Jos Orimattilaa johtaisi mies joka on rakentanut Saab merkkisiä henkilöautoja Ruotsin Trollhättanissa ja kolunnut maailman kriisipesäkkeitä Ranskan muukalaislegioonan kovamaineisena palkkasoturina sekä kotimaassa rakentanut itse kesämökin ja hankkinut elantonsa Helsingin isoilta rakennustyömailta niin saattaisi moni moka jäädä tapahtumatta.
Jo tuo maailmankansalaisuus ja siellä nähdyt asiat tuovat päähän sen maalaisjärjen jolla Orimattilasta tulisi maanpäällinen paratiisi. Täällä olisi kova kuri, mutta siltikin reiluus. Täällä ei haihateltaisi mahdottomia ( lue Hennahanke).
Hyvä johtaja tarvittaisiin
Anonyymi-ap
6
111
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän poikaystävä mahtaisi tuumata?
- Anonyymi
Samaa mietin.
- Anonyymi
Rane osaa temput huulillaan ja nelinkontin. Johtajaksi ei ole kyseinen kaveri tehty
- Anonyymi
Eikö sinne Orimattilaan juuri valittu uusi Kaupunkinjohtaja? Eikö hän nyt olekkaan hyvä? Kyselee Kärkölän mies.
- Anonyymi
Mies paikallaan
- Anonyymi
On mies paikallaan ja Hennan kannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709