Jos naisena esiintyy mies, joka ei kerro olevansa mies ja haluaa mieheltä hellää huomiota kirjoittelun muodossa? Haittaisiko sinua, jos kirjoittelet miehelle tietämättäsi?
Onko väliä
12
97
Vastaukset
Ei, voisin kirjoitella vaikka tietäisin
- Anonyymi
Eiii näin ei
- Anonyymi
Mitä väliä jos kiiman saa aikaiseksi.
- Anonyymi
Täällä turhaa yrittää keskustella kenenkään kaa. Muutamat hörhöt suoltaa väliin paskaa. Hörhöjä joilta puutuu tunne elämä, seksiä kokeneet koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä turhaa yrittää keskustella kenenkään kaa. Muutamat hörhöt suoltaa väliin paskaa. Hörhöjä joilta puutuu tunne elämä, seksiä kokeneet koskaan.
eivät kerro ees omasta kokemuksestaan kun sitä ei ole kateellisia paska päitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko omasta kokemuksesta?
- Anonyymi
Oletko hetero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eivät kerro ees omasta kokemuksestaan kun sitä ei ole kateellisia paska päitä
Kertovat vaan mielikuvitus tarinoita kyllä se harmittaa ja katoavat jos tapaaminen sovitaan
- Anonyymi
ei haittaa mies voi olla mielikuvitukseltaan parempi ja minä ainakin haluaisin myös tavata
- Anonyymi
Viestien vaihtoo sit tapais kiimasen kaverin
- Anonyymi
Eiköhän kysymys ole suunnattu heteroille
- Anonyymi
Hetero miehet! Vastatkaa tähän.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796