Miten on mahdollista että on kulunut melkein 50 vuotta ja viellä on maksamatonta rakennusaikaista velkaa ? Osa taloista on jo purettu ! Onkohan vuokratulot menneet parempiin suihin ! Siihen aikaan oli nämä arava lainat melkein ilmaista rahaa !
Sysmän vuokratalot oy
5
816
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme juttu kun Sysmän kunnan johto kehuu kokoajan kuinka kunnan talous on hyvällä pohjalla silti tulee jatkuvasti ilmi miten joudutaan ottamaan lisälainaa ym ym. Viilataanko kuntalaisia linssiin???
- Anonyymi
Sehän kertoo vain siitä kuinka kunnan taloutta on hoidettu. Luulisi että vuokratuloilla olisi lainat maksettu pois, kun vuokra-asuntojen korjauksia on tehty tosi vähän.
- Anonyymi
Olisikohan asukkaista suurin osa ollut sellaisia vuokralaisia joiden vuokran maksaa/maksoi kunnan sosiaalipuoli?
- Anonyymi
On niitäkin varmaan , mutta ei se voi vaikuttaa niin paljon että velkaa viellä 700000 € !
- Anonyymi
Niinpä, sitä olen itsekin hämmästellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764