Kysymys otsikossa. Otin kahden viikon kokeilujakson. Musiikkia on melko paljon mutta varmaan aika paljon niissä on samoja kun käytössä Siionin laulut.
Onkohan tuo kuitenkaan yli 9€/ kk arvoinen palvelu... Päivämies tulee luettuna viikoittain mutta ilmestyykö sinne minkä verran uusia julkaisuja ?
Käytättekö kuule sovellusta ? Mitä mieltä olette siitä?
10
1594
Vastaukset
- Anonyymi
Osa lauluista on ihan kuunneltavia mutta Päivämiehellä voi kyllä pyyhkiä persettä.
- Anonyymi
Liian huono paperi siihen tarkotuksseen. Tullee tikkuja!
- Anonyymi
Ei ole hintansa väärti. Ensinnäki musasoitin toimii vähän kolhosti, eikä androidil saa kuuluu stereoist. Vain Applella saa, muttei silläkää aina. Spotify toimii molemmilla aina. Musatarjontaki tosi vähäinen.
- Anonyymi
Kaikenlaista rahankerruuta sitä riittää köyhiltä. Ennemmin vaikka ciimoore niin näkkee urheilua.
- Anonyymi
Todella hyvä sovellus. Äänikirjoja, todella hyviä ja lohduttavia ajan menoon.♥️ Suosittelen kuuntelemaan esim: raamatusta en luovu, herra sinuun minä turvaan tms🤲🏼
Siioninlauluissa myös hyvä anti. Lohduttavaa ja kaunista ♥️
Kyllä olen ollut tyytyväinen. Mielummin rahani tähän laitan ja tuen uskovaisten toimintaa.
Edelleen toivoisin, että srk mahdollistaisi radiotoimintaa ympäri vuorokauden.. on paljon ihmisiä jotka kuuntelee radiota ja kaipaa omalle tunnolle rauhaa ja uskolle vahvistusta.. kuten kesäseuraradio..> Edelleen toivoisin, että srk mahdollistaisi radiotoimintaa ympäri vuorokauden..
LFF:llä on tällainen radiokanava joka lähettää 7 päivää viikossa ja 12 tuntia päivässä. Kuuluvuusalue on Kokkolasta Uusikaarnepyyhyn.- Anonyymi
LFF_lestadiolainen kirjoitti:
> Edelleen toivoisin, että srk mahdollistaisi radiotoimintaa ympäri vuorokauden..
LFF:llä on tällainen radiokanava joka lähettää 7 päivää viikossa ja 12 tuntia päivässä. Kuuluvuusalue on Kokkolasta Uusikaarnepyyhyn.Ei se ole sama kuin Jumalan valtakunta. Teillä on siellä yhteiskristillisyyttä, joten kuka tahansa voi olla puhujana radiossa.
- Anonyymi
Kuule, löysin Kuule sovelluksen kautta hyvää seksiseuraa. On uskovainen yh-äiskä.
Mahtava pakkaus kerta kaikkiaan! - Anonyymi
Voiko uskovainen laulaa radio Dei ,eikö se ole liian sekalainen seurakunta.
- Anonyymi
Radio dei on yhteiskristillinen, toisin sanoen eriseuroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164