Lomahotelli

Anonyymi-ap

Olemme puolisoni kanssa menossa jämijärvelle viettämään viikon loman ensikuussa, millainen on paikkana lomahotelli jämi/ jämikeskus?? Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???

T. Ritva68

13

2410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekemistä: Jäminharjulla voi käydä patikoimassa. Jämillä on myös hiihtotunneli.
      Ruoka: mulla ei ole kokemusta kuin pizzasta, mutta ne ovat tosi hyviä!
      Palvelu: ainakin itse olen saanut aina hyvää palvelua.

• Anonyymi

Kerro sitte ku olet käynyt, niin muutkin saapi tietää

• Anonyymi

Älkää menkö

• Anonyymi

iha kamala paikka

• Anonyymi

Mahtava paikka ja maastot patikointiin, talvella hiihtoon. Kannattaa ehdottomasti käydä Uhrilähteellä..

• Anonyymi

Mistä tiedät?

• Anonyymi

Suosittelen👍
        Hyvä paikka kaikin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Olen käynyt.

• Anonyymi

"Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???"

Jos arvostat em. asioita, niin et kyllä varmasti mene jämille. Ainoastaan hiihtoon löytyy Jämiltä ok mahdollisuudet silloin kun luonnonladut sen sallivat. Jämi ei pärjää kilpailussa millään osa-alueella.

• Anonyymi

Siellä on pohjoisen Satakunnan paras kaljaterassi.

• Anonyymi

Löytyykö sieltä seuraa?

• Anonyymi

Vaihtelevasti.

• Anonyymi

Lomahotelli on aika alkeellinen majoituksen suhteen, mutta läheltä löytyy tasokastakin majoitusta. Hotellin ravintola on vallan pätevä ja luontoliikkuminen onnistuu erinomaisesti Hämeenkankaalla. Lähellä on myös kiipeilypuisto, mahdollisuuksia melontaan tai sähkömaastopyöriin, on minigolffia ja muuta. Hiihtotunneli tuskin on auki. Perhepuistossa on hyvä uida tai Mielahdessa. Luontoliikkumiseen erinomainen - mutta muistakaa ettei lentokentällä sovi haahuilla, koska sielä on myös lennokki- ja ilmailuharrastusta, joten reunoilla vaan. Terassi on suomen paras ja illan auringonlasku huikea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31