulo loppuu, loppuu teoria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe