.. sille yhdelle näiden tähtien alla. Sille, jota ajattelin kun näin hetki sitten tähdenlennon.
Kun pitää kurinpalautuksen, pitää antaa myös rakkautta. Rajoja ja rakkautta. Nyt ei ole muuta antaa:
https://youtu.be/3FygIKsnkCw
Hyvää yötä.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kennelle?
- Anonyymi
Oikea tietää. Tai tuntee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tietää. Tai tuntee.
Hehkulta ei nallelle
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia!
Hyvää yötä minultakin.
- Anonyymi
Toiveet ei toteudu ilman tunnetta toisella osapuolella.
- Anonyymi
Juuri näin. Se ei ole tämän tarinan opetus. Se tulee kohta.
- Anonyymi
Laita hänelle suoraan, koska täällä kaikki kaunis häviää ja tuhoon tuomitaan.
Kuuntelin erikoista musiikkia, missä jäi päällimmäisenä soimaan sana "nälänhätä". Osassa maailmaa se on totisinta arkea. Uskon rakkauden olevan läsnä myös heidän keskuudessa.
Hyvää yötä yli rajojen... Hyvää yötä. :))
Ajattelen häntä, kun seuraavan kerran näen tähdenlennon.- Anonyymi
Oi *sydän* Sille yhdelle jota ajattelen. Se joka irrottaa maasta ja maadoittaa maahan.
Kun kaikki on irrallaan ja kaaoksen tilassa, kun kaikki vyöryy ja tukahduttaa, olet se joka pysyy minussa.
https://youtu.be/CmlnO1EwCT4 - Anonyymi
Aikuinen ihminen ei kohtele muita alempinaan
- Anonyymi
Onko tää lapselle tarkotettu, kun rajoja, rakkautta ja kurinpalautusta!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816